LordShaft Skrevet 29. januar 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. januar 2007 Gratulere så mye Jeg har endelig kommet meg vel til rette i ny kåken, men har ikke fått boxa mi opp på nett enda! Men i morra er jeg klar ladies Lenke til kommentar
anolop Skrevet 29. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2007 (endret) Bare 18 poster til nå, så går vi til side 100 Er på nå, hvis noen gidder å sende invite... Endret 30. januar 2007 av anolop Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 30. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2007 Now you are playing with fucking shit, you are better of fucking shit than fucking with this fucked up shit, fuck this shit, you dont know shit about how fucking shitty this fucking shit is, its so bad it sucks, its so fucking suck it fucks! Kort sagt: WOOOO! Noen som har planer i dag? Noen som blir med på litt Act 3 og utover -Insane? Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 30. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2007 Jeg kan godt bli med jeg vettu. Hvis jeg bare får igjen den fakkings 360`n min snart. Skulle egentlig fått sånn replacement-xbox igår, men kom den? Neeeeeeeeeiiiiiiiiiidaaaaaaaaa Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 30. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2007 Det er kjipt med sånne ting! Jaja, I'll be waiting Lenke til kommentar
ExE Skrevet 30. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2007 Ikke lenge siden jeg fikk GeoW i hus. Holder fortsatt på med Act 1. Sliter litt med den første Berserkeren. Noen tips? Jeg klarer meg stort sett, men Dom blir drept Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 30. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2007 Ahhh.. Du vet hva du skal, sant? Da er det bare å fortsette med det. Ikke la hu kjerringa løpe etter Dom, sørg for at det er du som alltid lager mest lyd osv. Lenke til kommentar
ExE Skrevet 30. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2007 Jada, har fått med meg å lage mye lyd så ho løper ned dørene. Kom til siste døra en gang, men så løp ho ned han Dom. Lenke til kommentar
ExE Skrevet 30. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2007 Prøvde meg forresten første gang online i dag. Men ble kicka ut med en gang. Var vel ikke den beste teammaten akkurat. Er ganske ny på konsoll spilling. Fins det noen måte å finne games med nye spillere? også kalt "noobs" Lenke til kommentar
TheScorp Skrevet 30. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2007 Meh! Jeg er fortsatt i live for de av dere som savnet meg, men litt opptatt for tiden! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 30. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2007 Nei ikke spesiellt "noobs" Men du kan jo si gamertagen din til oss så kan vi ta deg med i kampen våre Lenke til kommentar
ExE Skrevet 30. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2007 Gamertagen min er Sasiphe. Hadde vært kult å spilt med andre landsmenn Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 30. januar 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. januar 2007 Meh! Jeg er fortsatt i live for de av dere som savnet meg, men litt opptatt for tiden! 7830018[/snapback] Hvor i helvete holder du hus da mann? Her sitter jeg tårevåt kveld etter kveld uten "the eddi" Skjerpings Lenke til kommentar
Eastrem Skrevet 30. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2007 Meh! Jeg er fortsatt i live for de av dere som savnet meg, men litt opptatt for tiden! 7830018[/snapback] Litt opptatt?! Har ikke sett deg online på lenge SupremeToaster og jeg trodde det værste (Dødsfall eller lignende)... Lenke til kommentar
anolop Skrevet 30. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2007 (endret) Now you are playing with fucking shit, you are better of fucking shit than fucking with this fucked up shit, fuck this shit, you dont know shit about how fucking shitty this fucking shit is, its so bad it sucks, its so fucking suck it fucks! 7829773[/snapback] See, there's three kinds of people: dicks, pussies, and assholes. Pussies think everyone can get along, and dicks just want to fuck all the time without thinking it through. But then you got your assholes, Chuck. And all the assholes want us to shit all over everything! So, pussies may get mad at dicks once in a while, because pussies get fucked by dicks. But dicks also fuck assholes, Chuck. And if they didn't fuck the assholes, you know what you'd get? You'd get your dick and your pussy all covered in shit! :!: LINK: http://www.imdb.com/title/tt0372588/quotes Noen som blir med i kveld? Kommer fortsatt på ca. kl. 23.00 EDIT: angrer litt på at jeg posta denne nå Endret 30. januar 2007 av anolop Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 30. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2007 Achievement #25. tror nok jeg blir med da ja Lenke til kommentar
Kamikazesmurf Skrevet 30. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2007 Dette blir å skje med lordshaft og alle som står i min vei mot total dominans i Gears of war onlinekamper. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 30. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2007 Hahahah... Ikke med meg Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 30. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2007 Godt mulig denne karen trenger litt avslappende owning i kveld Så jeg er der sikkert rundt 2300-0000 hihi Lenke til kommentar
TheScorp Skrevet 30. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2007 (endret) Meh! Jeg er fortsatt i live for de av dere som savnet meg, men litt opptatt for tiden! 7830018[/snapback] Hvor i helvete holder du hus da mann? Her sitter jeg tårevåt kveld etter kveld uten "the eddi" Skjerpings 7830363[/snapback] Meh! Jeg er fortsatt i live for de av dere som savnet meg, men litt opptatt for tiden! 7830018[/snapback] Litt opptatt?! Har ikke sett deg online på lenge SupremeToaster og jeg trodde det værste (Dødsfall eller lignende)... 7830416[/snapback] What can I say? Jobb har vært ett sant helvete, og det er så mye som skal klargjøres/redegjøres når Hydro og Statoil slår seg sammen. Men, tenker jeg snart tar meg en uke av, så får vi se om jeg har overskudd til å stikke innom. Er vi i gang med noen nye spill forøvrig? Jeg lever forøvrig i beste velgående LordFighter. Vel, beste er en overdrivelse Men jeg lever! Endret 30. januar 2007 av TheScorp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg