BlastyTrasty Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 (endret) i knew it was going to happen eventually. i'm sitting in front of my tv trying to enjoy a game of resistance, when BAM....a chimera jumps out and grabs me... naturally i start shaking the controller to get the thing of me...the damn thing goes flying out of my hands , hits my wall-unit, and explodes. it wasn't even moving very fast. leave it to sony to make something, that you move and shake, and will most likely drop eventually, as durable as a damn egg. LINK Nokon andre som har høyrt noko om dette? Kan forsåvidt seie at XBOX 360 kontrolleren min har fått mykje juling, sidan launch, og fungerar endo heilt flott. Eg kan tenka meg til at hvis PS3 kontrolleren er så lett, og kansje til og med har litt mykje tom-rom inni seg, så vil den væra litt meir sårbar mot slike støt. EDIT: Nei, ikkje noko svertekampanje mot PS3/SONY. Innlegg som har med noko anna enn topic å gjere, vil bli rapportert. Forøvrig så har ikkje trådstartar på GT.com forumet lagt ut bilete endo, så ein må ta dette med ei klype salt. Endret 21. november 2006 av dark by design Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Oi, når du sier det så kom jeg på at den ene X360-kontrolleren min er litt ødelagt. Har mistet begge to flere ganger i gulvet, ensten skaden er at jeg får den høyre triggeren kun 90% inn :--/ Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Har hørt og erfart at PS2 kontrolleren tåler ein herlig mengde med juling ihvertfall, synd om PS3 styret skal ta kveld relativt raskt Lenke til kommentar
VgRD Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Ps2 kontrollene tålte helt sinnsykt mye juling ja, har fortsatt den kontrollen som fulgte med fra min første ps2, som jeg kjøpte ved launch. og den kan jeg trygt si har fått gjennomgå Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 ps2 kontrollene tåler sinnsykt mye, og får tro at ps3 kontrollene tåler minst like mye. Selve sixaxis sensoren kan kanskje være følsom, men vi får håpe den tåler litt. VI får se når 2-3 millioner får tak i konsollen, da får vi nok høre om dette er et problem. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 (endret) PS2 kontrollerne tåler helt vilt med juling spør du meg ja vi har en som er 4-5 år gammel nå og fungerer fortsatt selv om den ene joysticken er litt fæcka. men on topic, jeg mistenker at han har fått et mandags eksemplar, virker merkelig om de tåler så lite. Endret 21. november 2006 av Thomas_H Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Har til erfaring med min kompis sine to X360 kontrollere, at knappene over triggerne ikke varer så lenge. Blir liksom helt gummi aktige. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Ødela nettopp den ene GC kontrollen etter at jeg kastet den i gulvet Stressa noe inni helvette i Mario Sunshine, men fikk det faen ikke til pga. hvor dumt det spillet er laget Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Dårlig kvalitet på nevene til tusseladden som ikke klarer å holde på kontrolleren en gang.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå