Søppelsveitt Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Hei. Noen som vet om "Den spanske flue" er utgitt på DVD? Og hvor den i så fall kan kjøpes? Takker for svar. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Tror ikke den er det. Søkte iherdig etter noe informasjon som kunne bekrefte eller avkrefte dette, men fant lite og ingenting. Det mest relevante resultatet jeg fant i google var denne tråden her. Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 3. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2007 dang. skulle ta den opp når den gikk i jula, men glemte det Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Tror ikke den er det. Søkte iherdig etter noe informasjon som kunne bekrefte eller avkrefte dette, men fant lite og ingenting. Det mest relevante resultatet jeg fant i google var denne tråden her. 7629936[/snapback] Samme her Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Er sikkert mulig å kontakte NRK og få tilsendt et eksemplar på DVD, dersom de har det. Eventuelt få på VHS, og så overføre til dvd Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 11. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2007 Er sikkert mulig å kontakte NRK og få tilsendt et eksemplar på DVD, dersom de har det. Eventuelt få på VHS, og så overføre til dvd 7698910[/snapback] Har gjort det i en annen sammenheng. Tror det var 100kr pr. 15 min....det blir litt drøyt Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Er sikkert mulig å kontakte NRK og få tilsendt et eksemplar på DVD, dersom de har det. Eventuelt få på VHS, og så overføre til dvd 7698910[/snapback] Tror man må betale meget dyrt for det. Jeg kontaktet de ang en serie som gikk på NRK for mange år siden, og det var ikke noe DVD-pris, akkurat... Husker ikke hva de sa for noe. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Ja det er veldig dyrt ja. Man kan vel få kjøpt nesten hva det skal være som har blitt sendt, men det koster. Lenke til kommentar
GtReBra Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Fikk svar på mailen jeg sendte til Nrk nå: Hei, og takk for henvendelsen. Den spanske flue er dessverre ikke utgitt på DVD/VHS, og kan dessverre ikke selge kopi av den heller pga rettighetsbegrensninger. Så ser ikke bra ut :S Lenke til kommentar
kim_andre Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 (endret) Jeg har den kjørt over fra VHS som er tatt opp fra TV, til DVD. Kjøpte den for 150,- av en dude jeg kontaktet. Hysterisk morsom film . (VHS kvalitet men ) Endret 24. januar 2007 av kim_andre Lenke til kommentar
gardso Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Det er ikke mulig å på en eller annen måte få kjøpt en kopi av deg, for en god pris? Lenke til kommentar
magichack95 Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Det blir altfor dyrt men jeg har en løsning på youtube.com ligger alle episodene dem komm ut 13. mai trykk på linken Den Spanske Flue Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Fint du klarte å gjenåpne en 3 år gammel tråd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå