krizkriz Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Etter å ha sett denne filmen begynner jeg å lure på om han er det. http://www.dagbladet.no/sport/2006/11/21/483633.html Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Jeg hadde blitt skameid av ungen der. Lenke til kommentar
Sorbon Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Dæven han var god. Han kan jo ronaldinho-finta Gleder meg til å se hva han er blitt om en 15 år:P eller 10 for den saks skyld. Unger på den alderen bruker jo som oftest å kun drible, men han hadde jo blik for spillet og sentra en del. Lenke til kommentar
123321123321 Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Får jeg barn, skal de bli som han Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Får jeg barn, skal de bli som han 7330909[/snapback] Det er aldri for tidlig å krøkkes... Må ha barn... Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Det ER faktisk ikke størrelsen som teller! Steike, han var en klok spiller til alderen å være! Overblikket er det mest imponerende hos den ungen, men teknikken er utmerket. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 5-6 stk rundt han og han tar en finte, en liten pasning, åpent mål for medspiller! Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 (endret) Han var skikkelig flink. Fortsetter han å spille kommer han til å bli en veldig god profesjonell spiller. Men det er viktig å ikke begynne med for mye press på han for tidlig. Det har ødelagt for andre lovende talenter før. Han må bare få drive med fotballen der han er nå, i mange år til, så kommer han til å gjøre det bra. Endret 22. november 2006 av Nevnarion Lenke til kommentar
JumboJet84 Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Han var drit god. Lenke til kommentar
OmaaarS Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Spilte han med folk på sin egen alder? For de så ikke akkurat så dårlige ut de da Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Spilte han med folk på sin egen alder? For de så ikke akkurat så dårlige ut de da 7338697[/snapback] Han er sinnsykt god ja! Tror noen av de han spiller mot er litt eldre i alle fall. Er en del større, på høyde. Lenke til kommentar
the_odd Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Tror nok ikke det blir en kjempe spiller ut av han... han er syk god, men alt for god for alderen. han utvikler seg FOR fort, mener da jeg. så tror nok ikke han når nivået til Christiano Ronaldo, eller Ronaldinho, når de er på sitt beste. og jo størelse har litt å si på fotball banen, man tenker ikke over det, men med en gang en kraftig spiller kommer mot deg, så tørr man ikke å gå i like hardt. Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Tror nok ikke det blir en kjempe spiller ut av han...han er syk god, men alt for god for alderen. han utvikler seg FOR fort, mener da jeg. så tror nok ikke han når nivået til Christiano Ronaldo, eller Ronaldinho, når de er på sitt beste. 7339905[/snapback] Får han utvikle seg på sin måte i 8-10 år til, tror jeg han kan bli noe. Blir han derimot hentet til en relativt stor klubb allerede nå, og må begynne å trene veldig seriøst, kan det ødelegge ham. Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Tror nok ikke det blir en kjempe spiller ut av han...han er syk god, men alt for god for alderen. han utvikler seg FOR fort, mener da jeg. så tror nok ikke han når nivået til Christiano Ronaldo, eller Ronaldinho, når de er på sitt beste. 7339905[/snapback] Får han utvikle seg på sin måte i 8-10 år til, tror jeg han kan bli noe. Blir han derimot hentet til en relativt stor klubb allerede nå, og må begynne å trene veldig seriøst, kan det ødelegge ham. 7340253[/snapback] Det kan ikke, det gjør! Håper han holder seg i brasil i mange år til. Utvikler han seg så fort, som han har gjort nå. Så blir han kanskje historiens beste spiller. Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 utrolig, spør du meg :!: Sempron Lenke til kommentar
-Shaq- Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 (endret) og jo størelse har litt å si på fotball banen, man tenker ikke over det, men med en gang en kraftig spiller kommer mot deg, så tørr man ikke å gå i like hardt. 7339905[/snapback] Uenig, hvis man ser på Maradonna, hvor høy var han og hvor god var han? Han var 166 cm, og var en av verdens beste spillere. Endret 26. november 2006 av -Shaq- Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 (endret) Tro hvor mange timer dagen de får han til å trene med den potta der? 3-4 hvis ikke mer tipper jeg Resten av dagen sitter han å ser på fotballkamper og lærer seg taktikk osv Blir nokk en meget god fotballspiller hvis man lar han lære på rett vis Endret 27. november 2006 av LeanFear Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Han hadde nok eid mange av folka i klassen. Ikke bare fordi han er god, men sikkert fordi mange ikke tørr å takle han, fordi han er så liten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå