Gå til innhold

Sony PlayStation 3 Worth the Wait -- and Price


UrgeLoL

Anbefalte innlegg

Beklager off-topic: Jeg synes Kameo var konge.

 

Fhj, etter å ha lest en del reviews, så føler jeg det er det samme som går igjen: Joda, PS3 er en ok konsoll, har en del barnesykdommer. Og som konklusjon, du kan få en god maskin for 600$ eller en lik/bedre til halve prisen. Det føler jeg går igjen overalt. Mener du alle er partiske, og da i 360 sin favør? Sikkert kjøpt og betalt av M$, eller hva?  :innocent:

7332206[/snapback]

 

Neida, jeg går ikke å bærer på noen konspirasjonsteori.. Det er bare rett og slett det at disse spillekspertene har sittet og spillt på 360 siden den kom, og jeg er tilbøhyelig til å tro at de har en viss tilknytning til denne. De har sittet og hypet seg opp over det nye som skal komme, og finner ikke at den er bedre enn hva 360 er i dag..

 

Skal vi legge kortene på bordet, så må man være ærlig å si at per i dag er 360'en en innkjørt konsoll som overbeviser rett som det er at den er verd pengene. De føler vel kanskje at Sony ikke er der ennå.. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg håper for all del at Sony kan komme med en "sterkere" konsoll enn hva PS3 har vist til nå. Jeg ble skuffet når konsollen ble priset så høyt, ble utsatt i Europe og hadde mindre features enn forventet. Det er klart at markedet er tjent med konkurranse, og jeg tror Sony har godt av å jekkes litt ned. Det hele koker ned til at jeg har utsatt mitt PS3-kjøp på ubestemt tid.

 

Synes forresten Bill Gates sa det ganske bra:

You know, Sony can make 80,000 bricks, and people would buy them.
Lenke til kommentar
Jeg håper for all del at Sony kan komme med en "sterkere" konsoll enn hva PS3 har vist til nå. Jeg ble skuffet når konsollen ble priset så høyt, ble utsatt i Europe og hadde mindre features enn forventet. Det er klart at markedet er tjent med konkurranse, og jeg tror Sony har godt av å jekkes litt ned. Det hele koker ned til at jeg har utsatt mitt PS3-kjøp på ubestemt tid.

 

Synes forresten Bill Gates sa det ganske bra:

You know, Sony can make 80,000 bricks, and people would buy them.

7332406[/snapback]

 

Det er en av de største selvmotsigelsene jeg noen gang har set.. Sony trenger jekkes ned, og så referere til Bill Gates som har kuppet hele hjemme PC markedet. (Vel 99% da :D )

 

Er det noen som bør jekkes ned, er det MS og 'the amuuhr'can dream'.. Man kan ikke kjøpe seg til alt her i verden.. :)

Lenke til kommentar

Ah, leste feil, så jeg redigerte posten. Jeg synes det er positivt at Windows er såpass utbredt som det er. Vi hadde nok hatt en fantastisk spillplattform som Linux, hvis ikke. Nå begynner jeg en annen diskusjon her, men én ting er sikkert: MS har fått fram spill i verden.

 

Edit2: Og grunnen til at jeg mener Sony bør jekkes ned er den arrogant holdingen og markedsføringen de har vist. Med et produkt som ikke viser til gode resultater.

Endret av WonderStivi
Lenke til kommentar
Gidda ikke quote hele review'en, så følg linken å les selv.

 

Fox News

 

 

BOTTOM LINE: By combining a great gaming platform with a high-definition Blu-ray player and a host of other features, the Sony PlayStation 3 makes a welcome addition to any living room.

 

PROS: Killer gaming performance. Blu-ray player. Media card reader. HDMI out with 1080p. Works with PS1/PS2 titles.

 

CONS: Expensive. HDMI cable sold separately. No more vibrating controller. Hard to find on store shelves.

 

COMPANY: Sony Corporation of America

 

EDITOR RATING: Four and a half out of five stars.

7331715[/snapback]

 

Foreløpig har man da ikke sett mye til "killer gaming performance".

Works with ps1/ps2 titles er da også å ta litt hardt i.

 

 

"imponerende" review

Lenke til kommentar
Gidda ikke quote hele review'en, så følg linken å les selv.

 

Fox News

 

 

BOTTOM LINE: By combining a great gaming platform with a high-definition Blu-ray player and a host of other features, the Sony PlayStation 3 makes a welcome addition to any living room.

 

PROS: Killer gaming performance. Blu-ray player. Media card reader. HDMI out with 1080p. Works with PS1/PS2 titles.

 

CONS: Expensive. HDMI cable sold separately. No more vibrating controller. Hard to find on store shelves.

 

COMPANY: Sony Corporation of America

 

EDITOR RATING: Four and a half out of five stars.

7331715[/snapback]

 

Foreløpig har man da ikke sett mye til "killer gaming performance".

Works with ps1/ps2 titles er da også å ta litt hardt i.

 

 

"imponerende" review

7332760[/snapback]

 

Hvorfor var det å ta hardt i å si at virker med ps1 og ps2 spill? de 2 % som ikke virker akkurat nå blir lagt til senere.

Lenke til kommentar

Nå er det vel ikke akkurat snakk om 2%. Forøvrig har anmelder ikke nevnt noe som helst om den problemstillingen,at flere av de store titlene til ps2 foreløpig ikke fungerer på ps3.

 

Forøvrig er jeg uenig i argumentet om at dette er noe som kommer senere, man må da anmelde konsollen basert på hvordan situasjonen per i dag er.

Endret av Syfer
Lenke til kommentar
Jeg tenker på den lunkne samlingen av spill. Og nei, 360 hadde heller ingen spesielt gode spill på launch den heller, bortsett fra Condemned og King Kong.

7331766[/snapback]

 

PGR3, Perfect Dark, Kameo, Call of Duty 2... Ble ganske godt tatt imot når de kom hvertfall. Og PS3... Tja, det er da hvertfall Resistance og Riiidge Raaacer :)

7331941[/snapback]

 

Jeg bare nevner Halo 2, fint spill å spille mens man ventet på noen bra 360 spill

Lenke til kommentar
Nå er det vel ikke akkurat snakk om 2%. Forøvrig har anmelder ikke nevnt noe som helst om den problemstillingen,at flere av de store titlene til ps2 foreløpig ikke fungerer på ps3.

 

7332950[/snapback]

 

Nå er det vel rapportert at det er rundt 200 av 8000 spill som ikke virker helt som de skal. Og det er jo ikke et veldig stort problem akkurat, når flere av disse titlene vil virke med kommende patcher.

Lenke til kommentar
Jeg tenker på den lunkne samlingen av spill. Og nei, 360 hadde heller ingen spesielt gode spill på launch den heller, bortsett fra Condemned og King Kong.

7331766[/snapback]

 

PGR3, Perfect Dark, Kameo, Call of Duty 2... Ble ganske godt tatt imot når de kom hvertfall. Og PS3... Tja, det er da hvertfall Resistance og Riiidge Raaacer :)

7331941[/snapback]

 

Jeg bare nevner Halo 2, fint spill å spille mens man ventet på noen bra 360 spill

7333098[/snapback]

Ja Halo 2 er jo genialt online, så det hjalp veldig. På samme måte som GeOW hjelper når jeg nå venter på Wii :whistle:

Men sånn ellers så virker det som at PS3 har et par gode spill til launch. Og jeg vil si at det veldig jevnt hvis man sammenligner med X360 sin lansering.

 

Og han som sa han ikke likte Kameo, det må jo ha vært ironi. Ser ihvertfall sånn ut i teksten :p

Lenke til kommentar
Det er en av de største selvmotsigelsene jeg noen gang har set.. Sony trenger jekkes ned, og så referere til Bill Gates som har kuppet hele hjemme PC markedet. (Vel 99% da inv_biggrin.gif )

 

 

"Next generation gaming starts when we say so!" Jekk, jekk?

 

Vet ikke om du ikke visste det forresten, men folk kjøper ikke varer av Microsoft bare pga. merkenavnet. Skal ha et operativsystem er Windows rett og slett det letteste for "mannen i gata". Mange valg har du heller ikke.

 

Faktisk så er det inn å mislike Microsoft, så du tar jo ganske så feil her :)

Endret av M@R7!N
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...