FFX Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 iamnotanidiot, er du en idiot du? fordi du sitter dritsur etter å ha tapt en rekke ganger i ett oppdrag og desperat ser etter en syndebukk så trenger du ikke gi folk ett feil bilde av spillet fordet. kanskje du har masse bugs i spillet ditt, men da er du nok ganske alene for dette er første gangen jeg hører om bugs i vice city, gå og klag til butikken og få ett nytt og buggfritt spill eller minnekort men ikke syt innpå her for da tror folk på det du sier. Evil Snowman DU er en fordømt TULLING!! Lenke til kommentar
FFX Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Bare for å si det med en gang: DETTE MÅ VÆRE DEN MEST PATETISKE GJENGEN MED TROLL JEG NOENSINNE HAR VÆRT BORTI. Her kommer det en kar som forteller om feil i et spill, som åpenbart ikke virker bagatellmessige, og det første dere gjør er å henge han ut. Dere må være den største gjengen med tapere på denne jord. Skaff dere et liv!! <!-- BBCode Quote Start --><TABLE BORDER=0 ALIGN=CENTER WIDTH=85%><TR><TD><font class=postbody>Quote:</font><HR width=100% color=#333333 SIZE=1></TD></TR><TR><TD><FONT class=quote><BLOCKQUOTE> Den 2002-11-15 17:51, skrev ness: Du lever virkelig opp til navnet ditt her på forumet, IAMANIDIOT. Har ikke funnet en eneste bug i GTA Vice City. Og jeg har rundet det, og spilt utallige timer.. </BLOCKQUOTE></FONT></TD></TR><TR><TD><HR width=100% color=#333333 SIZE=1></TD></TR></TABLE><!-- BBCode Quote End --> Herreeeeeegud, hva slags kommentar er dette?? Her er det vel du som er idioten, siden det står i am NOT an idiot. Lær deg å lese, din sau. <!-- BBCode Quote Start --><TABLE BORDER=0 ALIGN=CENTER WIDTH=85%><TR><TD><font class=postbody>Quote:</font><HR width=100% color=#333333 SIZE=1></TD></TR><TR><TD><FONT class=quote><BLOCKQUOTE> Den 2002-11-15 16:09, skrev Bralt: Hør på dere selv!! Dere syter over småfeil!! Er dere klar over hvor stort dette spillet er?!? Det å forlange at spillet er bug-fritt er helt sykt? "Bilen min kan #&%% meg forsvinne fra garasjen jo, jeg tror kaster det i søppelet". Har bare hørt slike kommentarer fra en sjalu Xbox-eier.... </BLOCKQUOTE></FONT></TD></TR><TR><TD><HR width=100% color=#333333 SIZE=1></TD></TR></TABLE><!-- BBCode Quote End --> Hadde du lest den første posten her, så hadde du sett at dette ikke er småfeil han snakker om. Det er feil som går ut over gameplayet, og det er utilgivelig. Når han gang på gang dør, fordi han løper rundt på gaten, så kan jeg forstå at det er frustrerende. <!-- BBCode Quote Start --><TABLE BORDER=0 ALIGN=CENTER WIDTH=85%><TR><TD><font class=postbody>Quote:</font><HR width=100% color=#333333 SIZE=1></TD></TR><TR><TD><FONT class=quote><BLOCKQUOTE> Den 2002-11-15 23:38, skrev evil_snowman: krev ett nytt ett for du var uheldig med det forrige, det hjelper ingen at du syter innpå forum, kanskje noen færre som kjøper dette genialet spillet. </BLOCKQUOTE></FONT></TD></TR><TR><TD><HR width=100% color=#333333 SIZE=1></TD></TR></TABLE><!-- BBCode Quote End --> Tror du virkelig det hjelper å få en ny cd med samme spillet? Hvor lav IQ har du egentlig? Når et spill går i trykken, så kopieres det. Dvs. at de to diskene er identiske. IDENTISKE!!! Da hjelper det lite å putte inn en ny cd, når den er helt lik den andre. Og dessuten, så er dette problemer som åpenbart har å gjøre med dårlig programering, ikke en ripe i disken. Er du redd for at dette skal gå ut over salget nå? Som han selv sa, så virker det som om enkelte her ikke bare er fanboys, men de er fanatister. Det betyr at dere nesten ikke skyr noen midler for å forsvare deres hellighet. Og det er nettopp det dere gjør her. Dere går verbalt til angrep på karen, fordi han åpenbart ikke er fornøyd med "O STORE GTA". Ta dere sammen!! La meg si det med en gang. Dere PS2 eiere bekrefter bare med dette deres rykte. Dere oppfører dere som 12-åringer hele gjengen. Jeg personlig har også sett meg møkk lei på uferdige spill, som pumpes ut på markedet til intetanende kunder. Og jeg registrer at dette er tilfellet også her. La for all del ikke dette bli en trend for konsoller også. Her kan man tross alt ikke oppdatere med patcher. Disse spillfirmaene (som f.eks. EA) bør man unngå. Det er svindel å levere et produkt som ikke fungerer som det skal, og jeg tror databransjen er den eneste som kommer unna med det. Det hadde vært artig å se reaksjonene, hvis f.eks bilprodusentene begynte å lage like halvferdige produkter som databransjen. Bra du sa det for meg! Lenke til kommentar
FFX Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 DERE SER JÆVLIG SURE UT!! GÅ INN PÅ www.FORBANNA.COM og få det ut!!! Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 tulling? skjønner ikke hva dere klager over jeg, hadde jeg betalt 500kr for å være betatester i ett spill ville jeg vært sint, men det er klart som dagen at det er brukerfeil dere sliter med, ikke beta-spill. Lenke til kommentar
Co[]V[]bster Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 GTA III VC blir SÅÅÅÅÅ mye bedre på PC gleder meg til månte 5!! Lenke til kommentar
Erad Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Hehe.. sinte folk .. Jeg er glad jeg ikke har opplevd halvparten av bugsa dekk skriver om her.. men at bilen blir borte i cut scenes og når du stater et oppdrag er som regel at du plasserer den på feil sted, f.eks nesten oppå den rosa markøren, foran dører du skal ut/inn gjennom! Mister helse mens man går har jeg ikke opplevd mister en bil i garasjen har jeg ikke opplevd folk som ikke finner dørene, kommer seg inn i bilen har jeg ikke opplevd at folk dør av "mister helse" buggen har jeg ikke opplevd kjøre båt oppned har jeg ikke opplevd å miste noe som helst lyd har jeg ikke opplevd å bli teleportert til et random sted har jeg ikke opplevd å få et mission failed p.g.a bug har jeg ikke opplevd at purken buster meg når dem står langt unna meg/bilen har jeg ikke opplevd at jeg blir skutt gjennom tynne vegger har jeg opplevd at purken river meg ut av helikopteret langt over bakken har jeg opplevd at jeg tar en sinnsyk stunt med motorsykkel uten å falle av har jeg opplevd mindre rendering problemer har jeg opplevd, som vegen blir borte masse vann inne i malibu club (tror jeg sendte en bil/motorsykkel gjennom døra og gikk inn) å plutselig dette ned i asfalten har jeg opplevd De buggene jeg har opplevd er bare mindre bugs som overhodet ikke er irriterende, synes det meste var morsomt faktisk.. som når purken reiv ned helikopteret når jeg trodde jeg var i sikkerhet! Og som det med å dette ned i asfalten.. herregud, det var jo bare å hoppe opp igjen. Den værste "buggen" jeg har vært borti er at jeg kjørte en bil/motorsykkel inn i huset på starfish island. Da henger spillet seg, men det var min feil og det kunne meget godt ha vært unngått. (hvis du slenger deg ut/av bilen/motorsykkelen så den fortsetter inn gjennom døra, så kan du kjøre bilen/motorsykkelen inne i huset) Ta det ikke så hardt.. ja det er bugs i spillet men jeg nekter å la dem ødelegge spillet! btw, prøv å kast en tåregassgranat inne i malibu klubben, da døyr alle sammen gett.. og man får bare en stjerne. (tåregass finnes utenfor purkstasjonen der du får purkklær) Lenke til kommentar
raysv Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 At GTAIII og VC har problemer er ingen hemmlighet. Snowman: slutt og kritiser han så jævlig, det er faktisk noe i det han sier, og makan til drittslenging hører ingen stans hjemme. Hvor ofte disse buggene "hopper" opp på skjermen skal jeg ikke gå innpå da jeg faktisk ikke vet, men for og si det sånn er han ikke den første som har klaget over dette. PS: Jeg har ikke spillet selv, har spilt det utrolig lite, og gjengir bare ting jeg har hørt fra andre. disse buggene eksiterer der i høyeste grad.... Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 det han snakker om å miste biler i garasjen er fordi han gjør det feil, jeg kan like gjerne klage over at bilen sprenger når den er veldig skadet og si det er en bug. det er noen spesial-biler som for eksempel tanksen, når du får i oppdrag og stjele tanksen ifra hæren kan du sette den i garasjen din (jeg har 2 tankser i garasjen etter at jeg gjorde det). det du gjør er at du kjører den inn i garasjen, venter i den til det er rett før den sprenger, før den sprenger står du under porten og passer på at den ikke lukker seg, når den sprenger får du mission failed og du kan nå save gamet, save gamet før porten lukker seg og tanksen forsvinner... det er samme fremgangsmåte med andre spesial biler, nå har jeg allerede fikset en av "bugsene" dine. hva mere slet du med? Lenke til kommentar
doofus Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Skriv en e-mail til utgiveren og be om å få ei ny plate. Nevn alle bugene og du SKAL få ny oppdatert gratis så lenge du eier en original utgivelse. Mailadresse: [email protected] Doofus Lenke til kommentar
ZlummGlumm Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Morn, jeg eier ikke VC men jeg har lånt det og spelt det en ganske god stund, og jeg vil bare si dette, ALLE spill har bugs, og de blir spesielt godt merka i godt solgte spell, fordi når flere kjøper... så spelles det mer, og det øker sjangsen for å oppdage bugs, pluss at det kan hende at han derre IAMNOTANIDIOT karen var en av de som opplevde mange av dem, jeg har bare opplevd ei bugg... og det var at veien forsvant i ett halvt sekund eller no. Jeg har opplevd bugs i de fleste spell, og dere kan ikke vente at et så godt spell som VC ikke har bugs. Det er sant at GTA 3 og VC er en av de mest buggete spella på konsoll, det er fordi at det er så extremt svært, og å oppdage alle de bugsa før spellet blir sluppet ut er extremt usansynlig, noen av bugsa skulle nok ha verdt mekka, men de fleste bugsa dere har nevnt er så uvanlige at nesten ingen har merka dem... Som dere sikkert har merka. Det er akkurat det samma med morrowind: Gigantisk spell= masse bugs. Jeg synes at begge er extremt tøffe spell, og det er ikke fordi at jeg er fanboy eller no sånt tull.. det er rett og slett fordi det er morro.. og hvis jeg oppdager noen bugs så blir jeg fort sur, men det går fort over, og jeg kan spelle igjenn. Så konklusjonen er rett og slett at han derre IAMosv er nesten litt for kresen. Lenke til kommentar
midtownmadnes Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Bare 1 ting? Finnes det noenspill uten bugs? tror ikke det Lenke til kommentar
fullifaencom Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Bare 1 ting? Finnes det noenspill uten bugs? tror ikke det Ikke for å være vanskelig :-) , men jeg har aldri opplevd bugs i Tetris på xbox :-) Hehe kanskje ikke det vanskeligste å få buggfritt da Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Finnes det noenspill uten bugs?tror ikke det Poenget her er vel ikke om spill inneholder bugs, men om de inneholder bugs spilleren merker. Det finnes vel alltid en linje kode som kunne gjøres bedre, og som har sine svakheter. Lenke til kommentar
ander Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 GTA: VC Ble kåret til årets spill av en rekke blader og nettsteder. Det er vel også det mest solgte spillet for PS2 også, er det ikke? Jeg synes spillet var vel verdt pengene, selv om skjermen frosnet et par ganger, og et par politifolk forsvant. Det var ikke ofte det skjedde. GTA: VC er også laget så stort, at det er umulig å ikke inkludere noen bugs, det hadde i så fall tatt ekstremt lang tid. Hadde det kansje vært bedre at GTA:VC kom ut feilfritt i år 2005, GTA4 (Som blir rått, de kan godt doble prisen på dette spillet, folk er allikevel hekta) i år 2010 og eventuelle etterkommere ytterligere 5 år seinere? Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 GTA: VC er også laget så stort, at det er umulig å ikke inkludere noen bugs, det hadde i så fall tatt ekstremt lang tid. Hadde det kansje vært bedre at GTA:VC kom ut feilfritt i år 2005, GTA4 (...) i år 2010 og eventuelle etterkommere ytterligere 5 år seinere? Den er vel en smule tynn, er den ikke? GTA: VC er friere gameplaymessig enn mange andre spill, men ikke noen større programmeringsjobb enn en del andre store titler. Ingen grunn til å unnskylde utviklerne. Fjerning av bugs tar kanskje et par måneder, ikke år. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 GTA: VC er også laget så stort, at det er umulig å ikke inkludere noen bugs, det hadde i så fall tatt ekstremt lang tid. Hadde det kansje vært bedre at GTA:VC kom ut feilfritt i år 2005, GTA4 (...) i år 2010 og eventuelle etterkommere ytterligere 5 år seinere? Den er vel en smule tynn, er den ikke? GTA: VC er friere gameplaymessig enn mange andre spill, men ikke noen større programmeringsjobb enn en del andre store titler. Ingen grunn til å unnskylde utviklerne. Fjerning av bugs tar kanskje et par måneder, ikke år. jeg har ikke peiling på dette, men spill er store og har mange filer og kodelinjer, vil det ikke være litt optimistisk og tro man kan fjerne absolutt alle feil? gtavc har hengt seg en gang hos meg, selv om jeg savet ofte mistet jeg litt spilling, men slike ting plager meg ikke, heller ikke når jeg klarte å slette savingen min i gta3 eller vc, jeg bare begynner å spille omigjen. Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 jeg har ikke peiling på dette, men spill er store og har mange filer og kodelinjer, vil det ikke være litt optimistisk og tro man kan fjerne absolutt alle feil? Jo, men hvis du leser de to postene mine i sammenheng, ser du at jeg inntar to stillinger i denne saken: GTA: VC er (...) ikke noen større programmeringsjobb enn en del andre store titler. Ingen grunn til å unnskylde utviklerne. Fjerning av bugs tar kanskje et par måneder, ikke år. Poenget her er vel ikke om spill inneholder bugs, men om de inneholder bugs spilleren merker. Det finnes vel alltid en linje kode som kunne gjøres bedre, og som har sine svakheter. På den ene siden synes jeg det er håpløst å forsvare at feilene er der, på den annen side bryr jeg meg først og fremst om at utviklerne tar seg tid til å fjerne feil som merkes umiddelbart for spilleren. Og argumentet om at GTA:VC ikke ville vært ute før 2005 om Rockstar hadde fjernet feilene, faller på sin egen urimelighet. Lenke til kommentar
Phantomerik Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Hehehehehehe http://forum.gamer.no/viewtopic.php?t=8871...a095cb9b0ac84eb Lenke til kommentar
Duckhunter Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 ...Jeg har opplevd bugs i de fleste spell, og dere kan ikke vente at et så godt spell som VC ikke har bugs... Ja, og jeg har opplevd feil på de fleste biler, og man kan vel ikke forvente at en så bra bil som Mercedes SLK er uten feil...kan til og med fikse bilen i ettertid, imotsettning til spillet. (Satt litt på spissen, men...) Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 jeg er like lei som deg deg av å spille spill som trenger patcher, en av de verste spillene er fallout2, hvor mange patcher måtte jeg laste ned og hvor mange ganger måtte jeg begynne omigjen i det spillet? jeg hadde ingen problemer med fallout2 i det hele tatt. full install fra cd, og har rundspilt det flere ganger uten problemer. så, følger vi din logikk her, så må du ha CHEATET!! eller det er FEIL på din cd. eller du er en idiot fordi du ikke har klart en mission og ser etter en syndebukk. og ikke kom her og gi folk et feil bilde av fallout2, for på min maskin er det perfekt og jeg har aldri hørt om noen feil i det spillet. gå og klag til butikken og få ett nytt og buggfritt spill men ikke syt innpå her for da tror folk på det du sier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå