Rockna Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 (endret) Hei.. Jeg sitter nå her med 56 kbit/s inn skal egentlig ha 1500 eller 2000. Dette skjedde da jeg kom hjem og skulle spille wow..yeah 5000 i ping... Skulle skjekke noen nettsider også og dette gikk trægt, så jeg testet linjen min. Jada 56 kbit/s...... Hørte at telenor skulle øke hastigheten så kanskje det har noe med det og gjør. Har telenor Basic..350,- i mnd... Noen sndre som har samme prob? Mvh Tom Edit: sikkert postet feil men internetten er så træg at det er nesten umulig og komme seg fram på forumet Endret 21. november 2006 av Rockna Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Høres ut som om du har glemt å betale regningen. ISP bruker å sette ned hastigheten til 56kbps når betaling uteblir. Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 21. november 2006 Forfatter Del Skrevet 21. november 2006 Modern sier hun har betalt Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 *slettet* 7329995[/snapback] Jaså? Hvorfor suger Telenor? Hvem som helst kan slenge ut en kommentar, men vil du bli tatt seriøst så bør du kanskje begrunne det litt? Har Telenor selv og er egentlig strålende fornøyd. Greit nok, de kunne ha oppgradert sentralen så jeg får 16mbit, men det er ikke akkurat noe jeg bryr meg stort om. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Ta kontakt med Telenor. Sikkert noen problemer med betaling (ikke registrert). Du kan evt prøve å restarte routeren din. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Det er sikkert bare skjedd en feil fra Telenors side. Eller så har de migrert linja di (satt opp hastigheten mer enn du betaler for) og at linja ikke tåler dette. Ring og hør med de Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Ellers så er det dinosaurer som har spist modemet ditt!; Lenke til kommentar
V-by Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 ser ikke helt problemet å klage her, hvis du ikke har kontaktet telenor. Tror nok det som hjelper er å ringe de.. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Sjekk ut om du er blitt registrert hos telenor Abuse.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå