McMuffin Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Hver gang jeg åpner mappen der jeg har alle filmene mine, kommer det etter et par sekunder opp en dialogboks som sier at "Explorer.exe har et problem og må lukkes". Deretter lukkes mappen og taskbaren forsvinner for et par sekunder, før den kommer tilbake. Noen som vet hva dette skyldes? Takker for alle svar Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Det har nok med den latterlig dårlige previewfunksjonen i XP. Kjør dette i CMD: regsvr32 /u shmedia.dll Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 21. november 2006 Forfatter Del Skrevet 21. november 2006 LOL! Det funka faktisk! Takk! Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Faktisk? Du får ikke 6500 poster på over 4.5 år uten å plukke opp et par triks eller tusen. np Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 21. november 2006 Forfatter Del Skrevet 21. november 2006 Hehe. Ofte her......? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå