Gå til innhold

A Game Developer's View: Xbox360 vs PS3

kewell79

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+214asdf125
Hvorfor gidder man og diskutere det samme om igjen og omijgjen. Alle vet at ingen kommer til og bli enige og at tråden evt blir stengt. Vent noen år og da får man resultatet. Uansett hvordan man vrir og vender på det vil nok konsollene bli ganske like.

7335780[/snapback]

Du kan jo ikke nekte for at slike tråder er kilder for mye underholdning!

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

HALLO!!

jeg er en eier selv av en xbox 360 og skal selge den for å kjøpe meg en ps3!Jeg mener foreløpig at den største forskjellen er at begge konsollene har sine spill som kun kommer på den ene konsollen!!og alle vet at ps3 er langt mer kraftig enn 360!!det er jo ikke noe vits i å diskutere det!!Og ikke prisen heller!!premium versjon koster rundt 3000kr,men skal man få sett filmer i hd så må man legge ut rundt 1700 kr så da blir det 4700kr hvis man skal få OMTRENT det samme som en ps3(360 har jo ikke hdmi engang)!! og man vet ikke hva det nye film formatet blir enda engang!!mens ps3 skal basere spillene sine på blu-ray så der har det ikke noe å si!så de 800 kr man betaler mer for en ps3 er rett og slett bare kvalitet!sier jo seg selv at spill på blu-ray vil yte mer enn på vanlig dvdrom!!

Jeg mener ikke at 360 er en dårlig maskin,men at det er en grunn til at ps3 vil koste mer!!men det kommer vi ikke til å merke før om en stund...

Lenke til kommentar
HALLO!!

jeg er en eier selv av en xbox 360 og skal selge den for å kjøpe meg en ps3!Jeg mener foreløpig at den største forskjellen er at begge konsollene har sine spill som kun kommer på den ene konsollen!!og alle vet at ps3 er langt mer kraftig enn 360!!det er jo ikke noe vits i å diskutere det!!Og ikke prisen heller!!premium versjon koster rundt 3000kr,men skal man få sett filmer i hd så må man legge ut rundt 1700 kr så da blir det 4700kr hvis man skal få OMTRENT det samme som en ps3(360 har jo ikke hdmi engang)!!  og man vet ikke hva det nye film formatet blir enda engang!!mens ps3 skal basere spillene sine på blu-ray så der har det ikke noe å si!så de 800 kr man betaler mer for en ps3 er rett og slett bare kvalitet!sier jo seg selv at spill på blu-ray vil yte mer enn på vanlig dvdrom!!

Jeg mener ikke at 360 er en dårlig maskin,men at det er en grunn til at ps3 vil koste mer!!men det kommer vi ikke til å merke før om en stund...

8208428[/snapback]

Kan du komme med eksempler på hvorfor PS3 er langt mer kraftig enn Xbox360, og hvordan Blu-ray vil yte mer enn en vanlig dvd-rom?

Lenke til kommentar
HALLO!!

jeg er en eier selv av en xbox 360 og skal selge den for å kjøpe meg en ps3!Jeg mener foreløpig at den største forskjellen er at begge konsollene har sine spill som kun kommer på den ene konsollen!!og alle vet at ps3 er langt mer kraftig enn 360!!det er jo ikke noe vits i å diskutere det!!Og ikke prisen heller!!premium versjon koster rundt 3000kr,men skal man få sett filmer i hd så må man legge ut rundt 1700 kr så da blir det 4700kr hvis man skal få OMTRENT det samme som en ps3(360 har jo ikke hdmi engang)!!  og man vet ikke hva det nye film formatet blir enda engang!!mens ps3 skal basere spillene sine på blu-ray så der har det ikke noe å si!så de 800 kr man betaler mer for en ps3 er rett og slett bare kvalitet!sier jo seg selv at spill på blu-ray vil yte mer enn på vanlig dvdrom!!

8208428[/snapback]

*overbevist* Selger sjela, muttern og katta for å kjøpe meg PS3...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...