Gå til innhold

PS3 kontroller - dårlig kvalitet?

BlastyTrasty

Anbefalte innlegg

i knew it was going to happen eventually.

i'm sitting in front of my tv trying to enjoy a game of resistance, when BAM....a chimera jumps out and grabs me... naturally i start shaking the controller to get the thing of me...the damn thing goes flying out of my hands , hits my wall-unit, and explodes. it wasn't even moving very fast. leave it to sony to make something, that you move and shake, and will most likely drop eventually, as durable as a damn egg.

LINK

Nokon andre som har høyrt noko om dette? Kan forsåvidt seie at XBOX 360 kontrolleren min har fått mykje juling, sidan launch, og fungerar endo heilt flott.

Eg kan tenka meg til at hvis PS3 kontrolleren er så lett, og kansje til og med har litt mykje tom-rom inni seg, så vil den væra litt meir sårbar mot slike støt.

EDIT: Nei, ikkje noko svertekampanje mot PS3/SONY. Innlegg som har med noko anna enn topic å gjere, vil bli rapportert.

Forøvrig så har ikkje trådstartar på GT.com forumet lagt ut bilete endo, så ein må ta dette med ei klype salt.

Endret av dark by design
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Oi, når du sier det så kom jeg på at den ene X360-kontrolleren min er litt ødelagt. Har mistet begge to flere ganger i gulvet, ensten skaden er at jeg får den høyre triggeren kun 90% inn :--/

Lenke til kommentar

PS2 kontrollerne tåler helt vilt med juling spør du meg ja :p vi har en som er 4-5 år gammel nå og fungerer fortsatt selv om den ene joysticken er litt fæcka.

men on topic, jeg mistenker at han har fått et mandags eksemplar, virker merkelig om de tåler så lite.

Endret av Thomas_H
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...