Texas7 Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Hei, lyden på pc'en min er helt ødelagt nå... Først var det bare Windows Media Player som ikke fungerte, men nå er det iTunes og hele pakka... Men de andre lydene på pc'en funker, "åpne mapper lyden" osv. Noen som vet hva som kan være galt? Takk Lenke til kommentar
Texas7 Skrevet 21. november 2006 Forfatter Del Skrevet 21. november 2006 Her er et bilde av "Egenskaper For Lyder Og Lydenheter" Det står: "Ingen Lydenhet", jeg har en laptop, bare så det er sagt... Ingen_Lydenhet.bmp Lenke til kommentar
keeJo Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Slik som bilde viser ser det ut som det mangler lyd driver. Men det var rart du hadde lyd før. Hva heter Laptopen? Skal ligge drivere på hjemmesiden av produsenten som regel. Lenke til kommentar
Texas7 Skrevet 21. november 2006 Forfatter Del Skrevet 21. november 2006 Slik som bilde viser ser det ut som det mangler lyd driver. Men det var rart du hadde lyd før. Hva heter Laptopen? Skal ligge drivere på hjemmesiden av produsenten som regel. 7330258[/snapback] Det er en Hp Pavilion dv9005ea, fant en driver på hp.com sine sider, men den funka ikke... Noen tips om hva jeg burde gjøre? Lenke til kommentar
Texas7 Skrevet 21. november 2006 Forfatter Del Skrevet 21. november 2006 Jeg har fiksa det nå Lenke til kommentar
keeJo Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Jeg har fiksa det nå 7332780[/snapback] Gratulere Hva gjorde du? Lenke til kommentar
Texas7 Skrevet 22. november 2006 Forfatter Del Skrevet 22. november 2006 Jeg har fiksa det nå 7332780[/snapback] Gratulere Hva gjorde du? 7339302[/snapback] Jeg gikk inn på systemegenskaper og enhetsbehandling og sletta noen infrafød greier som var ødelagt, slo pc'en av og på, og lyden var tilbake Lenke til kommentar
Texas7 Skrevet 22. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2006 (endret) Men nå er lyden ødelagt IGJEN Jeg har lasta ned begge driverne til pc'en min, som ligger på HP's sider... Det er fortsatt det samme problemet jeg har... Hver gang jeg starter pc'en, er lyden "ødelagt", og jeg må kjøre en lyddriver, såkalt : "SP33410"... Noen som vet hva jeg kan gjøre? Endret 22. desember 2006 av Texas7 Lenke til kommentar
Texas7 Skrevet 25. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2006 Men nå er lyden ødelagt IGJEN Jeg har lasta ned begge driverne til pc'en min, som ligger på HP's sider... Det er fortsatt det samme problemet jeg har... Hver gang jeg starter pc'en, er lyden "ødelagt", og jeg må kjøre en lyddriver, såkalt : "SP33410"... Noen som vet hva jeg kan gjøre? 7556488[/snapback] Halooooooo?? Noen som kan hjelpe meg? Vær så snill Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå