Gå til innhold

Gjøre alt untatt rød-farger svart-hvitt

Anbefalte innlegg

Hei jeg er ny her.

Jeg har diverse redigeringsprogram til film (les: Adobe Premiere Pro 2.0, Pinnacle Studio 10, Adobe Elements 5.0).

Ønsker å bruke Adobe Premiere Pro 2.0, og vil lage alle farger i filmen om til svart-hvitt, untatt rød-fargene.

Er det mulig, og isåfall, hvordan gjør jeg det?

Jeg kan en del innen redigering av film, men satt fast da jeg kom til dette stykket..

Håper det er mulig, og at noen kan hjelpe... :ph34r:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei jeg er ny her.

Jeg har diverse redigeringsprogram til film (les: Adobe Premiere Pro 2.0, Pinnacle Studio 10, Adobe Elements 5.0).

Ønsker å bruke Adobe Premiere Pro 2.0, og vil lage alle farger i filmen om til svart-hvitt, untatt rød-fargene.

Jeg kan en del innen redigering av film, men satt fast da jeg kom til dette stykket..

Håper det er mulig, og at noen kan hjelpe...  :ph34r:

7329885[/snapback]

Hmm. Aner ikke noe om programmene, men på mitt kamera kan jeg stille inn slik at jeg får det slik du beskriver dette.

Se om kanskje det er mulig på ditt og ?

Eller så er det sikkert mange her som kan hjelpe deg ;)

Lenke til kommentar
Hei jeg er ny her.

Håper det er mulig, og at noen kan hjelpe...  :ph34r:

7329885[/snapback]

Hmm. Aner ikke noe om programmene, men på mitt kamera kan jeg stille inn slik at jeg får det slik du beskriver dette.

Se om kanskje det er mulig på ditt og ?

Eller så er det sikkert mange her som kan hjelpe deg ;)

7330557[/snapback]

Nja, tviler på at mitt kamera har den funksjonen, men..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...