Velociraptor Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Hei hoppsann ! Har fått kontakt meg ei jegnte jeg ikke har snakket med på en stund, hu har msn og jeg fikk et litt personleig og exotisk bilde av henne en gang. Er det veldig ekkelt og spørre om et til eller er det litt frekt på den gode måten. Takker fra svar, serlig ifra jegnter . E. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Kommer jo helt ann på jenta. Så klart om hun liker å legge ut alt om seg selv så gjør hun det sikkert. Uansett. Skrivefeil, Dårlig Emnetittel, og for lang signatur. Fint! Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 21. november 2006 Forfatter Del Skrevet 21. november 2006 Nei, hu er ikke billig assa ! hu er bare litt god venn av meg Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Spør om et til du Jeg pleide å be ei veninne av meg om å strippe på web hele tiden Hun gjorde det aldri da, men anyways Lenke til kommentar
nerval Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Kommer jo helt ann på hvor godt du kjenner henne.. Å bare spørre om det, helt ut av det blå, uten å ha snakket en god del med henne først ville blitt litt merkelig tror jeg.. Lenke til kommentar
Gimpen Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 er helt umulig for oss og avgjøre det, men tipper du kanskje ikke ville fått et til, men tviler på at hun blir sur... hun har jo gjort det før... hadde vært lettere for oss hvis du kunne forklare nærmere eller vise det.. Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 21. november 2006 Forfatter Del Skrevet 21. november 2006 er helt umulig for oss og avgjøre det, men tipper du kanskje ikke ville fått et til, men tviler på at hun blir sur... hun har jo gjort det før... hadde vært lettere for oss hvis du kunne forklare nærmere eller vise det.. 7333155[/snapback] Sorry ass ... jeg respektere henne for nye til å gjøre noe sånt. uansett er det ulovelig hvis hu ikke vil Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Det er ikke ekkelt å spørre, men det blir ekkelt å mase. Lenke til kommentar
Gimpen Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Det er ikke ekkelt å spørre, men det blir ekkelt å mase. 7334364[/snapback] kanskje den beste komentaren på hele tråden..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg