Gå til innhold

warlock eller shadowpriest for BC

Anbefalte innlegg

Dere kan jo og ta og bruke hodet litt og oppfatte at dette er en beta?

_beta_ grabbar!

Er da faktisk slik at blizzard prøver etter beste evne og balansere spillet, så hvorfor kan dere ha det for dere at warlocks skal bli så insane syke som dere vinkler det her?, eneste som blir og skje er at de blir nerfet så skriker alle ungene som egentlig ikke kan spille.

Go eat a iq-pill.

7366446[/snapback]

Tipper du spiller warlock og ergrer deg sinnsykt at du dør hver gang Skillcoil er på CD ? :roll:

Vi vet det er en beta, men akkurat siden det er en beta burde Blizzard kanskje begynt med å senke warlocks til et "ikke gudelig" nivå? Og heller gitt de tilbake derfra?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vell Mind Flay får ca 85% etter hva jeg har forstått, mens sw:pain får 133% med talents (eller får den det nå? :s). Mind Blast scaler ikke så bra pga den korte casting timen. Er ikke sikker på de nye spellsa.

7347615[/snapback]

Mind flay får ca 50% (det nyeste jeg har hørt). SW:P har alltid hatt 133%.

Tror shadowpriest blir ganske duganes i TBC - blir spennende å se. Er litt make or break for min del ihvertfall..

Endret av ahpadt
Lenke til kommentar

Tror shadowpriest blir ganske duganes i TBC - blir spennende å se. Er litt make or break for min del ihvertfall..

7367506[/snapback]

Har ikke MF alltid hatt 50% av +dmg? Mener den fungerer på samme måte som f.eks. Drain life, hvor spellet består av "to deler".. en som gjør skade, og en som healer/snarer.

Lenke til kommentar

7367506[/snapback]

Har ikke MF alltid hatt 50% av +dmg? Mener den fungerer på samme måte som f.eks. Drain life, hvor spellet består av "to deler".. en som gjør skade, og en som healer/snarer.

7367720[/snapback]

Tror det er 45-ish nå, og skal bli 53%. Husker ikke helt nøyaktige tall siden Blizzard har nerfa/buffa mind flay i hytt og gevær på TBC beta.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...