darkness| Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Hvis det var Spaceworld som pakket inn spillet hadde jeg aldri godtatt å ikke få bytte spillet. Du bør ta med deg moren din (uasett så teit det virker å drasse med seg mor) og ta en ny prat med butikken. Kanskje de husker henne og innrømmer at de har gjort en feil? Lenke til kommentar
Tinmar Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Har en kamerat som hadde problemer med Spaceworld. Han skulle kjøpe seg et spill og så hadde ekspeditøren lagt feil spill i boksen. Han fikk seff ikke bytta... Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Hvis det står at alle varer byttes mot kvittering er saken klar: Har du kvittering skal du kunne bytte varen. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 (endret) Tabbet meg ut med dette på elkjøp, der jeg kjøpte et Wii spill, 30 dagers retur. Greit nok at det ikke gjelder mobil og abonnement, og fikk vite det ikke gjalt når forseglingen var brutt på spill senere, men stod jo på kvitteringen: Er du ufornøyd med en vare du har prøvd og lignende :| de kunne ha skrevet sammens med at det ikke gjelder mob og abb. + brutt forsegling på spill... så har jeg et CoD3 spill til wii som jeg ikke får bytta >.< Endret 20. desember 2006 av Bruktbilen11 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå