shadowhat Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Jeg har et STORT problem. I går kveld fungerte min eksterne harddisk perfekt, men i dag vil ikke pc-en min oppdage den. Et lys på harddisken indikerer at den har kontakt med pc-en men den står ikke oppført i Min Datamaskin! Også når jeg plugger inn usb pluggen inn i pc-en spilles ikke den bjelle-lyden, noe som sier at pc-en ikke oppdager den. Så, halve mitt liv er på den harddisken sammens med testvideoer til min ikke-ferdige fan film jeg holder på lage. Så jeg trenger virkelig at dette ordner seg. Kan noen please hjelpe meg og please fortelle meg hva jeg kan/må gjøre? Jeg antar jeg virkelig er død nå... -Robin Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Neida, trenger ikke være død. Start på nytt, både pc og harddisk og prøv igjen. Jeg har også slike problemer av og til, men av en eller annen grunn så funker det plutselig. Ikke fortvil gutten min. Lenke til kommentar
shadowhat Skrevet 21. november 2006 Forfatter Del Skrevet 21. november 2006 (endret) Haha! Jeg fikstet det! Woohooo! -Robin Endret 21. november 2006 av robi-wan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå