David123 Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 her er noen andre bilder 7535396[/snapback] jaja flott, men under brettet? kan du ta ett bilde av det? og forresten, hvor høy er du? Lenke til kommentar
s9jik Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 hoho Pressure flip 360 flip @ bank Pressure catch Alle var no hastebilder Lenke til kommentar
iqlizer Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Skater med et Plan B brett - Brian Wenning. Bruker Koston trucker. Skater som regel hver dag det er sol og tørt ute Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 starta for under ei uke sia, og fikk til ollie og en der jeg landa i fakie i dag dårlig bilde, men er ma board: Santa cruz brett, spitfire hjul, også husker jeg ikke hva thrucksa het. (det det heter, right? haha ) Lenke til kommentar
iqlizer Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Kjøpte meg nytt utstyr/brett for ikke så lenge siden, Element Chad Muska Retro Indepentent trucker Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 kjører en elemtent mike v plate indy trucks hubba wheels 53mm skal kjøpe nytt om noen dager, brista brettet.. Lenke til kommentar
iqlizer Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Har av en eller merkelig grunn begynt å bruke forskjellige brett etter hva jeg gjør. Bruker et planb skateboard i ramp og et litt lengre muska brett til flatland. Noen andre som gjør dette? Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 nei, styrer unna rampen, men hadde gått for et breiere brett der.. Lenke til kommentar
iqlizer Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Nå er det ikke lenge til dette kommer i hus Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Vi har jo en egen snowboard tråd da.. her Lenke til kommentar
Andeersjh Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Jeg har skatet i 2-3 år nå og er ganske sikker på shuvit og ollie 180. Har et ganske dårlig Street vision brett som er veldig utslitt Favorittskater: Rodney mullen såklart. Hann fant opp flatland ollie og kickflip og er en mester i street skating. Favorittriks: hmmmm..... det må bli varial kickflip. vet ikke hvorfor men det er bare så kult. Her er et klipp av Rodney mullen på sitt beste:RODNEY MULLEN!!! ROLL ON!! Lenke til kommentar
Joakimd Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Noen som vet hva man kaller sånn skateboard med 3 hjul og en stang i midten? prøvde et sånt i helgen, var sinnsykt rått. For å svinge lener man seg ikke fram eller bak, men man "bøyer" ene foten fram, og andre bak. skulle gjerne hatt et sånt, men må nesten vite hva de heter takk på forhånd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå