Voldsund Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 (endret) Her kan vi snakke om Skateboard,Snowboard,Snowskate og Rollerblades Og kansje poste litt bilder også Kamarat på Skateboard Meg på Rollerblades Har du f.eks. ein favoritt park, alpin bakke ? Et ynglings triks? Endret 21. november 2006 av Voldsund91 Lenke til kommentar
hemi-cuda Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 (endret) jeg skateboard. skater freestyle (bakketriks uten og med fart) bruker element brett, destructo trucks og toy factory hjul. har skata i nesten 3 år nå yndlings triks? oi den var vanskelig du bilder av bretta mine da, helt nye Endret 22. november 2006 av hemi-cuda Lenke til kommentar
Voldsund Skrevet 23. november 2006 Forfatter Del Skrevet 23. november 2006 Nice brett må jeg si ! Lenke til kommentar
hemi-cuda Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 linken er til en video av rodney mullen som driver med freestyle skating, ønsker en gang å bli like god kan grunn-trinnene og noen få av de triksene men må nok trene i sikkert 10 år til Lenke til kommentar
kalli Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 *Mine innlegg!* Jeg skatet mye før, men det siste året har jeg faktisk ikke skate'a en gang. Har tilsammen skatet i kanskje to år (teller ikke med dette året siden jeg ikke har skatet i år.) Men kan bare noen få ting som å droppe i ramp, olle/hoppe og andre små ting. Men skating er kult det...! Det var på tide med en slik tråd, hvis ikke det fantes en før da. Her er brettet mitt: -Toy Machine brett -Appleyard II Thunder truckere -Spitfire hjul -Diverse klistremerker... Lenke til kommentar
Voldsund Skrevet 23. november 2006 Forfatter Del Skrevet 23. november 2006 (endret) Rodney mullen er sykt god på slik teknikk ! Ja jeg er litt slik som deg kalli men har skata mange ganger i år, men aldri for mye... Er safe på kickflip iallfall Jeg greier faktisk å lande med en fot på 360flip somme tide og Endret 23. november 2006 av Voldsund91 Lenke til kommentar
Benjaminf Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 (endret) oooo , her kan jeg skrive mye <3 jeg har skata hele livet omtrent men aldri aktivt , bare i år jeg kan noen triks som pop shuvit og ollie og beibi nose slide jeg har bare kjøpt meg ferdi plate , men den funker helt greit , santa cruz plate med bullet trucks og hjul kjøpte mitt første snowskate for ikke så lenge siden .. men det er ikke noe snø . jeg er litt stor og tung så jeg er ikke helt egnet for skateboard men jeg digger skating uansett jeg kan ikke så mange triks så yndlings trikset blir vell en helt perfekt pop-shuveit favoritt skatepark .. Trikkestallen i Trondheim har ikke vært i noen andre parker så... Endret 13. desember 2006 av Benjaminf Lenke til kommentar
Negil^ Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 oooo , her kan jeg skrive mye <3 jeg har skata hele livet omtrent men aldri aktivt , bare i år jeg kan noen triks som pop shuvit og ollie og beibi nose slide jeg har bare kjøpt meg ferdi plate , men den funker helt greit , santa cruz plate med bullet trucks og hjul kjøpte mitt første snowskate for ikke så lenge siden .. men det er ikke noe snø . jeg er litt stor og tung så jeg er ikke helt egnet for skateboard men jeg digger skating uansett jeg kan ikke så mange triks så yndlings trikset blir vell en helt perfekt pop-shuveit favoritt skatepark .. Trikkestallen i Trondheim har ikke vært i noen andre parker så... 7483870[/snapback] Ja, Benjamin:D Vi to vettu Grett, skal fortelle: - Skata siden 4 klassen, men begynte aktivt for 2 år siden. Skater i Trikkestallen i Trondeheim, vært med i noen konkuranser og laget noen "nabb" filmer Kjøpte brettet mitt på Session for 2000kr, jeg monterte ( ikke ferdig pakke ) Skateboardet mitt Plate: Zero Hjul: ? Truck:Independent Lenke til kommentar
Voldsund Skrevet 13. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2006 (endret) Kult Trikkestallen hallen trur jeg er drit bra, kamarat har vert det, han kom på 4 plass trur jeg , i junior konkuranse der en gang Men Benjamin ta litt fleire bilder av snowskaten da? Slik at jeg får se nermere på flippene og slikt Endret 13. desember 2006 av Voldsund91 Lenke til kommentar
Benjaminf Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 kamerat på skateboard Lenke til kommentar
Benjaminf Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 her er noen andre bilder av snowskaten min prøvde og kjøre på gresset i morrest .. det var frost . jeg var så opptimistisk , men det funka ikke Lenke til kommentar
Voldsund Skrevet 14. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2006 Kult Hvor kjøpte du snowskaten da? Var det det på bajas.no ? Lenke til kommentar
Benjaminf Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 det er det samme som fra Bajas bare at jeg kjøpte fra 50-50.no Lenke til kommentar
Fribbern Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 (endret) Jeg skatet mye før, for sån ca 3-4 år siden. Er ikke god på brett, men noe kan jeg jo. Brettet vet jeg ikke hva er for noe, ikke noe annet heller egentlig. Tok det fram litt igjenn i sommer, og satset utifra det nivået jeg hadde da jeg satt det på hylla. Var mye smerter den dagen. Snowboard er det jeg driver mest med. Det vil si kanskje 4 ganger i året Ikke det at jeg er god på det heller, men men. Jeg lagde noen snowboard filmer i vinter vis du vil se: Snobbis (33mb) A trip to jordet (6mb) (meg i den signalgule jakka ) Endret 14. desember 2006 av Fribbern Lenke til kommentar
Voldsund Skrevet 14. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2006 Det er bra! Ser ut som dere har det gøy dere! men må skru av maskinen, det lyner! Lenke til kommentar
Negil^ Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 (endret) Kjøpt meg dette jeg også ( det benjamin har). Nå om noen uker kommer jeg og benjamin å raile med snowskate Endret 14. desember 2006 av Negil Lenke til kommentar
kalli Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Sånn SnowSkate så ganske vanskelig ut... Er det for å kjøre i slalombakker/skibakker, eller er det bare for å leke seg i små bakker? Og er det samme prisippet som med et SnowDeck? Lenke til kommentar
Benjaminf Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 (endret) Sånn SnowSkate så ganske vanskelig ut... Er det for å kjøre i slalombakker/skibakker, eller er det bare for å leke seg i små bakker?Og er det samme prisippet som med et SnowDeck? 7504705[/snapback] nei det er ikke så vanskelig , kanskje enklere faktisk sånn snowskate er ikke så mye for slalombakker nei , eller det kommer an på hvor god du er:P det er mest for og bygge hopp og rails i hagen med skal du i bakken er det lurt med en approach eller snowdeck.. Endret 15. desember 2006 av Benjaminf Lenke til kommentar
David123 Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 her er noen andre bilder av snowskaten min prøvde og kjøre på gresset i morrest .. det var frost . jeg var så opptimistisk , men det funka ikke 7498073[/snapback] Gidder du og ta ett bilde av deg ved siden av brettet og ett bilde av brettet under? Lenke til kommentar
Benjaminf Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 her er noen andre bilder Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå