Gå til innhold

Spille GeoW - Online?

LordShaft

Anbefalte innlegg

prøv gamemode på tv`en. Den har det hvis du bruker component.. Å sett Crispy på display settings i menyen til GoW. Mener den heter Chrispy. KNALL BILDE!!

På GameMode så er det dynamisk dimming, noe som gjør at bildet blit merbart lysere/mørkere etter hvor mye som er i bildet, dette er ganske så irriterende.

I display setting'ene i GeoW finner jeg "Default" "Soft" "Lucid "Vibrant"

Skal fikse meg en kalibrerings DVD snart ja, men vil det da stille seg inn rikteig i forhold til X360 HD spilling siden det er en vanlig DVD?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva heter du på Xbox Live? Så kan jeg legge deg til på friends-lista.

For å invite, join en PLAYER match og gå inn på friends lista og trykk "x" på den pers du vil invite.

Eller host en PLAYER match, velg ant runder osv og gå inn på friends lista og invite med "x"

:)

Håper det hjalp, hvis jeg ikke fra invite fra deg så sender jeg deg hvertfall en senere i dag, kan ikke hoste særlig bra selv ettersom linja mi "opp" er laber...

Lenke til kommentar
Hva heter du på Xbox Live? Så kan jeg legge deg til på friends-lista.

For å invite, join en PLAYER match og gå inn på friends lista og trykk "x" på den pers du vil invite.

Eller host en PLAYER match, velg ant runder osv og gå inn på friends lista og invite med "x"

:)

Håper det hjalp, hvis jeg ikke fra invite fra deg så sender jeg deg hvertfall en senere i dag, kan ikke hoste særlig bra selv ettersom linja mi "opp" er laber...

7797444[/snapback]

har degpå friendslisten skal gjøre det etter jegh ar spist! er ca 30 min til!

Lenke til kommentar
Sorry Lakus. Mener Lucid. HAAAILLL LOCTUS!! Sorry måtte bare :p

Kjører vibrant og default jeg :) Kommer litt an på hvilken map det er

7798641[/snapback]

jeg fikk feil mld da jeg spilte og etter det mistet jeg nettet!;S men jeg måte jo uansett gjøre lekser! kansje ta et match igjen kl 21? til kl 22 30?? hvis du gidder.

du så jo hvor god jeg var? er ikke sikkert du gidder og bli eid! :blush:

Lenke til kommentar
prøv gamemode på tv`en. Den har det hvis du bruker component.. Å sett Crispy på display settings i menyen til GoW. Mener den heter Chrispy. KNALL BILDE!!

På GameMode så er det dynamisk dimming, noe som gjør at bildet blit merbart lysere/mørkere etter hvor mye som er i bildet, dette er ganske så irriterende.

I display setting'ene i GeoW finner jeg "Default" "Soft" "Lucid "Vibrant"

Skal fikse meg en kalibrerings DVD snart ja, men vil det da stille seg inn rikteig i forhold til X360 HD spilling siden det er en vanlig DVD?

7797077[/snapback]

Hmm.. mener å huske at boxen klarer å levere 720p selv når man spiller av en dvd på den, men er ikke helt sikker på det.

Det er jo bare å sjekke. Hvis ikke så hjelper ikke den dvden så mye.

Lenke til kommentar
No må moderator ta seg en kavring?

Hva er poenget med å flytte denne? Bare for at det blir pratet løst om det ene og andre er fortsatt poenget å få folk til å hive seg med å spille online!

:hmm:

Nå blir det vanskelig for tråden og "oppfylle det den var ment for" -nemlig at folk enkelt kunne finne den, og enkelt finne folk og spille med...

Lenke til kommentar

Nå kan vi vel stort sett bare glemme at folk finner denne tråden så fort når de har skaffet seg GoW ja :nei:

Dette må da være den absolutt mest brukte tråden i den delen av forumet den lå, og likevel blir den fjernet da den ikke oppfyller kravene 150%? Nei, altså det begynner å bli litt vel strengt dette her. Skjønner ikke hva som er problemet med å se LITT gjennom reglene her, og la en tråd som denne være der, enda det er bitelitt i strid med reglene, for deretter å la den dø en sakte død når tiden er inne. Her er det stort sett kun

vi som spiller dette spillet mye som kommer til å poste... Altså er hele poenget vekk.

Forresten så er jeg med på GoW i kveld! Håper noen vil joine!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...