iStephano Skrevet 26. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2007 Helt enig, greit det finnes regler for og holde et godt grunnlag så forumet er oppe. Men dette er jo nesten Nazi. Å flytte denne hit finner ikke nye konsoll sjeler denne posten så da mister den meningen. Ble litt skuffet selv, den funka jo utmerket der den var! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 26. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2007 Lets senda complaint-lætter Men jeg er helt enig.. denne tråden fungerte perfekt for det den var laget for, men nå har moderatorene selv gjort den til en ubrukelig tråd... Men er hvertfall med på å spille senere i kveld, skal en tur på butikken først, så skal jeg se Apocalypto... kommer etter det Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 26. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2007 Lets senda complaint-lætter Men jeg er helt enig.. denne tråden fungerte perfekt for det den var laget for, men nå har moderatorene selv gjort den til en ubrukelig tråd... Men er hvertfall med på å spille senere i kveld, skal en tur på butikken først, så skal jeg se Apocalypto... kommer etter det 7804678[/snapback] ja jeg skal spille men blir ikke får åtte tiden:D må bare si at geoW er kos. har spilt en del singel player og litt multiplayer. Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 26. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2007 Kommer nuh, spiller på amerikanskje servere, til dere kommer å henter meg. Lenke til kommentar
Bare Chrissj Skrevet 26. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2007 (endret) Helt enig, greit det finnes regler for og holde et godt grunnlag så forumet er oppe. Men dette er jo nesten Nazi. Å flytte denne hit finner ikke nye konsoll sjeler denne posten så da mister den meningen. Ble litt skuffet selv, den funka jo utmerket der den var! 7804595[/snapback] Er ikke første gangen jeg har blitt skuffet over moderatorene på dette forumet.. Synes faktisk de slår ned på så mye unødvendig at de rett og slett fjerner noe av gleden og "samholdet" man får ved å bruke ett forum. En ting er å være streng, men som BanAnus sier så grenser det til "nazi". Moderatorteamet må gjerne overraske meg ved å flytte tråden tilbake til konsoll-delen av forumet, men har heller troa på at Saddam står opp fra de døde og spiller banjoduett med Elvis enn at det skjer Og ja.. Tror jeg er down for litt gears seinere i kveld Endret 26. januar 2007 av Chrissj Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 26. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2007 Heisann gutter. Lenge siden. Jeg savner å spille GoW med dere, men det er så lite av Norske på min liste, som er pålogget og spiller GoW. Er veldig frustrert av å måtte lede haglen min for å drepe noen. Mvh, Carl. Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 26. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2007 noen som kan invitere rmeg tilø en game?? gamertag stisse2k si i fra her fårst^^ Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 26. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2007 Helt enig Chrissj, jeg liker diskusjon.no Men ofte spesielt denne delen av forumet er det mye unødvendig som blir gjort. Føler Nazimodsa må vise likt makt i blant.. Men fra Revolver til Gears, jeg er Dooowwwnnn nå! Invite meg eller omvent. Dere skal grilles på frityrpanne!! Lenke til kommentar
Bare Chrissj Skrevet 26. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2007 Er på om ca. 10 min;) Lenke til kommentar
anolop Skrevet 26. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2007 Er på nå om noen gidder å sende invites... Lenke til kommentar
Tøffli Skrevet 26. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2007 Jeg er også med på spilling nå! Forresten: TeamPiñata sin side er oppe! Besøk: www.teampinata.net Den er ennå ikke helt ferdig, men har tatt form nå Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 26. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2007 Siden er spammet toaster Lenke til kommentar
anolop Skrevet 26. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2007 Takk for spillinga Lakus, Bananus, Chrissj +++. Skaffet meg litt erfaring der... Tror jeg må spille litt Insane før jeg kan begynne å drepe noen av dere :!: Holder ennå på med Act 3 på Hardcore... Men dæven døtte korr arti d va! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 26. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2007 Du tok meg jo faktisk noen ganger da Men så er det ikke hvem som vinner som har noe å si, er å ha det morro vi prøver på. Lenke til kommentar
anolop Skrevet 26. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2007 Du tok meg jo faktisk noen ganger da Men så er det ikke hvem som vinner som har noe å si, er å ha det morro vi prøver på. 7807394[/snapback] Du var rå da du tok meg med sniper'n... Jeg sto vel litt for langt unna med boomer'n Lenke til kommentar
alexandermcloughlin Skrevet 26. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2007 eg blir med på match nå viss noen inviterer Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 26. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2007 Hehe, jeg kan faktisk bruke snipern.. men det er alltid noen andre som tar den Lenke til kommentar
anolop Skrevet 27. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2007 eg blir med på match nå viss noen inviterer 7807444[/snapback] Jeg er også med Har ikke annet og ghøre enn å spille Act 3 - BELLY OF THE BEAST- Darkest before dawn, på Hradcore Need invites people! Lenke til kommentar
alexandermcloughlin Skrevet 27. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2007 er det noen som hoster en match nå eller? Lenke til kommentar
anolop Skrevet 27. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2007 er det noen som hoster en match nå eller? 7807493[/snapback] Gjør det du da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg