Gå til innhold

Mistet all eposten min! Feil i outlook express?

Anbefalte innlegg

Plutslig når jeg åpnet Outlook Express så var all eposten min borte :???: noen som har opplevd dette før?

Hadde massevis av adresser, pakkenummer og mer der!! nå er alt borte vekk å jeg får problemer i morgen når jeg skal bruke dette...

Vet dere hvordan en skal finne dette igjen så spytt ut!

Kjører

- WindowsXP professional med SP1

- F-Secure Antivirus 5.40 (oppdateres hver dag)

- Nyeste ZoneAlarm som brannmur

Maskinen skal være sunn og frisk den.. Defragmenterer den hver dag med diskeeper pro, kan dette være årsak tro??

Har opplevd dette en gang tidligere men da var jeg på ferie i syden. Når jeg kom hjem manglet det noe i Windows... (ikke noe innbrudd for maskinen er konfig. sikert å jeg bruker massevis av passord på den)

Er det feil i WinXP ?? trenger hjelp her nå... skal bruke WebMail i all fremtid!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg hadde og lignende problem for noen måneder siden, åpnet outlook, ventet til nye meldinger var lastet inn, og skulle til å se igjennom dem, det eneste som kom opp på hver melding var at det var "no memory recourses" eller noe lignende,.

kunne ikke lese meldingene, lukket outlook, restartet maskinen. og da jeg åpnet outlook igjen var alt vekke. mistet ca 450 kunder. slet som F. for å finne filenemailene igjen men klarte aldri å få de tilbake....

Lenke til kommentar

Godt jeg ikke er alene om det. Hotmail? ja jeg kjører med Messenger 5.0 , tror jeg gjorde det sist også. Da blir det avinstallering på Outlook nå! har webmail på domenet å da bruker jeg heller det selv om det tar lenger tid, men sikrere. Stor fare for at messenger blir fjernet og. Tror IRC er bedre en å ha denne møkka til å bruke systemressurser å ødelegge.

Lenke til kommentar

Hva med å bruke ett backup program for outlook , feks "e-Backup" ( kanon prog. )så slipper du å komme opp i slike problem.

Så over til løsningen får å få gjennopprettet de tapte filer..

"EasyRecovery Professional" finner de tape filler for deg .

Har prøvt å gjennopprette fra formatert HD , fikk gjennopprettet ALLE filer.

Søk på nettet så finner du sikkert programmet (Kazaa)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...