UrgeLoL Skrevet 21. november 2006 Forfatter Del Skrevet 21. november 2006 50 launch titler? Mener det var 25, og det var nok ikke så mange som kun kommer til ps3 nei de virkelige perlene må du nok vente på. 7331906[/snapback] For oss i Europa, kan vi vel kanskje snakke om 50 titler.. Blir vel egentlig snakk om hvor vid man er i definisjonen lansering. 7331927[/snapback] Sant nok, eneste trøste for vi som må vente noe lengre er at vi får mange flere spill å velge mellom. Og noen av de ser meget lovende ut December 4, 2006 Fight Night Round 3 Electronic Arts Sports December 4, 2006 flOw Sony Computer Entertainment Action December 11, 2006 Go! Sudoku 2 Sony Computer Entertainment Puzzle December 12, 2006 Blazing Angels: Squadrons of WWII Ubisoft Flight December 12, 2006 Full Auto 2: Battlelines SEGA Racing Action December 18, 2006 Lemmings 2 Sony Computer Entertainment Puzzle December 19, 2006 Sonic the Hedgehog SEGA Platformer January 2007 College Hoops 2K7 2K Sports Sports January 30, 2007 Tom Clancy's Rainbow Six: Vegas Ubisoft Shooter February 2007 Half-Life 2 Electronic Arts Shooter February 2007 Bladestorm: The Hundred Years' War KOEI Strategy February 2007 F.E.A.R. Vivendi Games Shooter February 2007 Eye of Judgment: Conquerors of 9 Fields, The Sony Computer Entertainment Card Battle February 2007 SingStar Sony Computer Entertainment Music February 2007 Fatal Inertia KOEI Racing Action March 2007 Indiana Jones 2007 LucasArts Action March 2007 John Woo Presents Stranglehold Midway Games Action Adventure March 2007 Lair Sony Computer Entertainment Action March 2007 Golden Axe SEGA Action March 2007 Virtua Fighter 5 SEGA Fighting March 2007 MLB '07 Sony Computer Entertainment Sports March 2007 Def Jam: Icon Electronic Arts Fighting March 2007 Heavenly Sword Sony Computer Entertainment Action March 2007 MotorStorm Sony Computer Entertainment Racing March 2007 Burnout 5 Electronic Arts Racing March 2007 Formula One Championship Edition Sony Computer Entertainment Racing March 2007 Coded Arms Assault Konami Shooter March 2007 Virtua Tennis 3 SEGA Sports March 2007 Medal of Honor: Airborne Electronic Arts Shooter March 2007 Mercenaries 2: World in Flames *TBA Shooter March 2007 Haze Ubisoft Shooter IGN Lenke til kommentar
Dinex Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Heh har dere som forsvarer Fox News noengang sett kanalen? Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Snip (lang liste med masse snop ) 7331951[/snapback] Jeezess.. Det er jo i Mars det skjer.. Ser tydeligvis ut som en del av utviklerene slapper av inntil 'svarten' skal lanseres i Europa.. De pynter og pynter.. Lenke til kommentar
Lokiboki Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Jeg tenker på den lunkne samlingen av spill. Og nei, 360 hadde heller ingen spesielt gode spill på launch den heller, bortsett fra Condemned og King Kong. 7331766[/snapback] Kameo var da glimrende!! Mye bedre en King kong, etter min mening og fortsatt et av de bedre spillene som er kommet til maskinen Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 21. november 2006 Forfatter Del Skrevet 21. november 2006 Heh har dere som forsvarer Fox News noengang sett kanalen? 7332002[/snapback] Har ikke sett noen som forsvarer fox news, jeg gjør iværtfall ikke det. Den reviewen er en manns mening og tar ikke den mer seriøst enn en av de andre reviewene på nettet. Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Heh har dere som forsvarer Fox News noengang sett kanalen? 7332002[/snapback] Det er klart at Fox news er fullstendig uintressant for oss i Norge. Men prøv å send Osssjlo-tv i New York du, da skal du se!! Fox news er en av de kanalene som sender amerikanske nyheter for amerikanere. De kjører ikke slik som CNN som har en redaksjon for USA og en for resten av verden.. Husk på, utlandet for folket fra USA er stort sett Mexico eller Canada også de der 'damn muslim' landa. Også det kultiverte landet 'Europe' og 'The dang commies' samt 'yellerbellyland' (østen). Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Auch, det var litt flaut å lese. Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Har ikke sett så mange positive nyheter om PS3 siden den ble lansert. Og ja, jeg leser mer enn det Avanore kommer opp med. Negative, derimot... Lenke til kommentar
Dinex Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Heh har dere som forsvarer Fox News noengang sett kanalen? 7332002[/snapback] Det er klart at Fox news er fullstendig uintressant for oss i Norge. Men prøv å send Osssjlo-tv i New York du, da skal du se!! Fox news er en av de kanalene som sender amerikanske nyheter for amerikanere. De kjører ikke slik som CNN som har en redaksjon for USA og en for resten av verden.. Husk på, utlandet for folket fra USA er stort sett Mexico eller Canada også de der 'damn muslim' landa. Også det kultiverte landet 'Europe' og 'The dang commies' samt 'yellerbellyland' (østen). 7332041[/snapback] Fox News er fullstendig uinteressant for alle tenkende mennesker. Derfor ingen tar dem seriøst. Ikke fordi de gir PS3 en bra anmeldelse. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 PROS: Killer gaming performance Har ikke sett noe av den? Hørt at de fleste hakket? IKKE START ENDA EN FORBANNA XBOX VS WII OG PS3 TRÅD VÆR SÅ FUKINGS SNILL! Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 21. november 2006 Forfatter Del Skrevet 21. november 2006 Jeg har i værtfall sett masse negative artikler og mange positive artikler, men det kommer vel ann på øyet som ser. Har sett masse positivt om xbox 360 også, og om gears of war osv osv ovs. Men har også sett masse negativt om xbox 360. Man finner egentlig akkurat hva man vil på nettet. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 21. november 2006 Forfatter Del Skrevet 21. november 2006 PROS: Killer gaming performance Har ikke sett noe av den? Hørt at de fleste hakket? IKKE START ENDA EN FORBANNA XBOX VS WII OG PS3 TRÅD VÆR SÅ FUKINGS SNILL! 7332102[/snapback] Og i 50 % av de ps3 spillene som hakket så hakker også xbox 360 versjonen. Og framerate drops har desverre vært en større problem enn det bør være på xbox 360, og nå også ps3. Men vi får håpe at dette bedres etterhvert, for begge konsollene. Lenke til kommentar
sp0ck Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Jeg har i værtfall sett masse negative artikler og mange positive artikler, men det kommer vel ann på øyet som ser. Har sett masse positivt om xbox 360 også, og om gears of war osv osv ovs. Men har også sett masse negativt om xbox 360. Man finner egentlig akkurat hva man vil på nettet. 7332113[/snapback] Så sant, så sant. Egentlig burde vi vel helst prøve selv, gjøre oss opp en mening om hva man liker best og være fornøyd med det. Men det hadde jo blitt litt for kjedelig, så vi fortsetter å diskutere hvilken konsoll som er best Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 (endret) PROS: Killer gaming performance Har ikke sett noe av den? Hørt at de fleste hakket? IKKE START ENDA EN FORBANNA XBOX VS WII OG PS3 TRÅD VÆR SÅ FUKINGS SNILL! 7332102[/snapback] Og i 50 % av de ps3 spillene som hakket så hakker også xbox 360 versjonen. Og framerate drops har desverre vært en større problem enn det bør være på xbox 360, og nå også ps3. Men vi får håpe at dette bedres etterhvert, for begge konsollene. 7332122[/snapback] Tror utviklerne bør sette fin flyt i høyere prioritering, hører for mye av samme gamle "it has next-gen graphics!!" edit: leif Endret 21. november 2006 av Kjeksmestern Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Jeg tenker på den lunkne samlingen av spill. Og nei, 360 hadde heller ingen spesielt gode spill på launch den heller, bortsett fra Condemned og King Kong. 7331766[/snapback] Jepp, Kameo var crap. At jeg i det helle giddet å runde det 3 ganger er "beond me" Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Det var selvfølgelig mine preferanser. Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Har ikke sett så mange positive nyheter om PS3 siden den ble lansert. Og ja, jeg leser mer enn det Avanore kommer opp med. Negative, derimot... 7332069[/snapback] Jeg tviler ikke jeg, men det kan være mange grunner til at det faller ut slik det gjør. Men det er ingen av reviewene jeg har sett som har sluppet noen bomber. De vurderer konsollen ut fra akkurat de samme premissene, men de vektlegger de forskjellig. Noen synes at den ikke lever opp til hypen, selv om de henger seg opp i de samme tinga som de ikke hang seg opp i når 360'en ble released. Vi må huske på at journalister også er forutintatt i sine holdninger, selv om de forsøker å fremstå objektivt. Ta å kikk på avisa du har på stuebordet og se på en politisk artikkel... Det finnes ikke.. Det samme gjelder for 'spilleksperter', For å kunne tittelere seg som det, må de jo spille og ha en interesse for dette. Hva har de spillt på til nå? Jo, 'the amuuhr'can piece of technology wonder' - xbox 360.. Objektivt som en Brannsupporter spør du meg.. Men misforstå meg ikke, det er ikke noe galt i det.. Bare man er klar over det.. Lenke til kommentar
Lokiboki Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Jeg tenker på den lunkne samlingen av spill. Og nei, 360 hadde heller ingen spesielt gode spill på launch den heller, bortsett fra Condemned og King Kong. 7331766[/snapback] Jepp, Kameo var crap. At jeg i det helle giddet å runde det 3 ganger er "beond me" 7332158[/snapback] Crap nei? Er jeg den eneste som synes Kameo var et bra spill?? Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 (endret) Beklager off-topic: Jeg synes Kameo var konge. Fhj, etter å ha lest en del reviews, så føler jeg det er det samme som går igjen: Joda, PS3 er en ok konsoll, har en del barnesykdommer. Og som konklusjon, du kan få en god maskin for 600$ eller en lik/bedre til halve prisen. Det føler jeg går igjen overalt. Mener du alle er partiske, og da i 360 sin favør? Sikkert kjøpt og betalt av M$, eller hva? Endret 21. november 2006 av WonderStivi Lenke til kommentar
sp0ck Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Jeg tror vi beveger oss ut på det ukjente farvannet kalt ironi her... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg