kris-pc Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 (endret) hvilken av disse skjermene er best til spilling? https://prisguiden.no/product.php?productId=38187 https://prisguiden.no/product.php?productId=50305 Endret 21. november 2006 av kris-pc Lenke til kommentar
lontix Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Jeg ville gått for LG Har hørt myye bra om LG sine skjermer, så jeg ville gått for den! Lontix Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 LG-en er vel en bredskjerm. Foretrekker selv standard oppløsning til spill. Og bredskjerm til film. Men det har jo med hva du selv liker best Lenke til kommentar
kris-pc Skrevet 21. november 2006 Forfatter Del Skrevet 21. november 2006 (endret) hvor mye bedre er LG til spilling en benQ...eller omvendt? noen som vet?? Endret 21. november 2006 av kris-pc Lenke til kommentar
kris-pc Skrevet 21. november 2006 Forfatter Del Skrevet 21. november 2006 noen som vet? Lenke til kommentar
EirikLF Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 BEnQ er blant de raskeste skjermene i dag, den har veldig lav responstid, ig passer derfor ypperlig til spill. Lg har litt høyere responstid, uten at det vil være noe problem med mindre du har ekstreme krav. LG har deriomt mye bedre oppløsning, og er litt større. Vil si at LG er den beste skjermen. Mange spill har dårlig støtte for WS oppløsninger, du får ofte strekt bilde osv. Får du først utnyttet hele skjermen skikkelig, skal WS være veldig bra til spill. Lenke til kommentar
kris-pc Skrevet 21. november 2006 Forfatter Del Skrevet 21. november 2006 BEnQ er blant de raskeste skjermene i dag, den har veldig lav responstid, ig passer derfor ypperlig til spill. Lg har litt høyere responstid, uten at det vil være noe problem med mindre du har ekstreme krav. LG har deriomt mye bedre oppløsning, og er litt større. Vil si at LG er den beste skjermen. Mange spill har dårlig støtte for WS oppløsninger, du får ofte strekt bilde osv. Får du først utnyttet hele skjermen skikkelig, skal WS være veldig bra til spill. 7330773[/snapback] jeg spiller mest bf2,css,wow vilken av di 2 skjermene passer best? Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 LG-en. Widescreen er nice. De spillene du nevnte har ok støtte for widescreen. Lenke til kommentar
kris-pc Skrevet 21. november 2006 Forfatter Del Skrevet 21. november 2006 men vis jeg begynner og spille et spill som ikke støtter WS...hvordan blir det å spille da? Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 men vis jeg begynner og spille et spill som ikke støtter WS...hvordan blir det å spille da? 7330881[/snapback] BF2 støtter ikke widescreen.. Der kan du kutte i bildet, ha svarte kanter på sidene eller strekke bildet. Lenke til kommentar
kris-pc Skrevet 21. november 2006 Forfatter Del Skrevet 21. november 2006 men vis jeg begynner og spille et spill som ikke støtter WS...hvordan blir det å spille da? 7330881[/snapback] BF2 støtter ikke widescreen.. Der kan du kutte i bildet, ha svarte kanter på sidene eller strekke bildet. 7330980[/snapback] jeg spiller mest BF2 så kansje jeg går for benQ'en....godt valg? Lenke til kommentar
kris-pc Skrevet 21. november 2006 Forfatter Del Skrevet 21. november 2006 nnå står det mellom 2 skjermer https://prisguiden.no/product.php?productId=38187 https://prisguiden.no/product.php?productId=37860 Lenke til kommentar
EirikLF Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Husk at Pixmania prisene er for lave, du må betale 25% moms og masse frakt, siden de holder til i Italia. SHG.no sine priser er derimot med moms eller hva de 25% er. Vanskelig å si hvilken av de skjermene som er best. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå