Chrynarx Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Jeg skal kjøpe meg en PSP, hva er viktig/ nødvendig å ha med til den? er det noe jeg burde ha med som er must? Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Så lenge den er <firmvare 2.80 så er den meget kjekk å ha. Søk litt i google, så ser du hvilke muligheter du har. Forøvrig finnes det en kjekk skinnveske fra Logic3 som har et bedre headset, usb-plugger, billader og litt forskjellig. Så og si alt kommer med sneller, så det er minimalt med ledninger som flyter. Rommer PSP, alt ekstrautstyr og 6 spill eller no. Lenke til kommentar
Ronny73 Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Hvis det er den 32M minne brikken som følger med synes jeg det er et must med større minne. Følgte med et beskyttelses ark som man legger over displayet i en logic3 pakke som jeg kjøpte, men det ble mye bobler under og man så ikke så veldig godt igjennom det. Så kjøpte jeg et beskyttelses "glass" (hard plast) til å klikke over displaydelen , den fungerer veldig godt. Har også et logitech høyttaler sett som går på batteri/vegg strøm som er fint å ha hvis du vil se på filmer eller høre på musikk Lenke til kommentar
ResidentDante Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Hvis det er den 32M minne brikken som følger med synes jeg det er et must med større minne.Følgte med et beskyttelses ark som man legger over displayet i en logic3 pakke som jeg kjøpte, men det ble mye bobler under og man så ikke så veldig godt igjennom det. Så kjøpte jeg et beskyttelses "glass" (hard plast) til å klikke over displaydelen , den fungerer veldig godt. Har også et logitech høyttaler sett som går på batteri/vegg strøm som er fint å ha hvis du vil se på filmer eller høre på musikk 7330752[/snapback] Det beskyttelsesglasset du klikket over, hvor fikk du tak i det? Og passer den under den gummigrepsaken til Logic 3? Lenke til kommentar
Ronny73 Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Hvis jeg ikke husker feil så kjøpte jeg det på el-kjøp . Ikke sikker på hva du mener med gummigrepsaken , men jeg har en ladestasjon som jeg bare setter psp'en ned i og med beskyttelsesglasset så må jeg fjerne det før jeg kan sette den nedi ladestasjonen. Glasset blir på en måte klikket på topp og bunn av psp'en. Det beskyttelsesglasset du klikket over, hvor fikk du tak i det? Og passer den under den gummigrepsaken til Logic 3? 7335482[/snapback] Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Jeg skal kjøpe meg en PSP, hva er viktig/ nødvendig å ha med til den? er det noe jeg burde ha med som er must? 7330539[/snapback] Jeg skal selge PSP-en min, så du kan jo ta deg en titt(se signatur). Det utstyret jeg har er jeg fornøyd med. Men jeg selger ikke "øreproppene" mine. Det bør du ha utenom det utstyret som jeg har. Og så er jo billader greit om du vil ha det. Det er er absolutt must er jo usb-kabel og minnekort om du ikke bare skal spille. Lenke til kommentar
ResidentDante Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Hvis jeg ikke husker feil så kjøpte jeg det på el-kjøp .Ikke sikker på hva du mener med gummigrepsaken , men jeg har en ladestasjon som jeg bare setter psp'en ned i og med beskyttelsesglasset så må jeg fjerne det før jeg kan sette den nedi ladestasjonen. Glasset blir på en måte klikket på topp og bunn av psp'en. Ok, dette høres langt bedre ut enn Logic3 plasten jeg prøvde å legge på skjermen (bobler i massevis). Men i den Logic3 pakka jeg kjøpte fulgte det med en gummisak du trer rundt hele psp'en, til å beskytte den (utenom selve skjermen da), bare lurer på om det beskytelsesglasset ditt stikker veldig langt ut fra selve psp'en og da eventuelt kunne passe under? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå