alexandermcloughlin Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 (endret) Det skulle komme en tillegspakke til oblivion på xbox360 i dag. Knights of the nine. Noen som har noe mer informasjon om dette? Endret 22. november 2006 av Eaxis Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 I følge www.obliviondownloads.com kommer den ikke før 4. desember. Vet ikke om det gjelder kun PC, eller om Xbox360-versjonen er utsatt litt også. Lenke til kommentar
sp0ck Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Synd jeg har meta spilt dette spillet til døde... Etter 150 timer så blir man temmelig lei av alt som heter oblivion Lenke til kommentar
alexandermcloughlin Skrevet 22. november 2006 Forfatter Del Skrevet 22. november 2006 Da ha har tillegspakka komt ut Den inneholder nye våpen, huler, og oppdrag. Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Har lasted den ned, børstet støv av Oblivion og fyrt det opp nå Lenke til kommentar
Tøffli Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Neei, og jeg som har allerede så mange spill å spille til 360 for tiden at jeg kan like greit bare slutte å ha et liv utenom den maskinen Lenke til kommentar
Vortexsurfer1 Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Eeeh, er den noen som vet hvorhen i Cyrodijl man starter på "knights of the nine" Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Gå til kapellet i Anvil. Står en vakt utenfor døra der som snakker med deg Lenke til kommentar
Vortexsurfer1 Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Gå til kapellet i Anvil. Står en vakt utenfor døra der som snakker med deg 7366249[/snapback] Takker Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Hvor mye mer spilletid snakker vi om her? Lenke til kommentar
Amored Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Hvor mye mer spilletid snakker vi om her? 7368142[/snapback] Vet ikke helt, men det er jo nye typer armor/våpen og fiender og sånn da, så hvis du liker Oblivion, så er et verdt et forsøk Lenke til kommentar
MasterShake Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Hvor mye mer spilletid snakker vi om her? 7368142[/snapback] Gjorde ferdig questen igår. Vel verdt pengene. Var lenge siden jeg hadde spilt oblivion nå, hadde nesten glemt hvor helt utrolig bra det er!! Jeg vil annta det tok meg ca. 8-10 timer fra start til finish. Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Tror jeg brukte 6.5 timer på det. Synes egentlig ikke det var verdt det - tok litt for lite tid, og var alt for lett Lenke til kommentar
MasterShake Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Tror jeg brukte 6.5 timer på det. Synes egentlig ikke det var verdt det - tok litt for lite tid, og var alt for lett 7368756[/snapback] Hvis man skal tenke "verdi = tid brukt" , kan man jo nesten ikke klage på prisen her da.. Det finnes jo fulle retail-spill som klokker inn på rundt 6-7 timer så... Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Tror jeg brukte 6.5 timer på det. Synes egentlig ikke det var verdt det - tok litt for lite tid, og var alt for lett 7368756[/snapback] Hvis man skal tenke "verdi = tid brukt" , kan man jo nesten ikke klage på prisen her da.. Det finnes jo fulle retail-spill som klokker inn på rundt 6-7 timer så... 7369073[/snapback] Gears of War = 5.5 timer. Så egentlig er det jo en bra pris Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Brukte du bare 5.5 timer på GoW? Tok i hvert fall lengre tid for min del... I tillegg følte jeg at GoW bød på mange flere utfordringer enn KOTN (som knapt nok bød på én eneste utfordring). Sleng inn den beste multiplayeren jeg har vært borti siden jeg var hekta på CS, så har i hvert fall jeg fått mye bedre valuta for de 400 jeg ga for GOW. Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Tror jeg brukte 6.5 timer på det. Synes egentlig ikke det var verdt det - tok litt for lite tid, og var alt for lett 7368756[/snapback] Hvis man skal tenke "verdi = tid brukt" , kan man jo nesten ikke klage på prisen her da.. Det finnes jo fulle retail-spill som klokker inn på rundt 6-7 timer så... 7369073[/snapback] Et poeng med spill er jo at de må utfordre deg for at de skal være moro å spille. Her feilet KOTN (og i lengden, også Oblivion selv) grovt med levelscalingen sin. Trist men sant Lenke til kommentar
MasterShake Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Et poeng med spill er jo at de må utfordre deg for at de skal være moro å spille. Her feilet KOTN (og i lengden, også Oblivion selv) grovt med levelscalingen sin. Trist men sant 7369145[/snapback] Det var kanskje ikke verdens mest utfordrende, nei. Samtidig må jeg si at jeg fikk masse glede ut av KOTN, så det er andre ting som spiller inn enn vanskelighetsgrad. Jeg er forsåvidt også en av de som aldri ble skikkelig lei av Oblivion, og syns heller ikke levelinga var no problem. Derimot, å sammenligne Gears Of War med denne expansionen syns jeg blir rimelig drøyt Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Du tar ett singelplayer spill, for så å sammenligne det med ett skytespill som har god singelplayer for sin sjanger, men som fokuserer på multiplayer? Det blir litt feil spør du meg. Dog, jeg vurderer å skaffe meg Oblivion til PC og håpe noen mods fikser det jeg har store problemer med til 360 versjonen, nemlig at jeg ikke føler meg som noen helt i det hele tatt. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Brukte du bare 5.5 timer på GoW? Tok i hvert fall lengre tid for min del... I tillegg følte jeg at GoW bød på mange flere utfordringer enn KOTN (som knapt nok bød på én eneste utfordring). Sleng inn den beste multiplayeren jeg har vært borti siden jeg var hekta på CS, så har i hvert fall jeg fått mye bedre valuta for de 400 jeg ga for GOW. 7369128[/snapback] Samme her, brukte 5-6 timer på GEoW, og syntes det var bortkastede 650 spenn. Solgte det etter noen dager. I kveld skal jeg igang med KOTN. Gleder meg. 6-7 timer er absolutt verdt det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå