Gå til innhold

Spille GeoW - Online?

LordShaft

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eaxis haha den avataren der får meg til og vri meg av latter hver gang. Tusen takk for noen artige runder. Hagla begynnte og bli litt rusten for meg på slutten men det var konge så lenge det varte! Gøy og spille med noen nye folk! Så takk til anolop og co!

Dette må gjøres igjen :love:

(gøy når jeg nevnte teampinatas hjemside, da ble det plutselig en intern krig her) :p

Endret av BanAnus
Lenke til kommentar
hehe denne Anusen har redd senga for og legge meg. Kommer kansje på i morgen om dama ikke vil ha oppmerksomhet.. Kan ikke si hun har fått så mye siden jeg fikk GoW  :whistle: ..

7807774[/snapback]

I morgen blir en innbringende dag for meg:

1. Det har kommet ca. 50cm ny snø i dag, 20 bare de siste 4 timene, ERGO min bror's RMK 900 kommer ikke til å stå stille.

2. Jeg får lønn

3. Jeg skal på handle tur å bruke masse penger på teknologi duppeditter og kabler jeg sikkert ikke har bruk for

4. Jeg skal treffe hu jeg er betatt av :love:

5. Anus'n vil leke med meg senere på kvelden :!:

Endret av anolop
Lenke til kommentar

Ja dette er katastrofe. se bare på hvor mange visninger og svar denne tråden har hatt siste tiden. No kommer den bare til å dø sakte ut. Men men, shit happends every day.

Jeg er desverre på jobb hele helga, ferdig på søndag klokka 17.

Så blir lite spilling før den tid, men kjenner det kribler etter litt GeoW etter x antall timer i Vegas.

La oss ta noen runder på søndag hvis noen av dere er online da.

By the way, noen som har sett min høyre hånd Kaiuss i det siste?

Mvh

-Shaft-

Lenke til kommentar
Ja dette er katastrofe. se bare på hvor mange visninger og svar denne tråden har hatt siste tiden. No kommer den bare til å dø sakte ut. Men men, shit happends every day.

Jeg er desverre på jobb hele helga, ferdig på søndag klokka 17.

Så blir lite spilling før den tid, men kjenner det kribler etter litt GeoW etter x antall timer i Vegas.

La oss ta noen runder på søndag hvis noen av dere er online da.

By the way, noen som har sett min høyre hånd Kaiuss i det siste?

Mvh

-Shaft-

7808258[/snapback]

er med og spille på søndag jeg;D noen med og ta en match nå hvis noen er online?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...