alexandermcloughlin Skrevet 27. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2007 er det noen som hoster en match nå eller? 7807493[/snapback] Gjør det du da 7807514[/snapback] Går ikkje siden firewall problem eller noe etter patchen Lenke til kommentar
anolop Skrevet 27. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2007 er det noen som hoster en match nå eller? 7807493[/snapback] Gjør det du da 7807514[/snapback] Går ikkje siden firewall problem eller noe etter patchen 7807518[/snapback] Godta forespørselen min da, så får vi se om jeg kan gjøre det... Lenke til kommentar
Gastaa Skrevet 27. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2007 (endret) En ting jeg lurer på: er det mulig å sjekke hvor raskt nettverk man har på ut- og innlinja? Endret 4. februar 2007 av Gastaa Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 27. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2007 (endret) En ting jeg lurer på: er det mulig å sjekke hvor raskt nettverk man har på ut- og innlinja? I margen på venstresia står det "speedometeret", trykk på den og du kan måle hastigheten opp -og ned Endret 27. januar 2007 av Lakus Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 27. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2007 (endret) Eaxis haha den avataren der får meg til og vri meg av latter hver gang. Tusen takk for noen artige runder. Hagla begynnte og bli litt rusten for meg på slutten men det var konge så lenge det varte! Gøy og spille med noen nye folk! Så takk til anolop og co! Dette må gjøres igjen (gøy når jeg nevnte teampinatas hjemside, da ble det plutselig en intern krig her) Endret 27. januar 2007 av BanAnus Lenke til kommentar
OHell Skrevet 27. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2007 Hva er teampinatas hjemmeside? Lenke til kommentar
anolop Skrevet 27. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2007 (endret) Ingen som vil på nå da?? kvelden er ennu ung Lakus? BanAnus? Chrissj? Endret 27. januar 2007 av anolop Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 27. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2007 hehe denne Anusen har redd senga for og legge meg. Kommer kansje på i morgen om dama ikke vil ha oppmerksomhet.. Kan ikke si hun har fått så mye siden jeg fikk GoW .. Lenke til kommentar
anolop Skrevet 27. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2007 (endret) hehe denne Anusen har redd senga for og legge meg. Kommer kansje på i morgen om dama ikke vil ha oppmerksomhet.. Kan ikke si hun har fått så mye siden jeg fikk GoW .. 7807774[/snapback] I morgen blir en innbringende dag for meg: 1. Det har kommet ca. 50cm ny snø i dag, 20 bare de siste 4 timene, ERGO min bror's RMK 900 kommer ikke til å stå stille. 2. Jeg får lønn 3. Jeg skal på handle tur å bruke masse penger på teknologi duppeditter og kabler jeg sikkert ikke har bruk for 4. Jeg skal treffe hu jeg er betatt av 5. Anus'n vil leke med meg senere på kvelden :!: Endret 27. januar 2007 av anolop Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 27. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2007 Likte den dagen der du! Min blir vel. 1. Stå opp. 2. Vi prøver igjen.. 3. Tja nå vil blæra tommes så da står jeg opp. 4. Møte dama (kansje) 5. middag 6. Damned!! This My Kind Of Shit! Spille Anusen av anolop!! Lenke til kommentar
anolop Skrevet 27. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2007 Tror jeg kommer til å "eie" i morgen tidlig og ettermiddag, men kommer sikkert til å bli "eid" på kvelden/natta 6. Damned!! This My Kind Of Shit! Spille Anusen av anolop!! 7807809[/snapback] Oh shit, there's gonna be shit everywere Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 27. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2007 (endret) hahahaah you bet! Men ikke noe problem, Chrissj tørker opp Å Eaxis!! Endret 27. januar 2007 av BanAnus Lenke til kommentar
anolop Skrevet 27. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2007 Ja, nei, da er det greit!! :!: Men nå skal denne an(a)olopen legge seg også, grunnet manglende norske folk på LIVE. Skjerp dere gutter! Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 27. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2007 hehe den er god. Denne karen hopper til køys nå. vi sees i morgen for dem som vil henge på Live Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 27. januar 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. januar 2007 Ja dette er katastrofe. se bare på hvor mange visninger og svar denne tråden har hatt siste tiden. No kommer den bare til å dø sakte ut. Men men, shit happends every day. Jeg er desverre på jobb hele helga, ferdig på søndag klokka 17. Så blir lite spilling før den tid, men kjenner det kribler etter litt GeoW etter x antall timer i Vegas. La oss ta noen runder på søndag hvis noen av dere er online da. By the way, noen som har sett min høyre hånd Kaiuss i det siste? Mvh -Shaft- Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 27. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2007 Ja dette er katastrofe. se bare på hvor mange visninger og svar denne tråden har hatt siste tiden. No kommer den bare til å dø sakte ut. Men men, shit happends every day. Jeg er desverre på jobb hele helga, ferdig på søndag klokka 17. Så blir lite spilling før den tid, men kjenner det kribler etter litt GeoW etter x antall timer i Vegas. La oss ta noen runder på søndag hvis noen av dere er online da. By the way, noen som har sett min høyre hånd Kaiuss i det siste? Mvh -Shaft- 7808258[/snapback] er med og spille på søndag jeg;D noen med og ta en match nå hvis noen er online? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 27. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2007 La oss ta noen runder på søndag hvis noen av dere er online da. By the way, noen som har sett min høyre hånd Kaiuss i det siste? Får veil se om det blir noe på søndag da kaius har jeg ikke sett på en god stund Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 27. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2007 han har kansje blitt jaget vekk av teampinita Lenke til kommentar
Gastaa Skrevet 27. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2007 ehm, duger denne linja til GeoW? Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 27. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2007 hehe burde vel det, men om du vil være host... tror jeg kansje det er litt smått.. hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg