kakemonster7 Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Øl vs Vagina 1 - Øl er alltid vått. Vagina trenger oppvarming. Poeng til øl. 2 - Varmt øl smaker vondt. Poeng til vagina. 3 - En skikkelig kald øl er veldig tilfredsstillende. Poeng til øl. 4 - Dersom du får hår i munnen når du drikker øl, kan du bli uvel. Poeng til vagina. 5 - Hvis du kommer hjem og lukter øl, kan kona di bli sint, lage en scene og kaste deg ut. Hvis du kommer hjem og lukter vagina, kan kona di bli sint, lage en scene og kaste deg ut. Her finnes det et poeng et sted... eh... vi kaller det uavgjort. 6 - Du kan ikke kjøre hjem etter ti øl. Etter store mengder vagina ønsker du bare å bli der du er. Poeng til vagina. 7 - Hvis du får i deg mye øl på et offentlig sted, kan du ende opp med et noe frynsete rykte. Etter vagina på et offentlig sted, blir du en helt. Poeng til vagina. 8 - Hvis politiet stopper deg, og du lukter øl, risikerer du arresten. Hvis du lukter vagina, kan det hende han spanderer en øl. Poeng til vagina. 9 - Du finner som regel ikke gammel øl. Poeng til øl. 10 - Etter for mye øl ser du stjerner og planeter. Etter for mye vagina er du i himmelen. Poeng til vagina. 11 - Det er kjedelig å rive av øl-etiketter. Det er gøy å rive av truser. Poeng til vagina. 12 - Øl koster masse penger, og du betaler skatt av det. Poeng til vagina. 13 - Den første pilsen blir ikke sjalu på nummer to. Poeng til øl. 14 - Du kan være helt sikker på at du er førstemann som åpner ølboksen. Poeng til øl. 15 - Når du rister ølboksen, bruser innholdet opp, men så roer det seg ned igjen etter hvert. Poeng til øl. 16 - Med øl kan du velge mellom lys, mørk, pils, fat etc. Poeng til øl. 17 - Du vet hvor mye øl koster. Poeng til øl. 18 - Øl har ingen mor. Poeng til øl. 19 - Øl forventer ikke en klem etter at du drikker det. Poeng til øl. Resultat: Øl 10 poeng - vagina 8 poeng. Øl vinner. Hvis du er kvinne og blir provosert over dette, så må du huske at øl ikke har slike følelser. Ekstrapoeng til øl. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 En varm øl smakker bedre enn kald fi..øhm... vagina. Lenke til kommentar
JulianR Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Hvis du er kvinne og blir provosert over dette, så må du huske at øl ikke har slike følelser. Ekstrapoeng til øl. 7330044[/snapback] Måtte le litt av den Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 hahahahha, sykt bra ^^ Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 G E N I A L T Log godt av siste kommentar jeg og Lenke til kommentar
fal Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 øl er jo til for å kunne skaffe seg vagina :/ Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 (endret) Burde også være en, ØL er lettere å skaffe. Poeng til øl Ihvertfall for meg, gjelder sikkert mange, man tar ikke hva som helst heller. Endret 22. november 2006 av -Lasse Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 22. november 2006 Forfatter Del Skrevet 22. november 2006 Hehe.. Er vel sant det, så lenge du er over 18 og singel... Bare å slenge på flere, hvis dere kommer på noen... Lenke til kommentar
neadii Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Du kan knulle vagina når du er 16, men du må vente med å drikke øl til du er 18. Poeng til vagina. Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Haha, beste jeg har lest på lenge. 13 - Den første pilsen blir ikke sjalu på nummer to. Poeng til øl. Genialt Lenke til kommentar
SpecTrum Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 så utrolig arti måtte flire. Man blir ikke like dårlig av 10 vagina som 10 pils poeng til vagina. Lenke til kommentar
Barkster Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Hehe. Genialt :!: Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 En varm øl smakker bedre enn kald fi..øhm... vagina. 7330097[/snapback] En varm øl smaker bedre enn en varm vagina.... ? JA! Eller har jeg funnet feil vagina hvis det er sånn? Lenke til kommentar
V-by Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 En varm øl smakker bedre enn kald fi..øhm... vagina. 7330097[/snapback] En varm øl smaker bedre enn en varm vagina.... ? JA! Eller har jeg funnet feil vagina hvis det er sånn? 7342302[/snapback] HAHAHAHAHA :!: holder på å daue her Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 mye innkjøpt øl -> lang rus innkjøpt levende vagina -> inn/ut og ferdig, innkjøpt død vagina -> tid til øl samtidig = 2 poeng til øl.... øl m/gummibeskyttelse kan ikke nytes, vagina m/gummibeskyttelse kan fremdeles nytes - skulle det være poeng til vagina eller omvendt? øl -> alkoholisme -> langsom død, vagina -> mange kjønnssykdommer, herunder noen som fører til død = poeng til øl for bare én risiko Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 En varm øl smakker bedre enn kald fi..øhm... vagina. 7330097[/snapback] En varm øl smaker bedre enn en varm vagina.... ? JA! Eller har jeg funnet feil vagina hvis det er sånn? 7342302[/snapback] Feil vagina ja :!: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 4 - Dersom du får hår i munnen når du drikker øl, kan du bli uvel. Poeng til vagina. 7330044[/snapback] Jeg blir uvel om jeg får får hår i munnen fra vaginaen og jeg da.. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 4 - Dersom du får hår i munnen når du drikker øl, kan du bli uvel. Poeng til vagina.7330044[/snapback] Aldri godt med hår i munnen, uansett. 12 - Øl koster masse penger, og du betaler skatt av det. Poeng til vagina.7330044[/snapback] For noen mennesker så koster vagina en del mer enn øl, men skatt betaler man aldri av det. 16 - Med øl kan du velge mellom lys, mørk, pils, fat etc. Poeng til øl. 7330044[/snapback] Vel, noen av oss har den muligheten med vagina også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå