IntelAmdAti Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 (endret) Har vært i et par butikker og funnet PSP til 2199,- kroner. Dette er jo en grei pris, men ofte er det enkelte butikker som ligger langt under de andre på pris, gjerne kan dette være internett-butikker. Hvis noen vet om en plass (i Bergen eller på internett) der PSP selges rimeligere, skriv gjerne om det her eller send en melding. Å kjøpe brukt er ikke et alternativ, den skal være en julegave til en spesiell person som også har spesielt lite datakunnskaper (trenger nok den garantien, hehe..) Er litt usikker på hvilke spill jeg skal kjøpe med, men jeg vet hun liker Loco Roco, og i en av butikkene ble jeg også anbefalt Daxter. Når jeg tenker meg om er det blant dataspill igrunnen bare Loco Roco og World of Warcraft som hun har fått sansen for, så gode eventyrspill faller sikkert i smak. Forresten, hvor store minnekort får en tak i til PSP? Endret 21. november 2006 av Pycnopodia Lenke til kommentar
Darth MToffy Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Lefdal og elkjøp selger vel valuepack til 1495kr på nettet.. Vet ikke hva de tar i butikk. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Daxter er til dags dato det spillet på psp jeg har kost meg mest med, og kan helt klart annbefales Lenke til kommentar
hazzie Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 De solgte PSP value pack til 1499 på elkjøp. Lenke til kommentar
Ultrag Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Har da ligget nede på 995 kroner en stund, i alle fall på nettsidene til elkjop og Lefdal. Det var også det den kostet på Electroworld, om jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Vet dette egentlig er off topic, men har du vurdert DS Lite? Mener det er verdt å vurdere dersom hun ikke spesifikt har ønsket seg en PSP. Har sett at mange som har prøvd begge anbefaler DS'en. I tillegg får du den i rosa også nå. Bare så det er sagt, jeg har ikke prøvd noen av dem. Ørjan... Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 21. november 2006 Forfatter Del Skrevet 21. november 2006 DS lite har jeg ikke en gang vurdert 2Gb minnebrikke, 2 spill (Loco Roco & Daxter), PSP Value Pack + noe tilbehør, LOGIC skinnveske og beskyttelse for glasset ettersom det sikkert vil bli like ripete som mobiltelefonen min uten. Endte opp såvidt i underkant av 3000 kroner, det ble litt mere for pengene ved å bestille fra internett. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 DS lite har jeg ikke en gang vurdert 2Gb minnebrikke, 2 spill (Loco Roco & Daxter), PSP Value Pack + noe tilbehør, LOGIC skinnveske og beskyttelse for glasset ettersom det sikkert vil bli like ripete som mobiltelefonen min uten. Endte opp såvidt i underkant av 3000 kroner, det ble litt mere for pengene ved å bestille fra internett. 7331148[/snapback] Jeg skal selge min PSP, se signaturen om du vil det(så godt som ikke brukt, bare ligget og trukket støv). Ville anbefalt deg Daxter, ja! Og så GTA: Liberty City Stories er herlig. Send meg en mail(fra finn.no) om du er interessert. Lykke til med valget! Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Vet om flere som selger den hvite til 2.199 kr. inkl. 2 spill... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå