PreZiDenT Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Hei, Jeg studerer for tida i USA og skal ha meg en god laptop til gaming. Slik ser oppsettet ut akkurat naa: PROCESSOR Intel® Core™ 2 Duo T7400 (2.16GHz, 4MB L2 Cache, 667 MHz FSB) LCD PANEL 17 inch UltraSharp™ Wide Screen UXGA Display with TrueLife™ MEMORY 2GB Shared Dual Channel DDR2 SDRAM at 667MHz HARD DRIVE 120GB 5400RPM SATA Hard Drive OPTICAL DRIVE 8x CD/DVD burner (DVD+/-RW) with double-layer DVD+R VIDEO CARD 256MB NVIDIA® GeForce™ Go 7900 GS SOUND OPTIONS Integrated Sound Blaster® Audigy™ HD Software Edition Greit. Kanskje ikke beste tida aa investere i et DX9 kort rett foer Vista og DX10 spill kommer paa banen, men akkurat det bryr bekymrer jeg meg ikke for. Har tidligere faa erfaringer med laptop og gaming, men tror dere denne kommer til aa takle spill som krever en del? Jeg er spent paa hva denne kan klare. Alternativt kan jeg gaa for en XPS med et bedre skjermkort, men det foeler jeg er aa kaste ut penger fordi jeg har et budsjett paa 13-14000. Denne laptopen faar jeg for $2,102, dvs 13500 NOK. Kom gjerne med inspill. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Bra maskin dette, husk å velge 9-cellers batteriet, mye bedre abtterilevetid. Ville kanskje droppet 7400-cpu og gått ned til 7200. Ytelsesforskjellen er liten, men prisen utgjør litt. Lenke til kommentar
PreZiDenT Skrevet 21. november 2006 Forfatter Del Skrevet 21. november 2006 Bra maskin dette, husk å velge 9-cellers batteriet, mye bedre abtterilevetid. Ville kanskje droppet 7400-cpu og gått ned til 7200. Ytelsesforskjellen er liten, men prisen utgjør litt. 7331623[/snapback] Kommer til aa kjoepe 9-cellers batteri. Oensker fortsatt aa kjoepe 7400, men om folk har samme mening som deg kommer jeg til vurdere det. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Hva er prisforskjellen da? Om den er et par hundre så er det jo greit, men er det mer enn 500,- NOK så ville ejg styrt unna, ytelsesforskjellen er minimal. Om du ikke skal drive med bilderedigering så ville jeg styrt unna WUXGA-skjermen. Om du spiller endel så er det ofte du må kjøre i lavere oppløsninger for å få flyt og bildet blir dermed uklart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå