Bytex Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Og hvis man ser i starten på den første posten i denne tråden, var tråden starta i november 2002 og stoppet i april. Hva var poenget med å svare på en så gammel drittslenging-tråd? Skulle latt den dø ut stille og rolig. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 sukk. ser man noe i 'siste meldinger', så svarer man på det. makan til mas om disse gamle trådene, da. Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Sorry.... det er ikke meningen å holde liv i denne zombien av en tråd, men jeg må bare si en ting: Hehehehehehe http://forum.gamer.no/viewtopic.php?t=8871...a095cb9b0ac84eb Genialt! Lenke til kommentar
dimetho Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Huff, nå har jeg lest igjennom hele tråden, og da kan jeg jo ikke bare la være å svare :wink: GTA VC er buggete, ingen tvil om dette, folk rapportere buggs her som om det skulle være godter på julaften, og Evil_Snowman, slutt å se igjennom fingrene, de har rett det er buggete, og faktisk så buggete at dette forsinker og rammer gameplayet. Disse bugsene tror jeg neppe er noe utslag av at spillet er stort, da disse buggene også nok vil vært her hvis spillet var mindre, det jeg merer er at buggsene er ikke område feil, men selve kode feiler, det er feil i selve gameplayet, altså eks. når man løper og mister helse av små kanter, da har jo ikke dette noe av spillets størrelse å gjøre. Og det har definitivt ingenting med enkelt cder, alt blir brent ifra en enkelt cd, så da må man ikke være et geni for å forstå at buggene er på alle versjoner. Disse buggsene kommer mest av den grunn av at Rockstars fikk for dårlig tid til å gjennomgå en ordentlig betatesting, da Julen nermet seg med stormskritt, og som alle vet er det da det selgest ekstremt mye! Buggs som i VC er ikke noe man overser, serligt ikke når det er i et konsoll spill, for som man alle vet kan ikke dette patches, og buggene vil være der for alltid. Og for de som lurer hvorfor det tok så lang tid før Vice City kom til PC? Gjett! Mange buggs, det tar faktisk ikke så lang tid å konvertere et spill fra PS2 til Pc, men når PS2 verjonen inneholdt så mange buggs, ja da er det jo egentlig ikke nå rart! Og bare helt til slutt, Neverwinter Nights og Black & White inneholdt ikke mye buggs, men derimot Morrowind... :wink: I rest my case.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå