Rakash Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Hei Som emnetittelen sier er jeg ute etter en musematte som passer sammen med MS sin nye version av IM 3.0. Har sett litt på IceMat 2nd edition, men føler at det er litt sprette meninger om IceMat generelt . Noen som har prøvd å kombinere de 2? Jeg takker for alle råd mm, men prøv å ungå å poste personlige kommentarer som fks: "IceMat er søppel kjøp heller [sett in modell her]" uten å begrunne hvorfor! Rakash Lenke til kommentar
sycho Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Steelpad 5L er en kjempematte. GOD glid, stor og er fet og se på Lenke til kommentar
Rakash Skrevet 21. november 2006 Forfatter Del Skrevet 21. november 2006 Ingen flere som har noen komentarer eller erfaringer å tilføye? Rakash Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Jeg også er fornøyd med Steelpad 5l.. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Jeg også er fornøyd med Steelpad 5l.. 7335613[/snapback] Second... synes den er veldig god. Nok av plass og man har god kontroll. Lenke til kommentar
Stones_ Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Som sagt er Steelpad 5L veldig bra, skjekk også ut Qpad'ene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå