Gå til innhold

Spille GeoW - Online?

LordShaft

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lets senda complaint-lætter :p

Men jeg er helt enig.. denne tråden fungerte perfekt for det den var laget for, men nå har moderatorene selv gjort den til en ubrukelig tråd...

Men er hvertfall med på å spille senere i kveld, skal en tur på butikken først, så skal jeg se Apocalypto... kommer etter det :)

Lenke til kommentar
Lets senda complaint-lætter :p

Men jeg er helt enig.. denne tråden fungerte perfekt for det den var laget for, men nå har moderatorene selv gjort den til en ubrukelig tråd...

Men er hvertfall med på å spille senere i kveld, skal en tur på butikken først, så skal jeg se Apocalypto... kommer etter det :)

7804678[/snapback]

ja jeg skal spille men blir ikke får åtte tiden:D må bare si at geoW er kos. har spilt en del singel player og litt multiplayer.

Lenke til kommentar
Helt enig, greit det finnes regler for og holde et godt grunnlag så forumet er oppe. Men dette er jo nesten Nazi. Å flytte denne hit finner ikke nye konsoll sjeler denne posten så da mister den meningen.

Ble litt skuffet selv, den funka jo utmerket der den var!

7804595[/snapback]

Er ikke første gangen jeg har blitt skuffet over moderatorene på dette forumet.. Synes faktisk de slår ned på så mye unødvendig at de rett og slett fjerner noe av gleden og "samholdet" man får ved å bruke ett forum. En ting er å være streng, men som BanAnus sier så grenser det til "nazi".

Moderatorteamet må gjerne overraske meg ved å flytte tråden tilbake til konsoll-delen av forumet, men har heller troa på at Saddam står opp fra de døde og spiller banjoduett med Elvis enn at det skjer :whistle:

Og ja.. Tror jeg er down for litt gears seinere i kveld ;)

Endret av Chrissj
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...