Gunder1 Skrevet 14. november 2002 Del Skrevet 14. november 2002 Hva kan dette progget gjøre så ikke explorer kan? Lenke til kommentar
Laka Skrevet 14. november 2002 Del Skrevet 14. november 2002 I bunn og grunn det samme oppsettet av vinduer etc. som Win Utforsker - men det er litt smartere. Du får opp to vinduer, slik at det blir en lek å overføre filer o.l Bruker det selv, kan sterkt anbefale deg det. Du får flere mulgiheter når det gjelder klipp/lim, view, display, grensesnitt osv. Kan anbefale det :smile: Lenke til kommentar
Gunder1 Skrevet 14. november 2002 Forfatter Del Skrevet 14. november 2002 hva med å rename flere filer samtidig, går det an? Gunder Lenke til kommentar
KELViN Skrevet 14. november 2002 Del Skrevet 14. november 2002 Quote: Den 2002-11-14 20:33, skrev Gunder1:hva med å rename flere filer samtidig, går det an?Gunder Jepp, det er med. Windows commander er alltid det første programmet jeg legger inn på nye maskiner. Klarer meg ikke uten. Lenke til kommentar
DDuck Skrevet 14. november 2002 Del Skrevet 14. november 2002 Er absolutt å anbefale. Klarer meg heller ikke yten dette snertne programmet. Lenke til kommentar
andjoha Skrevet 14. november 2002 Del Skrevet 14. november 2002 det har bytta navn til total commander nå foresten.. (ja, pga. MS og windows-navnet) Lenke til kommentar
bsa Skrevet 14. november 2002 Del Skrevet 14. november 2002 Den er helt suveren. Min 'My Computer' har faktisk havna i 'Unused Desktop Shortcuts' folderen :smile:. Det gjør Windows automatisk når en ikke bruker en shortcut. bsa Lenke til kommentar
Vice Skrevet 14. november 2002 Del Skrevet 14. november 2002 Hele windows commander er mer intuitiv å bruke en explorer. WC burde vært inkludert som standard i windows for lenge siden. Lenke til kommentar
iron_knuckle Skrevet 14. november 2002 Del Skrevet 14. november 2002 Hvem kan leve uten det. Lenke til kommentar
asad Skrevet 14. november 2002 Del Skrevet 14. november 2002 Quote: Den 2002-11-14 22:18, skrev iron_knuckle:Hvem kan leve uten det. jeg... Lenke til kommentar
kloss Skrevet 14. november 2002 Del Skrevet 14. november 2002 Ja oss som brukte norton commander har gått graden Hvem kan leve forutan win commander Lenke til kommentar
Nicroman Skrevet 14. november 2002 Del Skrevet 14. november 2002 Jupp, den er overlegen når man har vendt seg til å bruke den! :smile: Kjekt med FTP overføring, utpakking av filer, nedpakking av filer.. browsing av zip,rar,ace,cab filer...osv.. egentlig en sinnsykt mange muligheter! PS. Har skrevet noen mailer med Christian Ghisler, og han kommer til å legge til måling av kopieringshastighet i senere version... han ville bare ha en måte som ga nøyaktig måling først. Så det er bare å sende forslag til han. Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 14. november 2002 Del Skrevet 14. november 2002 Hvor får jeg tak i dette snertene programmet? Lenke til kommentar
atrax Skrevet 14. november 2002 Del Skrevet 14. november 2002 Du finner det på www.ghisler.com. Har brukt det siden Windows 3.11, som så mange andre har sagt, så kan jeg ikke tenke meg en dag uten det. Har du det, trenger du ikke lenger egne ftp-klienter som cuteftp, du trenger ikke winzip, -rar, -ace osv. Til og med skrivebordet kan du til en viss grad eliminere, siden det er en helt genial snarveirad i programmet der jeg har snarveiene jeg vanligvis ville hatt på skrivebordet... Last det ned og bli avhengig :wink: Lenke til kommentar
Corn Skrevet 14. november 2002 Del Skrevet 14. november 2002 Wc må man bare ha.. Har brukt det siden jeg gikk over fra nortoncommander en gang. uvurderlig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå