4588pkdkrikue5c Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Heisann folkens! Følte skikkelig for å poste en liten avstemming her! Forresten må jeg bare innrømme at jeg elsker off-topics! Men tilbake til mitt spørsmål. Er du original? Her tenker jeg ikke på i stil og sånn, men nærmere bestemt på datamaskinen din! Er du den typen som kjøper all programvaren samt windows helt lovlig, eller er du typen som tar turen inn og laster ned keys på alt sammen? Håper ikke dette strider mot reglene deres, moderator! Og om det gjør så godtar jeg det! Lenke til kommentar
mkon Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Betaler for de jeg ønsker å støtte for videre utvikling. Ellers blir vel mye lastet ned. Aldri hatt eller vil aldri kjøpe noe m$ produkter Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Jeg pleier ikke kjøpe ekstra ting... Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Alt man trenger av programvare finner man jo gratisutgaver av, så jeg ser ikke poenget i å piratkopiere. OpenOffice er jo en god erstatning for Microsoft Office, The Gimp gjør jobben like bra som et hviket som helst annet bilderedigeringsprogram, Linux er mist like bra som Windows XP hvis man gidder å legge litt arbeid i det, Picasa er et kjempeflott program, mediaavspillere er det flust av og så videre og så videre. Lenke til kommentar
haakie Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 har aldri betalt for annen programmvare en steam account. Touch me! Lenke til kommentar
JumboJet84 Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Alle klarer å se at jeg er original. Lenke til kommentar
tom watt Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Absolutt alt jeg har på min maskin er orginalt. Jeg har aldri rørt noe Warez. Ikke engang da jeg hadde Amiga500 visste jeg hva X-Copy var for noe. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Ja så klart er alt originalt! Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Jeg har originalt Windows XP, skolen betaler. Det som er litt artig er at den er mer tungvint å bruke enn piratkopi - måtte aktivere over TELEFON for å få det installert, og har senere fått beskjed om at Windows ikke er aktivert, og at jeg kjører piratversjon. Gikk jeg inn i aktiveringsmenyen, stod det at Windows allerede er aktivert. Ironisk nok fikk jeg aldri noe slikt i piratversjonen av XP.. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 21. november 2006 Forfatter Del Skrevet 21. november 2006 Jeg har originalt Windows XP, skolen betaler. Det som er litt artig er at den er mer tungvint å bruke enn piratkopi - måtte aktivere over TELEFON for å få det installert, og har senere fått beskjed om at Windows ikke er aktivert, og at jeg kjører piratversjon. Gikk jeg inn i aktiveringsmenyen, stod det at Windows allerede er aktivert. Ironisk nok fikk jeg aldri noe slikt i piratversjonen av XP.. Stemmer jo det.. Synes iallefall selv at piratkopi funker bedre enn orginal.. Det har vist seg opptil flere ganger! Kjører en aktiveringscrack, så er alt borte! Istedet for som original ligge å aktivere å fikse på alt.. Å ringe som du sier! Svært bakvendt, verre enn å trykke "Patch Now"! Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Er vel cirka 50% original. Kjøper stort sett spill om ingen lurer til meg en CD/DVD med noen greier på. Har mange små progremmer som er enkle og få tak i samt finne crack til. Har også noen slike småprogrammer jeg har betalt for. Har original fullversjon av XP pro kjøpt selv. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Har flere lisenser for Windows XP. Og jeg bruker Pro Corp SP2-plater i stedet. Forstår godt at folk ikke vil kjøpe. Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Helskinna pirat her Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Original programvare er nok desverre i mindretal her i gården. Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 (endret) Jeg er det man kaller en god blanding! Endret 21. november 2006 av xerminx Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Har en far som har en jobb som betaler for alt så lenge han greier å skrive en liten søknad om at han trenger det i jobbsammenheng. Føler jge er den eneste her uten egen maskin, bruker min far sin, jeg! Lenke til kommentar
Chakl Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Hardware er 80% original. Software 10% originale og 90% unike. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Ikke noe av hverken hardware eller software er originalt. Alt er dårlige russiske kopier. Until Pentaum prosessor, Bitachi harddisk og Sansumg skjerm. Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Både og for meg egentlig. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Ikke noe av hverken hardware eller software er originalt. Alt er dårlige russiske kopier. Until Pentaum prosessor, Bitachi harddisk og Sansumg skjerm. 7332415[/snapback] Nå føler jeg nesten for å spandere en øl på deg. Minner meg om min venns klokke, en "Polex". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå