Gå til innhold

Knights of the nine til oblivion på xbox360 nå.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tror jeg brukte 6.5 timer på det. Synes egentlig ikke det var verdt det - tok litt for lite tid, og var alt for lett :(

7368756[/snapback]

Hvis man skal tenke "verdi = tid brukt" , kan man jo nesten ikke klage på prisen her da.. Det finnes jo fulle retail-spill som klokker inn på rundt 6-7 timer så...

Lenke til kommentar
Tror jeg brukte 6.5 timer på det. Synes egentlig ikke det var verdt det - tok litt for lite tid, og var alt for lett :(

7368756[/snapback]

Hvis man skal tenke "verdi = tid brukt" , kan man jo nesten ikke klage på prisen her da.. Det finnes jo fulle retail-spill som klokker inn på rundt 6-7 timer så...

7369073[/snapback]

Gears of War = 5.5 timer.

Så egentlig er det jo en bra pris

Lenke til kommentar

Brukte du bare 5.5 timer på GoW? Tok i hvert fall lengre tid for min del... I tillegg følte jeg at GoW bød på mange flere utfordringer enn KOTN (som knapt nok bød på én eneste utfordring). Sleng inn den beste multiplayeren jeg har vært borti siden jeg var hekta på CS, så har i hvert fall jeg fått mye bedre valuta for de 400 jeg ga for GOW.

Lenke til kommentar

7368756[/snapback]

7369073[/snapback]

Et poeng med spill er jo at de må utfordre deg for at de skal være moro å spille. Her feilet KOTN (og i lengden, også Oblivion selv) grovt med levelscalingen sin. Trist men sant :(

Lenke til kommentar
Et poeng med spill er jo at de må utfordre deg for at de skal være moro å spille. Her feilet KOTN (og i lengden, også Oblivion selv) grovt med levelscalingen sin. Trist men sant :(

7369145[/snapback]

Det var kanskje ikke verdens mest utfordrende, nei. Samtidig må jeg si at jeg fikk masse glede ut av KOTN, så det er andre ting som spiller inn enn vanskelighetsgrad.

Jeg er forsåvidt også en av de som aldri ble skikkelig lei av Oblivion, og syns heller ikke levelinga var no problem.

Derimot, å sammenligne Gears Of War med denne expansionen syns jeg blir rimelig drøyt :p

Lenke til kommentar

Du tar ett singelplayer spill, for så å sammenligne det med ett skytespill som har god singelplayer for sin sjanger, men som fokuserer på multiplayer? Det blir litt feil spør du meg.

Dog, jeg vurderer å skaffe meg Oblivion til PC og håpe noen mods fikser det jeg har store problemer med til 360 versjonen, nemlig at jeg ikke føler meg som noen helt i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Brukte du bare 5.5 timer på GoW? Tok i hvert fall lengre tid for min del... I tillegg følte jeg at GoW bød på mange flere utfordringer enn KOTN (som knapt nok bød på én eneste utfordring). Sleng inn den beste multiplayeren jeg har vært borti siden jeg var hekta på CS, så har i hvert fall jeg fått mye bedre valuta for de 400 jeg ga for GOW.

7369128[/snapback]

Samme her, brukte 5-6 timer på GEoW, og syntes det var bortkastede 650 spenn. Solgte det etter noen dager.

I kveld skal jeg igang med KOTN. Gleder meg. 6-7 timer er absolutt verdt det!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...