Dragon Hunter Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 http://ps3.qj.net/New-SIXAXIS-Ad-starring-...pg/49/aid/73581 Ser heftig ut. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Det kulaste var at SIXAXIS = SIXAXIS, bare baklengs Lenke til kommentar
Darth MToffy Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Hehe det så faktisk litt stilig ut hvordan de hadde løst det med dragen. Lurer derimot på hvordan dette passer min spilling. Funker dårlig med ville armbevegelser når jeg ligger slappt henslengt på sofaen Håper bare at ikke dette blir en gimmick som er morro til å begynne med for så å bli mer og mer irriterende. Spesielt håper jeg at det er mulig å skru den av i f.eks bilspill, og at utviklere ikke baserer seg på at dette må brukes. Lenke til kommentar
Veni Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Det kulaste var at SIXAXIS = SIXAXIS, bare baklengs 7329102[/snapback] det verste er at jeg er enig Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Det kulaste var at SIXAXIS = SIXAXIS, bare baklengs 7329102[/snapback] det verste er at jeg er enig 7329198[/snapback] Dæven,det der har eg ikkje tenkt på før faktisk Var vel lsik at gutta bak Warhawk utsatte spillet sitt pga. sine elendige sixaxis kontrollere sammenligna med Lair også, så trur sistnevnte vil utnytte den teknologien ganske bra Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 21. november 2006 Forfatter Del Skrevet 21. november 2006 Hehe det så faktisk litt stilig ut hvordan de hadde løst det med dragen. Lurer derimot på hvordan dette passer min spilling. Funker dårlig med ville armbevegelser når jeg ligger slappt henslengt på sofaen Håper bare at ikke dette blir en gimmick som er morro til å begynne med for så å bli mer og mer irriterende. Spesielt håper jeg at det er mulig å skru den av i f.eks bilspill, og at utviklere ikke baserer seg på at dette må brukes. 7329195[/snapback] I multiplattformspill blir det nok bare en gimmick, og i bilspill tror jeg ikke det blir brukt i det hele tatt. I spill som det som vises i denne filmen, er det derimot en glimrende innovasjon. Lenke til kommentar
Darth MToffy Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 I multiplattformspill blir det nok bare en gimmick, og i bilspill tror jeg ikke det blir brukt i det hele tatt. I spill som det som vises i denne filmen, er det derimot en glimrende innovasjon. 7329261[/snapback] Å kalle dette "Innovasjon" er vel drøyt siden det har vært liknende kontrollere på markedet i årevis. Men hvis det fungerer bra så kan det nok være morro ja. Avhenger av hvor sensitiv den faktisk er. Lenke til kommentar
ResidentDante Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Til Ace Combat spillene må SIXAXIS (nå skrev jeg det baklengs :!: ) bli bra, bedre å vippe hele kontrolleren enn den lille analogstikka. Motorsykkelspill vil også fungerer, med tanke på å vippe personen på sykkelen, tror dette skal være mulig i Motorstorm. Til bilspill derimot er det ingenting av håndkontrollere som slår Negcon som ble utgitt med Ridge Racer 1 i PS1 tida: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Seriøst, den er konge til bilspill, men desverre støttet i altfor få spill Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Haha eg var faktisk sinnsykt fristet til å kjøpe dne der på ett vis tilbake i den tid. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Av det jeg har sett vist av sixaxis har dem bare erstattet en abstrakt input og erstattet det med en ny abstrakt input som nå forlanger at man skal bevege begge hender i stedenfor kun tommelen. Personlig krever jeg mer av en innovasjon enn dette som er vist, og når previewer sier at denne måten å styre på ikke fungrer optimalt har kontrolleren ennå til gode å imponere meg. Forhåpentligvis kommer det sikkert noen morsomme japanske titler som tar dette i bruk på en skikkelig innovativ måte. Lenke til kommentar
ResidentDante Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Haha eg var faktisk sinnsykt fristet til å kjøpe dne der på ett vis tilbake i den tid. 7329316[/snapback] Jeg kjøpte den faktisk nylig, hehe, er litt Wipeout fan skjønner du. Så hørte jeg så mange bable om dem på ulike forum, at jeg måtte få tak i en. Kjøpte på ebay, helt ny faktisk. Først så virker det fjern å styre med, altså du vrir kontrollen på aksen i midten, men etterhvert er det helt herlig. Det er veldig mye avstand å vri på (ikke ratt og pedal lengde da, men mye mer enn sånn små analogstikker), så du kan skikkelig holde slædder i bilspill lenge, og holde perfekte slake kurver svinger. Nå har jeg virkelig begynt å slå sekunder av rundetidene mine med den! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242 Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Det jeg liker ebste med de playstation reklamene er faktisk den mørke stemmen til han som snakker. Tenk deg en slik stemme til godnatthistorien Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 "For an experience you can really feel". Haha. Flere som ser ironien i dette utsagnet? Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 21. november 2006 Forfatter Del Skrevet 21. november 2006 Det jeg liker ebste med de playstation reklamene er faktisk den mørke stemmen til han som snakker. Tenk deg en slik stemme til godnatthistorien 7331554[/snapback] Hadde vært enda heftigere om de hadde brukt James Earl Jones. Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Det er Lance Henriksen som prater. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Innovasjon og innovasjon. Vi vet jo hvor Sony hentet "inspirasjonen" til dette fra Synd de måtte ofre rumbling samtidig... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 "For an experience you can really feel". Haha. Flere som ser ironien i dette utsagnet? 7331704[/snapback] Om du referer til mangelen på rumble, så absolutt Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 21. november 2006 Forfatter Del Skrevet 21. november 2006 (endret) Innovasjon og innovasjon. Vi vet jo hvor Sony hentet "inspirasjonen" til dette fra Synd de måtte ofre rumbling samtidig... 7331874[/snapback] Rumble kan kjøpes som tillegg for noen få kronestykker. Hva har det å si at Sony ikke kom på idéen selv? Det finnes nok av "innovasjoner" som Nintendo og Microsoft ikke har kommet på selv heller. http://www.ps3fanboy.com/2006/10/19/the-ps3-gets-rumble/ Endret 21. november 2006 av Dragon Hunter Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 (endret) EDIT: Såg linken nu! Kan noen forklare den saken der nærmere? Endret 21. november 2006 av Mala Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 21. november 2006 Forfatter Del Skrevet 21. november 2006 Kan rumble kjøpes i tillegg til sixaxis? ææwtf? 7331923[/snapback] Tror ikke SIXAXIS fungerer om man bruker rumble. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå