Quality Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Skal bytte ut vår gamle Lexmark i noe nyere og bedre og ønsker en med mulighet for å skrive ut foto. Har kikket på Canon Pixma IP4300 og ønsker erfaringer med denne eventuelt alternativer. Lenke til kommentar
Vyper Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Jeg har nettopp kjøpt meg en Canon Pixma iP6700D og er storfornøyd med bildekvaliteten. Har prøvd å skrive ut i både 10 x 15 og A4 format. Jeg bruker Canons pro papir med glanset overflate og fargene blir veldig klare og riktige i forhold til de som jeg ser på pcn. Denne har 6 separate fargepatroner og innebygged kortleser for de vanligste kortene. Går veldig greit å skrive ut både fra pc og direkte fra minnekort. Nå er jo denne i en litt annen prisklasse enn den du selv har sett på men for meg var den verdt hver krone. Anbefales. Lenke til kommentar
Quality Skrevet 22. november 2006 Forfatter Del Skrevet 22. november 2006 Ok, men hvordan er kostnadene med tanke på patroner på disse her? Har forstått det slik at disse har separate patroner (at man kun bytter de fargene som er tomme og ikke en hel kassett)? Lenke til kommentar
Quality Skrevet 27. november 2006 Forfatter Del Skrevet 27. november 2006 Gikk for mitt valg og er strålende fornøyd. Anbefalles . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå