Gå til innhold

Spille GeoW - Online?


LordShaft

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Now you are playing with fucking shit, you are better of fucking shit than fucking with this fucked up shit, fuck this shit, you dont know shit about how fucking shitty this fucking shit is, its so bad it sucks, its so fucking suck it fucks!

 

Kort sagt: WOOOO!

 

Noen som har planer i dag?

Noen som blir med på litt Act 3 og utover -Insane?

Lenke til kommentar
Now you are playing with fucking shit, you are better of fucking shit than fucking with this fucked up shit, fuck this shit, you dont know shit about how fucking shitty this fucking shit is, its so bad it sucks, its so fucking suck it fucks!

7829773[/snapback]

See, there's three kinds of people: dicks, pussies, and assholes. Pussies think everyone can get along, and dicks just want to fuck all the time without thinking it through. But then you got your assholes, Chuck. And all the assholes want us to shit all over everything! So, pussies may get mad at dicks once in a while, because pussies get fucked by dicks. But dicks also fuck assholes, Chuck. And if they didn't fuck the assholes, you know what you'd get? You'd get your dick and your pussy all covered in shit!  :!:

LINK: http://www.imdb.com/title/tt0372588/quotes

Noen som blir med i kveld? Kommer fortsatt på ca. kl. 23.00 :thumbup:

 

EDIT: angrer litt på at jeg posta denne nå :blush:

Endret av anolop
Lenke til kommentar
Meh! Jeg er fortsatt i live for de av dere som savnet meg, men litt opptatt for tiden!

7830018[/snapback]

Hvor i helvete holder du hus da mann?

 

Her sitter jeg tårevåt kveld etter kveld uten "the eddi"

 

Skjerpings :tease:

7830363[/snapback]

 

 

Meh! Jeg er fortsatt i live for de av dere som savnet meg, men litt opptatt for tiden!

7830018[/snapback]

Litt opptatt?! Har ikke sett deg online på lenge :cry: SupremeToaster og jeg trodde det værste (Dødsfall eller lignende)... :whistle:

 

 

 

;)

7830416[/snapback]

 

What can I say? Jobb har vært ett sant helvete, og det er så mye som skal klargjøres/redegjøres når Hydro og Statoil slår seg sammen. Men, tenker jeg snart tar meg en uke av, så får vi se om jeg har overskudd til å stikke innom. Er vi i gang med noen nye spill forøvrig?

 

Jeg lever forøvrig i beste velgående LordFighter. Vel, beste er en overdrivelse :roll: Men jeg lever!

Endret av TheScorp
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...