BigJaffa Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Eg er på jakt etter gitter til kabinette mitt, har tenkt meg at det skal vere i dette mønsteret men ikkje så store hål. Var på ein butikk der dei hadde kunn denne typen og ikkje mindre... Er det nokon som veit kor på nette/butikker som selger denne typen? Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Biltema eller Torshov Bilrekvisita. Evt. andre tilsvarende sjapper. Jeg kjøpte mitt på Biltema. Det eneste jeg sliter med nå, er at festingen ikke ble som den burde... Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Autoparts skal ha noe lignende (Cadic forhandler) Lenke til kommentar
halnes1 Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 kjøpte netting på byggmakker. Lenke til kommentar
crazycooler Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 "Plastic Padding" har no`aluminiumsnett som er ment som armering, til sparkling av rust hull til biler. Etter min mening perfekt til gitter i data,men den er fryktelig myk,dvs alt for lett å forme, men det går med litt tålmodighet. Dette får du hos bilrekvisita handlere,jeg kjøpte på en europris butikk sist men vet ikke om dem fører dette nå. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 (endret) Så faktisk at de solgte slik grill til 10kr på LIDL. (visste jeg skulle kjøpe et eksempler ) Endret 25. november 2006 av andrull Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 26. november 2006 Forfatter Del Skrevet 26. november 2006 eg fant gitter på europris til 19 kr som passa perfekt Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 eg fant gitter på europris til 19 kr som passa perfekt 7360318[/snapback] Bilder? Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 26. november 2006 Forfatter Del Skrevet 26. november 2006 ligger i arbeidsloggen https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=637138&hl= Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå