ken8 Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 (endret) Har en hylle som måler 46x30*x29 (B/H/D). *Jeg kan kanskje flytte noen hyller så Høyden kan jeg variere kanskje helt opp til 40cm. Hvilke kabinetter kan jeg velge mellom? Vil gjerne ha et kabinett som kan romme 2HD og kjøre core2duo. Pc'en skal fylles med musikk og videoer. Edit: Er ikke så nøye at dvd'en står med fronten ut. Kabinettet kan godt stå skjevt. Noen som vet om noen bra? Endret 21. november 2006 av ken8 Lenke til kommentar
SiRious Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 hva med mini kabinett som kan romme M-ATX kort. Lenke til kommentar
ken8 Skrevet 21. november 2006 Forfatter Del Skrevet 21. november 2006 Jeg har tittet litt på noen Micro ATX kabinetter og det ser kanskje ut som om det må bli noe slikt. Men synes de som er på komplett ser litt "jalla" ut. Hvilke hovedkort passer i slike kabinetter? Passer socket 775? Lenke til kommentar
cravenn Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Asus P5B-VM er et bra hovedkort til Micro-ATX som støtter C2D Lenke til kommentar
ken8 Skrevet 21. november 2006 Forfatter Del Skrevet 21. november 2006 (endret) Det så ikke dumt ut Craves. Har selv Asus P5B og er svært fornøyd. Er det ikke mulig å få M-ATX UTEN skjermkort? Jeg må uansett ha et skjermkort til å kjøre tv-ut, men det er kanskje ikke noen penger å spare på å kjøpe uten integrert skjermkort og ytelsen blir vel like god når man har eget skjermkort? Edit: Så at kortet ikke har digital lyd ut. Er det stor forskjell på analog linje inn i forsterkeren og digital? Pc'en skal bli en mediaspiller. Endret 21. november 2006 av ken8 Lenke til kommentar
cravenn Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Joda, det finnes, men det kommer helt an på sokkel. Om du skal ha noe som støtter C2D, tror jeg du må ha G965, og hele G965-serien er med integrert skjermkort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå