eUnaas Skrevet 16. desember 2001 Del Skrevet 16. desember 2001 ..hei jeg har ett stort problem! men en gang jeg putter noe inn i usb inngangen stopper maskinen (den fortsetter når jeg tar den ut igjen!) noen som hvet hva det kan være? er litt kjedlig for jeg her en ekstern brenner og scanner... Lenke til kommentar
pbns1979 Skrevet 16. desember 2001 Del Skrevet 16. desember 2001 Visst du har VIA chipsett på maskinen din så kan du jo prøve å installere VIA 4 In 1 drivere, samt egen USB Filter Driver. Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 16. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2001 ..å ja.. ossen gjør jeg det da? Lenke til kommentar
jan rune Skrevet 16. desember 2001 Del Skrevet 16. desember 2001 laster ened den nyeeste Via 4in1 her : http://www.viahardware.com/download/index.shtm Lenke til kommentar
pringles Skrevet 16. desember 2001 Del Skrevet 16. desember 2001 Sjekk også windows update. Tror det er en update der som kanskje kan løse problemet ditt. Lenke til kommentar
tvika Skrevet 17. desember 2001 Del Skrevet 17. desember 2001 Har du prøvd flere usb enheter, eller bare en? Jeg hadde dette problemet og det viste seg at det var usb-enheten som jeg koblet til som var ødelagt. ___ TV Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 18. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2001 ...det går ikke ..når jeg skal innstalere filen får jeg: error.... errr...... ...og det går ikke å oppdatere driver fra internett... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå