Gå til innhold

Verdens beste femåring?

krizkriz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Han var skikkelig flink. Fortsetter han å spille kommer han til å bli en veldig god profesjonell spiller. Men det er viktig å ikke begynne med for mye press på han for tidlig. Det har ødelagt for andre lovende talenter før. Han må bare få drive med fotballen der han er nå, i mange år til, så kommer han til å gjøre det bra. :)

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar

Tror nok ikke det blir en kjempe spiller ut av han...

han er syk god, men alt for god for alderen. han utvikler seg FOR fort, mener da jeg. så tror nok ikke han når nivået til Christiano Ronaldo, eller Ronaldinho, når de er på sitt beste.

og jo størelse har litt å si på fotball banen, man tenker ikke over det, men med en gang en kraftig spiller kommer mot deg, så tørr man ikke å gå i like hardt.

Lenke til kommentar

han er syk god, men alt for god for alderen. han utvikler seg FOR fort, mener da jeg. så tror nok ikke han når nivået til Christiano Ronaldo, eller Ronaldinho, når de er på sitt beste.

7339905[/snapback]

Får han utvikle seg på sin måte i 8-10 år til, tror jeg han kan bli noe. Blir han derimot hentet til en relativt stor klubb allerede nå, og må begynne å trene veldig seriøst, kan det ødelegge ham.

Lenke til kommentar

7339905[/snapback]

Får han utvikle seg på sin måte i 8-10 år til, tror jeg han kan bli noe. Blir han derimot hentet til en relativt stor klubb allerede nå, og må begynne å trene veldig seriøst, kan det ødelegge ham.

7340253[/snapback]

Det kan ikke, det gjør!

Håper han holder seg i brasil i mange år til. Utvikler han seg så fort, som han har gjort nå. Så blir han kanskje historiens beste spiller. :w00t:

Lenke til kommentar
og jo størelse har litt å si på fotball banen, man tenker ikke over det, men med en gang en kraftig spiller kommer mot deg, så tørr man ikke å gå i like hardt.

7339905[/snapback]

Uenig, hvis man ser på Maradonna, hvor høy var han og hvor god var han?

Han var 166 cm, og var en av verdens beste spillere.

Endret av -Shaq-
Lenke til kommentar

Tro hvor mange timer dagen de får han til å trene med den potta der?

3-4 hvis ikke mer tipper jeg :hmm:

Resten av dagen sitter han å ser på fotballkamper og lærer seg taktikk osv :thumbup:

Blir nokk en meget god fotballspiller hvis man lar han lære på rett vis :w00t:

Endret av LeanFear
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...