1337leet Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Hei jeg er ny her. Jeg har diverse redigeringsprogram til film (les: Adobe Premiere Pro 2.0, Pinnacle Studio 10, Adobe Elements 5.0). Ønsker å bruke Adobe Premiere Pro 2.0, og vil lage alle farger i filmen om til svart-hvitt, untatt rød-fargene. Er det mulig, og isåfall, hvordan gjør jeg det? Jeg kan en del innen redigering av film, men satt fast da jeg kom til dette stykket.. Håper det er mulig, og at noen kan hjelpe... Lenke til kommentar
glucchip Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Hei jeg er ny her.Jeg har diverse redigeringsprogram til film (les: Adobe Premiere Pro 2.0, Pinnacle Studio 10, Adobe Elements 5.0). Ønsker å bruke Adobe Premiere Pro 2.0, og vil lage alle farger i filmen om til svart-hvitt, untatt rød-fargene. Er det mulig, og isåfall, hvordan gjør jeg det? Jeg kan en del innen redigering av film, men satt fast da jeg kom til dette stykket.. Håper det er mulig, og at noen kan hjelpe... 7329885[/snapback] Hmm. Aner ikke noe om programmene, men på mitt kamera kan jeg stille inn slik at jeg får det slik du beskriver dette. Se om kanskje det er mulig på ditt og ? Eller så er det sikkert mange her som kan hjelpe deg Lenke til kommentar
1337leet Skrevet 21. november 2006 Forfatter Del Skrevet 21. november 2006 Hei jeg er ny her.Jeg har diverse redigeringsprogram til film (les: Adobe Premiere Pro 2.0, Pinnacle Studio 10, Adobe Elements 5.0). Ønsker å bruke Adobe Premiere Pro 2.0, og vil lage alle farger i filmen om til svart-hvitt, untatt rød-fargene. Er det mulig, og isåfall, hvordan gjør jeg det? Jeg kan en del innen redigering av film, men satt fast da jeg kom til dette stykket.. Håper det er mulig, og at noen kan hjelpe... 7329885[/snapback] Hmm. Aner ikke noe om programmene, men på mitt kamera kan jeg stille inn slik at jeg får det slik du beskriver dette. Se om kanskje det er mulig på ditt og ? Eller så er det sikkert mange her som kan hjelpe deg 7330557[/snapback] Nja, tviler på at mitt kamera har den funksjonen, men.. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Stenges pga feilposting (trådstarter har postet en ny tråd i riktig kategori). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg