Gå til innhold

GoW insane. X360


Straffa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det mulig å joine andre i co-op på insane hvis man ikke selv har klart hardcore?

7329850[/snapback]

 

Tviler, men et godt spørsmål!

7329871[/snapback]

 

Grunnen til at jeg spør er nemlig at jeg igår måtte lage ny live-profil for å få lov til å bli live-gold medlem og ikke har spes lyst til å spille gjennom spillet enda en gang på hardcore. Har veldig lyst til å joine broderen i Co-op på insane...

 

PS!! Det er ikke lurt å aktivere live-profil med hotmail-adresse der det står oppført ett annet land enn norge som hjemme-adresse. Da nekter nemlig MS deg å bruke visa-kort og prepaid for å aktivere gold-medlemskap i Norge. Heia microsoft.

Lenke til kommentar
Er det mulig å joine andre i co-op på insane hvis man ikke selv har klart hardcore?

7329850[/snapback]

 

Tviler, men et godt spørsmål!

7329871[/snapback]

 

Grunnen til at jeg spør er nemlig at jeg igår måtte lage ny live-profil for å få lov til å bli live-gold medlem og ikke har spes lyst til å spille gjennom spillet enda en gang på hardcore. Har veldig lyst til å joine broderen i Co-op på insane...

 

PS!! Det er ikke lurt å aktivere live-profil med hotmail-adresse der det står oppført ett annet land enn norge som hjemme-adresse. Da nekter nemlig MS deg å bruke visa-kort og prepaid for å aktivere gold-medlemskap i Norge. Heia microsoft.

7329897[/snapback]

 

Det må da være mulig å få de acivements over på din profil. Men det er nok forsent nå, ettersom du har laget deg en ny profil som har gold..

Hei, kom til å tenke på at jeg spilt insane i går! jeg har IKKE fullført hardcore enda! Så tror faktisk det vil funke. Sto iallefall insane på coopen jeg joinet..

Endret av Ingenting
Lenke til kommentar
Seriøst, jeg greier ikke RAAM på casual (heter det ikke det da?) en gang jeg.. Irriterer meg noe voldsomt!

7329820[/snapback]

 

Vi kan spille coop hvis du vil :)

7329827[/snapback]

Kan vi godt.. Må lese til prøve i dag da, så blir nok ikke noe i dag. :)

7329918[/snapback]

 

Vi kan jo bli enig om tid en annen dag :) Bare send meg en melding på xbox live når du har tid :)

Lenke til kommentar
Det må da være mulig å få de acivements over på din profil. Men det er nok forsent nå, ettersom du har laget deg en ny profil som har gold..

Hei, kom til å tenke på at jeg spilt insane i går! jeg har IKKE fullført hardcore enda! Så tror faktisk det vil funke. Sto iallefall insane på coopen jeg joinet..

7329927[/snapback]

 

Sikkert mulig å overføre achievements på ett vis, men har ikke hatt allverdens hell med xbox-support så ga til slutt opp og bare lagde ny konto. Er kun GOW-hardcore achivement jeg bryr meg om egentlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...