DilliMusic Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 sett mange skriver at de har prb med aktivering av windows. jeg skal installere alt å¨nytt snart og er redd jeg kommer opp i noe sånn problemer jeg og. har ekte key men mange som må ringe og slikt. syns det er stress. fins det noen versjoner der man slipper denne aktiveringen? og hvis man får en feil ringer man til MS of får ordnet det med en gang eller tar det tid? skal de ha info og slikt? Lenke til kommentar
emalisti Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Windows XP med volumlisens har ikke aktivering.. Vist du kommer til det stadiet at du må ringe til Microsoft så spør de et par spørsmål om hvor du kjøpte Windows, hvilken versjon osv.. Så må du ramse opp en hel rekke tall, og så får du en tallkode tilbake basert på det du har sagt til han på telefon. Så er det bare til å aktivere og ferdig med det :-) Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 21. november 2006 Forfatter Del Skrevet 21. november 2006 aha spør han etter lisens er det jo bare å si at jeg fikk den ferdig installert i pc-en da? xp ferdig installert med kode da. noe mer han spør om som er greit å vite? Lenke til kommentar
emalisti Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Ferdig installert operativsystem (Windows XP OEM) fra . fks Dell, HP, FJS. Skal gå greit det.. Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Det å reaktivere etter reinstall med aktivering går helt fint så lenge du har samme hardwaren i PCen. Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 22. november 2006 Forfatter Del Skrevet 22. november 2006 aha men har pro engelsk versjon nå men skal tilbake til den lisensen som fulgte med pc-en. det er ikke OEM cd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå