Gjest Slettet+56132 Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Topic sier sitt egentlig, jeg har tenkt å bygge en laptop inn i en koffert. Skal prøve å tegne etterpå i Sketchup hvordan jeg tenker, aller først må jeg vel finne en koffert som kan brukes. Denne eller denne? Takker for alle svar. Dette er mest sannsynlig bare begynnelsen Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Sånn metall koffert, som DJ'er har cdene i, nesten som en stresskoftert, men bare litt større, og passet bedere til å ha en pc i Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Sånn metall koffert, som DJ'er har cdene i, nesten som en stresskoftert, men bare litt større, og passet bedere til å ha en pc i 7330950[/snapback] Skjermen skal festes i den øverste delen, og det er mer en laptop enn en vanlig stasjonær. Dette skal bare være for morros skyld, vil helst ha en koffert som ligner litt på en vanlig stresskoffert bare for å overraske folk når jeg åpner den¨ Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Jeg (og flere med meg) har god erfaring med plass i den store av disse. OK pris og god plass til HW. Husk at det tar plass med skjerm i tillegg til hardware Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 (endret) Jeg (og flere med meg) har god erfaring med plass i den store av disse. OK pris og god plass til HW. Husk at det tar plass med skjerm i tillegg til hardware 7331141[/snapback] Størrelsen på denne PCen passer jo greit i denne kofferten... EDIT: Ikke at jeg skal ha den PCen i kofferten da altså men Det jeg skulle frem til er at HELE PCen skal ned i kofferten, skjerm, tastatur og alt det der Endret 21. november 2006 av Slettet+56132 Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Hehe, fikk ikke med meg i farta at det var en laptop du skulle ha inn. Jeg har jo en vanlig ATX-basert maskin inni min koffert - og det er uten skjerm at den passet inn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå