senjakongen Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Hei Jeg har en stund nå hatt Win Vista beta RC2 på laptopen min, men etter å ha blitt litt lei av treg maskin og diverse bugs skal jeg nå installere XP. Problemet er at installasjonsprogrammet til Win XP klarer ikke å finne noen harddisk i maskinen. Hvis jeg kobler til en ekstern disk via USB, så kommer den opp i lista over tilgjengelig disker, men det gjør altså ikke den interne disken. Maskinen er en Fujitsu Siemens Lifebook 7020D. Noen som har vært borti dette problemet elle vet hva jeg kan gjøre? Mvh Thomas Lenke til kommentar
Oslolefse Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Booter du med windows disken? Høres rart ut at den ikke finner c: men en usb disk i såfall... Lenke til kommentar
mandela Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 har du sata harddisk? dersom ja, kan det hende at du må legge inn sata drivere inn i din win install cd med f.eks nlite, men det er også mulig at du har en innstilling i bios som heter "sata native mode" eller liknende, dersom du har det kan du prøve å endre den variabelen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå