Eastrem Skrevet 27. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2007 La oss ta noen runder på søndag hvis noen av dere er online da. By the way, noen som har sett min høyre hånd Kaiuss i det siste? Får veil se om det blir noe på søndag da kaius har jeg ikke sett på en god stund 7808672[/snapback] Søndag, ok. Kaiuss spiller Battlestations:Midway-demoen sammen med SupremeToaster og meg Så han har dessverre ikke blitt jaget av Team Piñata, tvert imot. Gears of War er for folk who don't know what time it is... Snakkes. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 27. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2007 Gears of War er for folk who don't know what time it is... Snakkes. 7809917[/snapback] Hva mener du så med det da? Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 27. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2007 noen som kan invitere meg til en game?? gamertag: stisse2k Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 27. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2007 Gears of War er for folk who don't know what time it is... Snakkes. 7809917[/snapback] Hva mener du så med det da? 7810640[/snapback] Mener jeg husker det fra en Terry Tate Motion Picture Lenke til kommentar
anolop Skrevet 27. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2007 Ser ut fra min venneliste at Team Chrissj spiller sammen nå, og det er sikkert fullt der, men jeg er åpen for invites people Trenger treninga... Lenke til kommentar
Eastrem Skrevet 27. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2007 Gears of War er for folk who don't know what time it is... Snakkes. 7809917[/snapback] Hva mener du så med det da? 7810640[/snapback] Mener jeg husker det fra en Terry Tate Motion Picture 7811188[/snapback] Oh yes indeed, godeste Thomas Litt ironi her og der, og dagen er fulkommen Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 27. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2007 Noen som blir med å spille litt nå, kanskje? GT er i signaturen, takk. Lenke til kommentar
anolop Skrevet 27. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2007 (endret) Er klar for nye oppdrag her nå... EDIT: Skuffende at det ikke er noen folk som vil spille. Klokka er jo bare 02.30, og det jo faktisk søndag i morgen Jaja, jeg hadde sikkert bare blitt drept uansett :!: Endret 28. januar 2007 av anolop Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 28. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2007 Woo, thats my kinda shit! Var ganske god idag da jeg spillte med besteste bareste chrissj og sjokolaku-este Lakus, var morro guttah, selv om jeg hadde Mikrofon problemer Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 28. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2007 noen som er med og spille nå? gamertag stisse2k . Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 28. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2007 Hadde noen fine runder i går, mulig jeg kommer i dag. Har bare litt vondt i hue i dag fra alt som skjedde i går Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 28. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2007 Kommer på nå, har en hard uke foran meg med lite GoW så jeg slapper av nuh Send pinvites så godtar jeg, BanAnus, få ræva di over på gow så spiller vi Vi sages! Lenke til kommentar
Grønning Skrevet 28. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2007 Har vært litt opptatt av PGR 3 i det siste Så har vært lite GeOW. Tenkte jeg skulle sitte meg ned og kose meg på live idag, men neida, kortet har gått ut Blir nok ett nytt på mandag eller tirsdag. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 28. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2007 Kommer på nå, har en hard uke foran meg med lite GoW så jeg slapper av nuh Send pinvites så godtar jeg, BanAnus, få ræva di over på gow så spiller vi Vi sages! 7816088[/snapback] Hihihi min ass er nok din anytime i goW. Men har blitt mye flinkere til og ass`e deg tilbake Men nå er det kino og Mc`ern!! Så hvis jeg er heldig, så "sages" vi i kveld! Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 28. januar 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. januar 2007 Blir litt spilling på meg i kveld. Er litt opptatt med pakking denne uken. Skal skifte beite. Har fått meg ny kåk Så blir sikkert litt spilling senere. Mvh -Shaft* Lenke til kommentar
anolop Skrevet 28. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2007 Noen som er inne nå?? Skal bare logge meg på her nå, så er jeg klar... Har fri i morgen så det blir nok noen timer utover natta... Har ikke kunnet kommet innpå før nå, for vi har "feira" litt bursdag her... Anolop er blitt 20 Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 28. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2007 Het grattis med dagen mate! Da skulle jeg nesten sykemeld meg i morgen og for at du kunne ha eid meg litt. Men men, vi får vente litt med det Lenke til kommentar
Kamikazesmurf Skrevet 29. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2007 Happy Bursdag Anolop! Hvis du kommer innpå i morra tidlig skal du få et en neve hagl i presang Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 29. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2007 Det er meldt kraftige haglbuger over store deler av Sera i ettermiddag og utover kvelden. Ellers kan vi si at det er en ryddeaksjon i gang for å plukke opp Sneipene over de forskjellige banene med pauser av skinnende-Lanse-hester på riddere. Takk, tilbake til dere. Lenke til kommentar
anolop Skrevet 29. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2007 Happy Bursdag Anolop! Hvis du kommer innpå i morra tidlig skal du få et en neve hagl i presang 7824586[/snapback] Er nok litt mer kvelds/natt menneske jeg Men som jeg har sagt flere ganger så kommer jeg nok innpå LIVE like etter 23.00, hvis noen fortsatt spiller da... ps. er født den 29. januar 1987 kl. 18.17... dvs nå snart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg