CickNave Skrevet 15. november 2002 Del Skrevet 15. november 2002 Jeg har lastet det ned jeg Lenke til kommentar
novastrum Skrevet 15. november 2002 Del Skrevet 15. november 2002 Cick Nave:"Jeg har lastet det ned jeg " så rå du er da. ---- Jeg har opplevd de fleste bugsa som er beskrevet i denne topicen, det eneste jeg finner irriterende er at politiet kan dra deg ut av kjøretøy når de er laaaangt borte. Man kan nesten ikke forvente mer av et så massivt spill. Å be om et feilfritt spill uten bugs, er å be om for mye. Jeg er storfornøyd med GTA Vice City... Lenke til kommentar
IAMNOTANIDIOT Skrevet 15. november 2002 Forfatter Del Skrevet 15. november 2002 Evil_Snowman: jeg tror du må være den mest patetiske personen her på forumet. Eier du aksjer i Sony eller Rockstar? Jeg omtaler et problem her som langtifra bare jeg sliter med. Det har kommet frem her, etter hvert som folk har skrevet inn. Om folk klarer å leve med feilene i spillet sitt, ja det er en helt annen sak. Poenget her er at man får et halvferdig produkt, og dette bør ikke bli en trend på konsoller, slik som det har vært på PC i lang tid. Jeg kan forstå at det er vanskelig for en PC-spill produsent å lage et feilfritt spill med tanke på alle de konfigurasjonene som finnes, men dette gjelder ikke for konsollprodusenter. Her har de en lukket plattform, og de kan konsentrere seg bare om denne. Når man da får et slikt spill i fanget, så er det ikke annet enn helt riktig å klage. Jeg har sendt brev til Rockstar og Sony, samtidig som jeg har sagt i fra i butikken hvor jeg kjøpte spillet. Andre steg i prosessen er å si i fra til dere Gamere. Jeg vet at det er mange som meg, som hater bugs og feil i spill, så dette er en ren tjeneste overfor dem. For meg, så ser det ut som om GTA-serien har blitt en slags hellig ku. Ingen tør kritisere den, fordi de da er redd for å bli stemplet som ukule. Jeg håper for all del at Gamer.no, i sin eventuelle anmeldelse, tar opp dette problemet. Det er nok av de spillsidene som har mistet all sin troverdighet, etter at de gav dette spillet topp karakter. Og når man da ser uttalelser som den Evil_Snowman kom med, så skjønner man hvor dypt fanatismen stikker. Lenke til kommentar
bertie Skrevet 15. november 2002 Del Skrevet 15. november 2002 sier vel litt om "betatesting" også. man spiller et spill i et par dager, og har da allerede opplevd flere bugs. Det er jo det så og si alle her sier, at de har vært borti bugs som at veien blir borte, bare EN bil har forsvunnet etc. Burde jo ikke være så mye forlangt hvis man betaler mellom 5-700 (Free Recordshop selger faktisk GTA3 for 649), og ikke kan patches, at man får et spill som er såpass bugfritt at det tar mer enn 2-3 timer før man opplever masse feil. Har ikke spillt akkurat VC, men det er vel ikke så mange som tviler på at det går litt fort med utgivelsen av PS2 spill innimellom. XBOX og GC har jeg ingen erfaring med, så der kan jeg ikke uttale meg. bertie Lenke til kommentar
Bralt Skrevet 15. november 2002 Del Skrevet 15. november 2002 Hør på dere selv!! Dere syter over småfeil!! Er dere klar over hvor stort dette spillet er?!? Det å forlange at spillet er bug-fritt er helt sykt? "Bilen min kan #&%% meg forsvinne fra garasjen jo, jeg tror kaster det i søppelet". Har bare hørt slike kommentarer fra en sjalu Xbox-eier.... Lenke til kommentar
Gjest orden Skrevet 15. november 2002 Del Skrevet 15. november 2002 (endret) Slettet. Endret 22. januar 2015 av orden Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 15. november 2002 Del Skrevet 15. november 2002 Herregud folkens, hør på dere selv da! Har mine tvil om at noen gidder å lage en tråd om dette, bare på f... Noen av svarene her er jo så usaklige at jeg får helt vondt av å lese de.. Har ikke spillet selv, og kan derfor hverken forsvare eller klage på spillet, men opplevde mye bugs på Gta3. Tror nok ikke dette spillet er fritt for det heller, men det kommer jeg tilbake til når jeg har kjøpt det.. Lenke til kommentar
GeCcO Skrevet 15. november 2002 Del Skrevet 15. november 2002 Quote: Den 2002-11-14 20:44, skrev evil_snowman:jeg tror deg ikke, jeg har spilt det mye og ingen bugs har kommer, samme gjelder 2 andre jeg kjenner som har gta vice city. jeg tipper du har brukt cheats, for det fucker jo opp hele greiene. hvis ikke bør du klage, for du har nok vært veldig uheldig, det er ikke bugs i min versjon. det er ikke insekter det er snakk om her alså, bugs=feil i spillet, høre rett slett ut som om de som har sagt at det ikke her noen bugs i spillet ikke helt vet hva en "bug" er. spillet er laget av samme folka som klarte å mekke sammen GTA 3 og det var jo et nokså buggete spill, så hvis du ikke enda har "sett" dem let litt til, de er der, helt sikkert Lenke til kommentar
bidz Skrevet 15. november 2002 Del Skrevet 15. november 2002 Quote: Den 2002-11-15 21:35, skrev GeCcO:det er ikke insekter det er snakk om her alså, bugs=feil i spillet, høre rett slett ut som om de som har sagt at det ikke her noen bugs i spillet ikke helt vet hva en "bug" er. spillet er laget av samme folka som klarte å mekke sammen GTA 3 og det var jo et nokså buggete spill, så hvis du ikke enda har "sett" dem let litt til, de er der, helt sikkert og det har vel du ekspertise og erfaring til og påstå? har du spillet? spillt det? høres ikke slik ut. Ikke påstå noe du ikke har et faktisk grunnlag for og si - det er bare dumt. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 15. november 2002 Del Skrevet 15. november 2002 Quote: Den 2002-11-15 14:04, skrev IAMNOTANIDIOT:Evil_Snowman: jeg tror du må være den mest patetiske personen her på forumet. Eier du aksjer i Sony eller Rockstar? Jeg omtaler et problem her som langtifra bare jeg sliter med. Det har kommet frem her, etter hvert som folk har skrevet inn. Om folk klarer å leve med feilene i spillet sitt, ja det er en helt annen sak. Poenget her er at man får et halvferdig produkt, og dette bør ikke bli en trend på konsoller, slik som det har vært på PC i lang tid. Jeg kan forstå at det er vanskelig for en PC-spill produsent å lage et feilfritt spill med tanke på alle de konfigurasjonene som finnes, men dette gjelder ikke for konsollprodusenter. Her har de en lukket plattform, og de kan konsentrere seg bare om denne. Når man da får et slikt spill i fanget, så er det ikke annet enn helt riktig å klage. Jeg har sendt brev til Rockstar og Sony, samtidig som jeg har sagt i fra i butikken hvor jeg kjøpte spillet. Andre steg i prosessen er å si i fra til dere Gamere. Jeg vet at det er mange som meg, som hater bugs og feil i spill, så dette er en ren tjeneste overfor dem. For meg, så ser det ut som om GTA-serien har blitt en slags hellig ku. Ingen tør kritisere den, fordi de da er redd for å bli stemplet som ukule. Jeg håper for all del at Gamer.no, i sin eventuelle anmeldelse, tar opp dette problemet. Det er nok av de spillsidene som har mistet all sin troverdighet, etter at de gav dette spillet topp karakter.Og når man da ser uttalelser som den Evil_Snowman kom med, så skjønner man hvor dypt fanatismen stikker. mener du virkelig at jeg er enda mere patetisk enn deg? du tar vel ikke litt i nå? jeg kjenner ingen som har problemer med vc, eller har hatt det, jeg er storfornøyd med gta vice city og det er ikke halvferdig. jeg driter i hvor mange andre folk på forum rundtom og på internett du finner som har opplevd bugs og slikt, det skjønner du nok. har du problemer så plag og klag der du kjøpte spillet, krev ett nytt ett for du var uheldig med det forrige, det hjelper ingen at du syter innpå forum, kanskje noen færre som kjøper dette genialet spillet. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 15. november 2002 Del Skrevet 15. november 2002 Quote: Den 2002-11-15 21:35, skrev GeCcO: Quote: Den 2002-11-14 20:44, skrev evil_snowman: jeg tror deg ikke, jeg har spilt det mye og ingen bugs har kommer, samme gjelder 2 andre jeg kjenner som har gta vice city. jeg tipper du har brukt cheats, for det fucker jo opp hele greiene. hvis ikke bør du klage, for du har nok vært veldig uheldig, det er ikke bugs i min versjon. det er ikke insekter det er snakk om her alså, bugs=feil i spillet, høre rett slett ut som om de som har sagt at det ikke her noen bugs i spillet ikke helt vet hva en "bug" er. spillet er laget av samme folka som klarte å mekke sammen GTA 3 og det var jo et nokså buggete spill, så hvis du ikke enda har "sett" dem let litt til, de er der, helt sikkert neida, jeg vet nok at vi ikke diskuterer insekter :smile:. leter man lenge nok finner en alltid noe og terpe på overalt, jeg har spilt gta3 i mange timer og eneste bugs jeg merket var at hvis jeg fløy utenfor kartet med dodo så klikket det. men jeg har ikke noe fetisj for å fly til enden av maps så det overlever jeg med, i vc har jeg ikke merket noen bugs enda, kanskje jeg støter på en en gang men i ett slikt spill så kan jeg tåle ett lass med bugs. Lenke til kommentar
Jc-g Skrevet 16. november 2002 Del Skrevet 16. november 2002 Bare for å si det med en gang: DETTE MÅ VÆRE DEN MEST PATETISKE GJENGEN MED TROLL JEG NOENSINNE HAR VÆRT BORTI. Her kommer det en kar som forteller om feil i et spill, som åpenbart ikke virker bagatellmessige, og det første dere gjør er å henge han ut. Dere må være den største gjengen med tapere på denne jord. Skaff dere et liv!! Quote: Den 2002-11-15 17:51, skrev ness:Du lever virkelig opp til navnet ditt her på forumet, IAMANIDIOT. Har ikke funnet en eneste bug i GTA Vice City. Og jeg har rundet det, og spilt utallige timer.. Herreeeeeegud, hva slags kommentar er dette?? Her er det vel du som er idioten, siden det står i am NOT an idiot. Lær deg å lese, din sau. Quote: Den 2002-11-15 16:09, skrev Bralt:Hør på dere selv!!Dere syter over småfeil!! Er dere klar over hvor stort dette spillet er?!? Det å forlange at spillet er bug-fritt er helt sykt? "Bilen min kan #&%% meg forsvinne fra garasjen jo, jeg tror kaster det i søppelet". Har bare hørt slike kommentarer fra en sjalu Xbox-eier.... Hadde du lest den første posten her, så hadde du sett at dette ikke er småfeil han snakker om. Det er feil som går ut over gameplayet, og det er utilgivelig. Når han gang på gang dør, fordi han løper rundt på gaten, så kan jeg forstå at det er frustrerende. Quote: Den 2002-11-15 23:38, skrev evil_snowman:krev ett nytt ett for du var uheldig med det forrige, det hjelper ingen at du syter innpå forum, kanskje noen færre som kjøper dette genialet spillet. Tror du virkelig det hjelper å få en ny cd med samme spillet? Hvor lav IQ har du egentlig? Når et spill går i trykken, så kopieres det. Dvs. at de to diskene er identiske. IDENTISKE!!! Da hjelper det lite å putte inn en ny cd, når den er helt lik den andre. Og dessuten, så er dette problemer som åpenbart har å gjøre med dårlig programering, ikke en ripe i disken. Er du redd for at dette skal gå ut over salget nå? Som han selv sa, så virker det som om enkelte her ikke bare er fanboys, men de er fanatister. Det betyr at dere nesten ikke skyr noen midler for å forsvare deres hellighet. Og det er nettopp det dere gjør her. Dere går verbalt til angrep på karen, fordi han åpenbart ikke er fornøyd med "O STORE GTA". Ta dere sammen!! La meg si det med en gang. Dere PS2 eiere bekrefter bare med dette deres rykte. Dere oppfører dere som 12-åringer hele gjengen. Jeg personlig har også sett meg møkk lei på uferdige spill, som pumpes ut på markedet til intetanende kunder. Og jeg registrer at dette er tilfellet også her. La for all del ikke dette bli en trend for konsoller også. Her kan man tross alt ikke oppdatere med patcher. Disse spillfirmaene (som f.eks. EA) bør man unngå. Det er svindel å levere et produkt som ikke fungerer som det skal, og jeg tror databransjen er den eneste som kommer unna med det. Det hadde vært artig å se reaksjonene, hvis f.eks bilprodusentene begynte å lage like halvferdige produkter som databransjen. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 16. november 2002 Del Skrevet 16. november 2002 Quote: Den 2002-11-16 02:49, skrev Jc-g:Bare for å si det med en gang: DETTE MÅ VÆRE DEN MEST PATETISKE GJENGEN MED TROLL JEG NOENSINNE HAR VÆRT BORTI.Her kommer det en kar som forteller om feil i et spill, som åpenbart ikke virker bagatellmessige, og det første dere gjør er å henge han ut. Dere må være den største gjengen med tapere på denne jord. Skaff dere et liv!! Quote: Den 2002-11-15 17:51, skrev ness: Du lever virkelig opp til navnet ditt her på forumet, IAMANIDIOT. Har ikke funnet en eneste bug i GTA Vice City. Og jeg har rundet det, og spilt utallige timer.. Herreeeeeegud, hva slags kommentar er dette?? Her er det vel du som er idioten, siden det står i am NOT an idiot. Lær deg å lese, din sau. Quote: Den 2002-11-15 16:09, skrev Bralt:Hør på dere selv!!Dere syter over småfeil!! Er dere klar over hvor stort dette spillet er?!? Det å forlange at spillet er bug-fritt er helt sykt? "Bilen min kan #&%% meg forsvinne fra garasjen jo, jeg tror kaster det i søppelet". Har bare hørt slike kommentarer fra en sjalu Xbox-eier.... Hadde du lest den første posten her, så hadde du sett at dette ikke er småfeil han snakker om. Det er feil som går ut over gameplayet, og det er utilgivelig. Når han gang på gang dør, fordi han løper rundt på gaten, så kan jeg forstå at det er frustrerende. Quote: Den 2002-11-15 23:38, skrev evil_snowman:krev ett nytt ett for du var uheldig med det forrige, det hjelper ingen at du syter innpå forum, kanskje noen færre som kjøper dette genialet spillet. Tror du virkelig det hjelper å få en ny cd med samme spillet? Hvor lav IQ har du egentlig? Når et spill går i trykken, så kopieres det. Dvs. at de to diskene er identiske. IDENTISKE!!! Da hjelper det lite å putte inn en ny cd, når den er helt lik den andre. Og dessuten, så er dette problemer som åpenbart har å gjøre med dårlig programering, ikke en ripe i disken. Er du redd for at dette skal gå ut over salget nå? Som han selv sa, så virker det som om enkelte her ikke bare er fanboys, men de er fanatister. Det betyr at dere nesten ikke skyr noen midler for å forsvare deres hellighet. Og det er nettopp det dere gjør her. Dere går verbalt til angrep på karen, fordi han åpenbart ikke er fornøyd med "O STORE GTA". Ta dere sammen!! La meg si det med en gang. Dere PS2 eiere bekrefter bare med dette deres rykte. Dere oppfører dere som 12-åringer hele gjengen. Jeg personlig har også sett meg møkk lei på uferdige spill, som pumpes ut på markedet til intetanende kunder. Og jeg registrer at dette er tilfellet også her. La for all del ikke dette bli en trend for konsoller også. Her kan man tross alt ikke oppdatere med patcher. Disse spillfirmaene (som f.eks. EA) bør man unngå. Det er svindel å levere et produkt som ikke fungerer som det skal, og jeg tror databransjen er den eneste som kommer unna med det. Det hadde vært artig å se reaksjonene, hvis f.eks bilprodusentene begynte å lage like halvferdige produkter som databransjen. går verbalt til angrep på fyren? stemmer nok det, når han kaller gta vice city for halvferdig så viser jo det hvor mye idiot han er, og syter over masse bugs som ingen andre har sett, folk på forum og internett teller ikke, de bare skriver bullshit uansett slik som iamnotanidiot. jeg driter i det han tror, han kan kaste spillet og synes det er dritt, who cares? men når han henger ut spillet på ett forum fordi han er mentalt forstyrret og kaller det halvferdig når alle andre jeg kjenner som har det eller har prøvd det aldri har merket en bug og synes spillet er dritbra. han har savet det etter å ha brukt en cheat, eller en venn eller noe har cheatet og savet, minnekortet er ødelagt, jeg vet ikke, men han bør klage til butikken og ikke syte her. Lenke til kommentar
RNH Skrevet 16. november 2002 Del Skrevet 16. november 2002 Har spilt vice city en del nå. Har oppdaget noen bugs her og der, men det ødelegger ikke spillet! Det er bare synd at spillet ikke har blitt testet nok, særlig når man ikke kan patche spill til playstation.. Her er noen av bugsene: 1. Mister liv av og til mens man løper. 2. Av og til kan man pluttselig bli "teleported" til en annen del av byen. 3. Pluttselig kan man synke ned i asfalten og bli sittende fast. 4. Har opplevd å bli skutt gjennom vegger. Greit, dette kan være irriterende, men man trenger ikke å styre unna spillet av den grunn.. Dette spillet er sinnsykt bra! [ Denne Melding var redigert av: RNH på 2002-11-16 14:55 ] Lenke til kommentar
GeCcO Skrevet 16. november 2002 Del Skrevet 16. november 2002 jeg vil nå kalle det der ganske seriøse feil, for meg ville det ødelagt gameplayet totalt Lenke til kommentar
Ratatosk Skrevet 16. november 2002 Del Skrevet 16. november 2002 Jeg har opplevd de bugsa som er blitt beskrevet over, bare i GTA3. Har ikke spillt VC ennå, men at de fortsatt eksisterer er jo dritkjipt! Slutt å plage fyren bare fordi dere ikke har hatt samme bugsa sjøl, det skal dere bare være glad for. Tror ikke noen her hadde likt å oppleve de bugsa dere heller, særlig hvis du er på et kritisk punkt i spillet. Lenke til kommentar
Jc-g Skrevet 16. november 2002 Del Skrevet 16. november 2002 Quote: Den 2002-11-16 09:42, skrev evil_snowman:går verbalt til angrep på fyren? stemmer nok det, når han kaller gta vice city for halvferdig så viser jo det hvor mye idiot han er, og syter over masse bugs som ingen andre har sett, folk på forum og internett teller ikke, de bare skriver bullshit uansett slik som iamnotanidiot.jeg driter i det han tror, han kan kaste spillet og synes det er dritt, who cares? men når han henger ut spillet på ett forum fordi han er mentalt forstyrret og kaller det halvferdig når alle andre jeg kjenner som har det eller har prøvd det aldri har merket en bug og synes spillet er dritbra. han har savet det etter å ha brukt en cheat, eller en venn eller noe har cheatet og savet, minnekortet er ødelagt, jeg vet ikke, men han bør klage til butikken og ikke syte her. Du er og blir en av de store taperne. FACE IT!! Tror du dine erfaringer gjelder for alle i hele verden? Tror du ikke andre kan ha nytte av å høre om så seriøse feil som dette? Det er nemlig noen som har sett seg dritt lei på å spille beta versjoner av overhypa spill. Gjennom diskusjonen her, så er det flere som rapporterer om feil, ikke bare IAMNOTANIDIOT. Men skallen din er vel så full av dritt at du ikke fatter det heller. Fanatisme skal man holde seg langt unna, og du er en av de hjernevaskede Sony-fanatistene som hadde sprengt seg selv i luften, for å redde PS2 salget. Lenke til kommentar
Ratatosk Skrevet 16. november 2002 Del Skrevet 16. november 2002 :smile: :smile: :smile: Ro dere ned nå da folkens, kan vi ikke bare være venner? :smile: :smile: :smile: Lenke til kommentar
bertie Skrevet 16. november 2002 Del Skrevet 16. november 2002 Quote: Den 2002-11-16 09:42, skrev evil_snowman:går verbalt til angrep på fyren? stemmer nok det, når han kaller gta vice city for halvferdig så viser jo det hvor mye idiot han er, og syter over masse bugs som ingen andre har sett, folk på forum og internett teller ikke, de bare skriver bullshit uansett slik som iamnotanidiot.jeg driter i det han tror, han kan kaste spillet og synes det er dritt, who cares? men når han henger ut spillet på ett forum fordi han er mentalt forstyrret og kaller det halvferdig når alle andre jeg kjenner som har det eller har prøvd det aldri har merket en bug og synes spillet er dritbra. han har savet det etter å ha brukt en cheat, eller en venn eller noe har cheatet og savet, minnekortet er ødelagt, jeg vet ikke, men han bør klage til butikken og ikke syte her. kan ikke dy meg for å spørre, men hvor gammel er du? :smile: bertie Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 16. november 2002 Del Skrevet 16. november 2002 Quote: Den 2002-11-16 14:10, skrev Jc-g: Quote: Den 2002-11-16 09:42, skrev evil_snowman: går verbalt til angrep på fyren? stemmer nok det, når han kaller gta vice city for halvferdig så viser jo det hvor mye idiot han er, og syter over masse bugs som ingen andre har sett, folk på forum og internett teller ikke, de bare skriver bullshit uansett slik som iamnotanidiot. jeg driter i det han tror, han kan kaste spillet og synes det er dritt, who cares? men når han henger ut spillet på ett forum fordi han er mentalt forstyrret og kaller det halvferdig når alle andre jeg kjenner som har det eller har prøvd det aldri har merket en bug og synes spillet er dritbra. han har savet det etter å ha brukt en cheat, eller en venn eller noe har cheatet og savet, minnekortet er ødelagt, jeg vet ikke, men han bør klage til butikken og ikke syte her. Du er og blir en av de store taperne. FACE IT!! Tror du dine erfaringer gjelder for alle i hele verden? Tror du ikke andre kan ha nytte av å høre om så seriøse feil som dette? Det er nemlig noen som har sett seg dritt lei på å spille beta versjoner av overhypa spill. Gjennom diskusjonen her, så er det flere som rapporterer om feil, ikke bare IAMNOTANIDIOT. Men skallen din er vel så full av dritt at du ikke fatter det heller. Fanatisme skal man holde seg langt unna, og du er en av de hjernevaskede Sony-fanatistene som hadde sprengt seg selv i luften, for å redde PS2 salget. rolig nå, du blir mere og mere urimelig for hver post i denne tråden. men ellers er du jo flink. mine erfaringer gjelder ikke for alle i verden, heller ikke hannes eller dine. jeg er like lei som deg deg av å spille spill som trenger patcher, en av de verste spillene er fallout2, hvor mange patcher måtte jeg laste ned og hvor mange ganger måtte jeg begynne omigjen i det spillet? vice city er ett dritbra spill, jeg vet ikke om noen bugs i det og det er blant de beste spillene jeg har spilt. og da blir det dumt når en som kaller seg ikkeenidiot skal slenge dritt om spillet fordi han engang er frustrert over ett eller annet. kan være det er bugs, men jeg har ikke merket noe til dem, mine venner har ikke merket noe til dem og jeg har ikke noe fetisj for å gå og lete etter bugs. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå