Gunfreak Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 hvis du har SWAT 4 og stetchov syndicate bør laste ned SSF Realism Mod v3.1. du får en del nye våpen men det viktigste er at du får med 13 missions fra SWAT 3 noe som er drit digg å spille på SWAT 4 motoren. http://www.sheriffsdpt.com/downloads.html Lenke til kommentar
Ironmann Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 hvis du har SWAT 4 og stetchov syndicate bør laste ned SSF Realism Mod v3.1.du får en del nye våpen men det viktigste er at du får med 13 missions fra SWAT 3 noe som er drit digg å spille på SWAT 4 motoren. http://www.sheriffsdpt.com/downloads.html 7330046[/snapback] Endelig mer Missions! De på orginalspillet fløy jo bare unna som bare det :!: Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 jeg husker at jeg hadde en realism mod til swat 4 med nye våpen, forbedret fysikk og en campaign bestående av noen missions som var helt det samme som i spillet bare med litt annerledes enemy spawn og annen briefing... det var ivertfall ingen swat 3 oppdrag. kanskje det var en eldre versjon av modden? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 21. november 2006 Forfatter Del Skrevet 21. november 2006 har vært mange realism mods til SWAT 4, denne er for de med exp pakka, og her får du med P90, M249, ny clock, og noen andre ting samt da SWAT 3 missions Lenke til kommentar
parallax313 Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Er nesten ingen folk som spiller mods til Swat4. Da jeg testet denne fant jeg kun 2 servere, med knapt noen spillere. Synd, men sant. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 21. november 2006 Forfatter Del Skrevet 21. november 2006 jeg spiller ikke MP så det gjør ikkw meg noe Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 SWAT 4 ble litt morsomere når man kan bruke UZI på singleplayer. Bare synd at ammoen forsvinner så fort på full auto. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 21. november 2006 Forfatter Del Skrevet 21. november 2006 Med denne modden kan man ha 7 mags for hoved våpenet Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 jeg spiller ikke MP så det gjør ikkw meg noe 7330972[/snapback] tuller du? du spiller bare expansion packen singleplayer? anbefaler deg å gå multiplayer, mye du kan gjøre, f. eks coop eller den fantastiske vip-moden... du går glipp av enormt mye hvis du bare spiller singleplayer ivertfall... Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 21. november 2006 Forfatter Del Skrevet 21. november 2006 spiller coop med kompiser med da har alle samme moden så det er ikke noe problem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå