Gå til innhold

Dahle presenterer Victoria Secrets modellene 06

Ni kon

Anbefalte innlegg

Jeg vet det er en egen babethread her på forumet, men allikvel lager jeg en egen tråd for disse supermodellene. Disse er nemmelig rett og slett for heite for den vanlige tråden der det postes av ymse kvalitet.

Jeg ønkser ikke at noen poster i denne, da dette er MIN tråd. Jeg skal lage en post for hver modell, og litt info om Victoria Secrets :)

Velkommen til himmelrike, hvor engler virkelig er engler...

vsecretm-63.jpg

Hjemmesiden kommer du til ved å trykke på bildet.

Trykk her for bilder av showet i 06

Filmer:

Det aller første Victoria Secrets showet

Øvrige show finner du her

Da skal de neste postene handle om modellene:

Alessandra Ambrósio, Adriana Lima, Gisele Bündchen, Karolina Kurkova, Selita Ebanks, Izabel Goulart, Ana Beatriz Barros, Oluchi Onweagba, Jeisa Chiminazzo, Jessica Stam, Heather Marks, Katja Shchekina, Miranda Kerr, Natasha Poly, Caroline Winberg, Caroline Trentini, Andi Muise, Flavia de Oliveira, Ajuma Nasenyana, Hana Soukupova, Angela Lindvall, Raquel Zimmerman, Elise Crombez, Julia Stegner, Doutzen Kroes, Morgane Dubled

NB! Ikke noe posting her før jeg er ferdig med Morgane Dubled. Klarer noen det, slutter jeg å poste...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Alessandra Ambrósio

"Take care of yourself, be healthy, and always believe you can be successful in anything you truly want." -Alessandra Ambrosio

bas_alessandra014.jpg

13 siders galleri i HQ

Født: Erexim, Brasil, 11 April 1981.

Oppdaget: 1996 Elite Look of the Year competition

Kjent for å ha prydet magasiner som Capricho, Desfile, Elle (Brazil), Wallpaper, and Harper's Bazaar (Spanish) og hundrevis av andre kjente. Har gått for designere som Laura Biagiotti, Christian Lacroix, Byblos, Fendi, Issey Miyake, Kenzo, Christian Dior, Nicole Miller og Oscar de la Renta.

Hovedsaklig er hun kjent for Guess, men har og en haug andre kjente merker i ryggen.

Alessandra kjenner de fleste her som en av englene til Victoria Secrets, men jeg kommer på

mange andre grunner til at hun er verdt en egen post på forumet:)

Posten avsluttes med en film av jenta

Jeg mener hun virkelig er en engel blandt englene

Lenke til kommentar

Adriana Lima

"Modeling is a tough job, your co-workers are your rivals, it really puts a damper on your perspective of other girls." -Adriana Lima

03060315.jpg

44 siders galleri i HQ

Født: 12. Juni 1981, i Salvador da Bahia, Brasil.

Oppdaget: 13 år gammel i Ford Supermodel of the World Contest, men ble først virkelig lagt merke til under Victoria's Secret summer 2000 swimwear catalog. Riktignok var hun da allerede i stallen til Elite

Film av engelen

Uten tvil en av verdens mest populære modeller for øyeblikket, og kanskje det aller viktigste trekkplasteret til Vicria Secrets noen sinne...

Jeg kan ikke noe annet enn å gi denne super engelen høyeste score på alle tabeller.

Lenke til kommentar

Gisele Bündchen

"I only had enough money to go to McDonald's." -Gisele Bundchen(on her early days as a model)

GiseleBundchenN18.JPG

32 siders galleri i hq

Født: 20. July1980, i Horizontina, Rio Grande do Sul, Brasil

Oppdaget: 14 år gammel spisende på en Big Mac ble hun oppdaget av Elite.

Hun har modellert for stort sett alt og alle, dog ser ikke jeg helt engelen i henne. Allikvel er hun gift med Leonardo DiCaprio, så halvgæærn er a nok ikke. Dog ikke i toppen av englene til Victoria Secerets. Derfor får dere finne mer ut av henne selv .)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...