paranoide Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Vent, så man kan koble til en PS2 kontroller til PS3? Hva hjelper det når spillene ikke støtter rumble? Lenke til kommentar
Amaranth Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Vent, så man kan koble til en PS2 kontroller til PS3? Hva hjelper det når spillene ikke støtter rumble? 7331953[/snapback] Tenkte på det samme. PS3 spill vil vel ikke blir lagt til rette for rumble ettersom det ikke er standard på maskina lenger? Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 21. november 2006 Forfatter Del Skrevet 21. november 2006 Vent, så man kan koble til en PS2 kontroller til PS3? Hva hjelper det når spillene ikke støtter rumble? 7331953[/snapback] Tenkte på det samme. PS3 spill vil vel ikke blir lagt til rette for rumble ettersom det ikke er standard på maskina lenger? 7331977[/snapback] Faktisk har Sony uttalt at de vurderer å lansere en PS3-kontroll med rumble. Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 (endret) Faktisk har Sony uttalt at de vurderer å lansere en PS3-kontroll med rumble. 7331991[/snapback] Link Endret 21. november 2006 av avanore Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Hva har det å si at Sony ikke kom på idéen selv? At det ikke er innovasjon fra Sony. Intet mer, intet mindre Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 (endret) Hva har det å si at Sony ikke kom på idéen selv? At det ikke er innovasjon fra Sony. Intet mer, intet mindre 7332154[/snapback] Synes at det er en del som bør ta seg en tur inn på wiki og se hva innovasjon betyr.. Det er ikke slik at det betyr "ædabæda, jeg var først! Så jeg er den eneste som er innovativ" Det er desverre en del her som tror at innovasjon, det er Wii det.. Link added for your convenience.. Klikketiklikk Endret 21. november 2006 av Fhj Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Nå er dette en tråd om PS3, ikke om Wii. Jeg påpekte kun at dette ikke er innovasjon fra Sony. Det kan du ikke bortforklare Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 22. november 2006 Forfatter Del Skrevet 22. november 2006 Nå er dette en tråd om PS3, ikke om Wii. Jeg påpekte kun at dette ikke er innovasjon fra Sony. Det kan du ikke bortforklare 7334594[/snapback] Tror de fleste er klar over at det ikke er Sonys oppfinnelse. Så lenge det fungerer bra, gjør det allikevel ikke noe. Lenke til kommentar
nacho Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Skjønner ikke alle som hakker på den tilt greia. Om det funker i spill så kan dem kopiere fra hvem dem vil for min del! Tilt har jo uansett bare funksjon som en større thumbstick! Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Nå er dette en tråd om PS3, ikke om Wii. Jeg påpekte kun at dette ikke er innovasjon fra Sony. Det kan du ikke bortforklare 7334594[/snapback] Tror de fleste er klar over at det ikke er Sonys oppfinnelse. Så lenge det fungerer bra, gjør det allikevel ikke noe. 7334793[/snapback] Men nå påstod du altså at det var en Sony-innovasjon. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 22. november 2006 Forfatter Del Skrevet 22. november 2006 Nå er dette en tråd om PS3, ikke om Wii. Jeg påpekte kun at dette ikke er innovasjon fra Sony. Det kan du ikke bortforklare 7334594[/snapback] Tror de fleste er klar over at det ikke er Sonys oppfinnelse. Så lenge det fungerer bra, gjør det allikevel ikke noe. 7334793[/snapback] Men nå påstod du altså at det var en Sony-innovasjon. 7339493[/snapback] Nei. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Sitat: "I spill som det som vises i denne filmen, er det derimot en glimrende innovasjon." Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 22. november 2006 Forfatter Del Skrevet 22. november 2006 Sitat: "I spill som det som vises i denne filmen, er det derimot en glimrende innovasjon." 7339739[/snapback] Jeg skrev ikke at det var Sonys innovasjon. Lenke til kommentar
Matsini Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Er egentlig ikke relevant hvem sin innovasjon det er, men om denne innovasjonen funker bra. Blir litt usaklig og irrelevant å ramse opp hvem som fant opp hva. Da kunne vil like godt diskutert hvem som fant opp konsollviften, lyspæren eller for den slags skyld trestolen. Bra at det endelig er noe positivt med denne konsollen Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Er ikke noe stort tap for meg om rumble blir borte. Vil heller bruke den som flykontroll eller ratt ja. Jeg tror heller ikke at sixaxis er rip off fra Wii. Det er jo få likheter i grunn, og konseptet med kontrollen har jo blitt brukt før. Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Poenget med hele "ripoff" greia var at Sixaxis ble annonsert etter at alle gikk berserk pga. Wii. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 23. november 2006 Forfatter Del Skrevet 23. november 2006 Poenget med hele "ripoff" greia var at Sixaxis ble annonsert etter at alle gikk berserk pga. Wii. 7341512[/snapback] Hva har det å si at Nintendo var først med bevegelsessensorer? Nintendo hermer også; hadde ikke PS1 blitt lansert, hadde ALDRI N64 blitt lansert, hadde ikke PSP hatt web browser, hadde ikke DS hatt det, og hadde ikke Xbox Live vært vellykket, hadde ikke Wii hatt internettstøtte. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Innovasjon og innovasjon. Vi vet jo hvor Sony hentet "inspirasjonen" til dette fra Synd de måtte ofre rumbling samtidig... 7331874[/snapback] Rumble kan kjøpes som tillegg for noen få kronestykker. Hva har det å si at Sony ikke kom på idéen selv? Det finnes nok av "innovasjoner" som Nintendo og Microsoft ikke har kommet på selv heller. http://www.ps3fanboy.com/2006/10/19/the-ps3-gets-rumble/ 7331893[/snapback] Men hvilke spill støtter rumble? Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 23. november 2006 Forfatter Del Skrevet 23. november 2006 Innovasjon og innovasjon. Vi vet jo hvor Sony hentet "inspirasjonen" til dette fra Synd de måtte ofre rumbling samtidig... 7331874[/snapback] Rumble kan kjøpes som tillegg for noen få kronestykker. Hva har det å si at Sony ikke kom på idéen selv? Det finnes nok av "innovasjoner" som Nintendo og Microsoft ikke har kommet på selv heller. http://www.ps3fanboy.com/2006/10/19/the-ps3-gets-rumble/ 7331893[/snapback] Men hvilke spill støtter rumble? 7341558[/snapback] I og med at Sony har sagt at de vurderer å lansere en PS3-kontroll med rumble, kan det hende at et par spill støtter det. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 I og med at Sony har sagt at de vurderer å lansere en PS3-kontroll med rumble, kan det hende at et par spill støtter det. 7341572[/snapback] Har dei sagt det? Link? Uansett, hvis ikkje, vil jo den saken fra ps3fanboy berre fungere på PS2 spel, såframt rumble mest sannsynleg ikkje blir lagt til i PS3 spel, då dei ikkje har valgt å implementere rumble. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå