Ni kon Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Jeg vet det er en egen babethread her på forumet, men allikvel lager jeg en egen tråd for disse supermodellene. Disse er nemmelig rett og slett for heite for den vanlige tråden der det postes av ymse kvalitet. Jeg ønkser ikke at noen poster i denne, da dette er MIN tråd. Jeg skal lage en post for hver modell, og litt info om Victoria Secrets Velkommen til himmelrike, hvor engler virkelig er engler... Hjemmesiden kommer du til ved å trykke på bildet. Trykk her for bilder av showet i 06 Filmer: Det aller første Victoria Secrets showet Øvrige show finner du her Da skal de neste postene handle om modellene: Alessandra Ambrósio, Adriana Lima, Gisele Bündchen, Karolina Kurkova, Selita Ebanks, Izabel Goulart, Ana Beatriz Barros, Oluchi Onweagba, Jeisa Chiminazzo, Jessica Stam, Heather Marks, Katja Shchekina, Miranda Kerr, Natasha Poly, Caroline Winberg, Caroline Trentini, Andi Muise, Flavia de Oliveira, Ajuma Nasenyana, Hana Soukupova, Angela Lindvall, Raquel Zimmerman, Elise Crombez, Julia Stegner, Doutzen Kroes, Morgane Dubled NB! Ikke noe posting her før jeg er ferdig med Morgane Dubled. Klarer noen det, slutter jeg å poste... Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 21. november 2006 Forfatter Del Skrevet 21. november 2006 Alessandra Ambrósio "Take care of yourself, be healthy, and always believe you can be successful in anything you truly want." -Alessandra Ambrosio 13 siders galleri i HQ Født: Erexim, Brasil, 11 April 1981. Oppdaget: 1996 Elite Look of the Year competition Kjent for å ha prydet magasiner som Capricho, Desfile, Elle (Brazil), Wallpaper, and Harper's Bazaar (Spanish) og hundrevis av andre kjente. Har gått for designere som Laura Biagiotti, Christian Lacroix, Byblos, Fendi, Issey Miyake, Kenzo, Christian Dior, Nicole Miller og Oscar de la Renta. Hovedsaklig er hun kjent for Guess, men har og en haug andre kjente merker i ryggen. Alessandra kjenner de fleste her som en av englene til Victoria Secrets, men jeg kommer på mange andre grunner til at hun er verdt en egen post på forumet:) Posten avsluttes med en film av jenta Jeg mener hun virkelig er en engel blandt englene Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Dette blir for mye for meg. Er lei av disse babsene dine OD. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 21. november 2006 Forfatter Del Skrevet 21. november 2006 Adriana Lima "Modeling is a tough job, your co-workers are your rivals, it really puts a damper on your perspective of other girls." -Adriana Lima 44 siders galleri i HQ Født: 12. Juni 1981, i Salvador da Bahia, Brasil. Oppdaget: 13 år gammel i Ford Supermodel of the World Contest, men ble først virkelig lagt merke til under Victoria's Secret summer 2000 swimwear catalog. Riktignok var hun da allerede i stallen til Elite Film av engelen Uten tvil en av verdens mest populære modeller for øyeblikket, og kanskje det aller viktigste trekkplasteret til Vicria Secrets noen sinne... Jeg kan ikke noe annet enn å gi denne super engelen høyeste score på alle tabeller. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 21. november 2006 Forfatter Del Skrevet 21. november 2006 Gisele Bündchen "I only had enough money to go to McDonald's." -Gisele Bundchen(on her early days as a model) 32 siders galleri i hq Født: 20. July1980, i Horizontina, Rio Grande do Sul, Brasil Oppdaget: 14 år gammel spisende på en Big Mac ble hun oppdaget av Elite. Hun har modellert for stort sett alt og alle, dog ser ikke jeg helt engelen i henne. Allikvel er hun gift med Leonardo DiCaprio, så halvgæærn er a nok ikke. Dog ikke i toppen av englene til Victoria Secerets. Derfor får dere finne mer ut av henne selv .) Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Pene jenter. Får meg til å ønske at jeg veide 20 kg mindre og var retusjert i photoshop hele dagen, samt hadde 24 timers tilgang til sminkør og stylist. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Er jeg den eneste som synes en del av jentene i det første bildet var skikkelig udigge? Lenke til kommentar
Concubine Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Doutzen Kroes og Jessica Stam FTW!! Lenke til kommentar
k1mzor Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Er ikke du en gift mann? Da trenger du vell ikke titte på slikt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå