ericandre Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 (endret) kommer ikke inn på ntfs partisjonert hdd. har provd og chmode den så jeg får tilgang men det funket ikke. har prøvd og komme inn via "disker" men får samme meldingen. får meldingen: Mappeinnholdet kunne ikke vises Du har ikke nødvendige rettigheter til å vise innholdet av «sda5». Endret 22. november 2006 av ericandre Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Har du prøvd å mounte den med super user? Lenke til kommentar
ericandre Skrevet 21. november 2006 Forfatter Del Skrevet 21. november 2006 nei, har bare prøvd og mounte den med "disker" funksjonen i admin panelet. hva er komandoen for og mounte i "terminal"? Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Som Mr. Elendig antyder, er det alltid lurt å lese manualen først. Lenke til kommentar
ericandre Skrevet 21. november 2006 Forfatter Del Skrevet 21. november 2006 har lest og prøvd og mounte på flere måter, får ikke tilgang til disken uansett hva jeg gjør. noen som kan hjelpe her? Lenke til kommentar
ericandre Skrevet 22. november 2006 Forfatter Del Skrevet 22. november 2006 fant ut av det, la denne "/dev/sda5 /media/sda5 ntfs-3g defaults,locale=en_US.utf8 0 0" inn i fstab, og da fikk jeg de rettighetene jeg trengte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå