Gorthaur Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Jepp, reima på kontrollen gav etter ved spilling av Wii Sports: Bowling og førte til en pen stjerne på skjermen. Bilder og historie finner dere her Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Kjipern det der... Håper det var snakk om en faulty wrist strap og ikke et tegn på kvaliteten på de fleste som følger med Wiimoten. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Nei og nei så uheldig man kan vere. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Veldig godt gjort også da. Skal litt til å glippe selve Wiimoten, og om man først gjør det skal det jo enda mer til å strappen ryker. Men haha, morsom historie! Lenke til kommentar
TCi Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Hehe, kjipt. Lurer på når søksmålene i USA begynner? Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 21. november 2006 Forfatter Del Skrevet 21. november 2006 Hehe, kjipt. Lurer på når søksmålene i USA begynner? 7329038[/snapback] La oss for guds skyld håpe at Nintendo har gjort brukermanualen 100% idiotsikker (Feks: Do not put remote in bodily openings) i The Land of the Free, ellers frykter jeg at de går konkurs Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Er vel ikke lenge før vi opplever det første Wii relaterte dødsfallet heller da Lenke til kommentar
cyberPanda Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Er vel ikke lenge før vi opplever det første Wii relaterte dødsfallet heller da 7329256[/snapback] "jeg anklager oberst mustard med wii-moten i stuen" høhø Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 hmm, ser for meg følgende scenario: 1) gutt gidder ikke bruke strappen 2) gutt glipper kontrollen 3) kontrollen treffer tv-skjermen som får sprekker 4) gutt blir bitter 5) gutt tror han er smart og kutter strappen med kniv 6) gutt legger ut bilder på nettet i håp om å få ny tv av Nintendo... Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 "jeg anklager oberst mustard med wii-moten i stuen" høhø 7329439[/snapback] ? Noen må fortelle ham at han ikke trenger å svinge så hardt! Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 (endret) hmm, ser for meg følgende scenario: Haha, jepp! Mr.Sherlock I presume? 60" bakprosjektor ødelagt av en idiot med Wii Endret 21. november 2006 av Zande Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Farten den kontrollen må ha oppnådd for å klare å slå sprekker i den tvskjermen, selv om det ikke er en vanlig "uknuselig" steinalderskjerm.... astronomisk. Han som klarte det må ha hatt ekstremt overdrevne bevegelser. Altså, fyren svinger armen forover og han mister grepet på Wiimoten, moten flyr ut av handa hans og reima ryker, og moten har fortsatt fart og energi nok til å fly inn i TV skjermen og slå sprekk i den... Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 (endret) Saken sett med teknologiske øyer: BakprojeksjonsTVer: Er ikke frontpanelet oftest av plastikk og er til bare for å beskytte "lerretet" bak. Uansett, TVer er uskadet og mest sann. kan fronten byttes ut, glass eller ei. Man ser dette på bildet. Selve bildet er ikke skadet. Hadde det vært plasma eller LCD, hadde det forekommet "bleed" Endret 21. november 2006 av Zande Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå