Gå til innhold

Spille GeoW - Online?


LordShaft

Anbefalte innlegg

Denne tråden er helt menigsløs nå. Dere har funnet mange å spille med, så er det bare å ta det over xbox live hvis man vil spille sammen.

Og hva med alle de som daglig kjøper GeoW?

Skal ikke de få enkel tilgang til kamper?

7784480[/snapback]

Jeg var på i går, men fikk ikke invite til mer enn én kamp, og det var bare co-op :cry::ermm::dontgetit:

Endret av anolop
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg var på i går, men fikk ikke invite til mer enn én kamp, og det var bare co-op :cry:  :ermm:  :dontgetit:

Du må jo melde innteresse, så skal du nok se at folk inviterer når det er plass, men du må kjappe deg og "accepte" inviten ettersom det blir fort fullt!

7784589[/snapback]

Joa. Problemet mitt er at det er kamp om tv'n så jeg kommer ikke innpå før ca. 23.30 :hrm:

Lenke til kommentar
Denne tråden er helt menigsløs nå. Dere har funnet mange å spille med, så er det bare å ta det over xbox live hvis man vil spille sammen.

Og hva med alle de som daglig kjøper GeoW?

Skal ikke de få enkel tilgang til kamper?

7784480[/snapback]

 

Helt enig med deg, er veldig lett for folk å finne noen å spille med om de nettopp har kjøpt det eller vil spille med norske osv. Så ikke les denne tråden hvis du syns den er meningsløs er dritlei av at folk skal si i en tråd: "for en unødvendig tråd". Bare ikke les den det..................

Lenke til kommentar

Xbox live er så ustabil at jeg holder på å bite av meg fingeren!! :mad::mad::mad:

Når jeg tester forbindelsen er det enten noe galt med det tråløse nettverket, DNS, MTU, ICMP, XBL eller NAT. altså, jeg får alle sjekkene godkjent en av 5 ganger cirka. Også prøver jeg igjen, og BOOM feil på en av punktene.

 

Jeg har hatt dette problemet i alt for lang tid, og jeg har spilt et år uten noen som helst problemer. Også skal jeg ringe kundesupport for å spørre om WTF som er galt med drittkonsollen, men de har ikke norsk kundesupport. gidder ikke å prate med en svenske eller engelskmann, jeg trenger en norsk mann å skrike til i telefonen :hrm: ... Ok tenkte jeg da, slapp av det går ann å sende mail.. Men for å gjøre det trenger jeg fullt navn til den som eier XBL-kontoen, og det kan være hvem som helst i familien siden jeg ikke er gammel nok til å være eier!! Jeg blir riv ruskende gal, JEG TRENGER XBL SOM IKKE FØKKER SEG OPP HVER HALVTIME! :mad::mad::mad::mad:

 

det hjalp litt å få ut frustrasjon (tror jeg :hmm::mad::mad: )

Endret av Gastaa
Lenke til kommentar

ok dette er sikkert et umennskelig dumt spørsmål. Men har du tatt ut strømmen fra modemet ditt / router i sånn ca 5sek. Så sette på strømmen igjen og så ta testen? Det funka fint for min del. Da mitt bredbåndmodem ikke ville gi min "nye" xbox en ny ip adress. ( Den nye kom fra rep. i tyskland).

 

Kansje det fikser ditt problem og. Fått renset vekk ruske som kansje ligger der..

Endret av BanAnus
Lenke til kommentar

Hrmph.... Jeg bærte med meg den store stygge boksen opp til mamma og pappas soverom for å teste GeoW på HDTV + for å sjekke om XBL funker (det er myyye nærmere basestasjonen eller hva det kalles.. Og hittil virker det smertfritt... Det ser visst ut til at jeg blir nødt til å slepe en 61" TV + Wii + masse spill + hjemmekinoanlegg opp to bratte trapper :hmm: ...

 

utrolig klønete av meg at jeg ikke har tenkt på dette før egentlig :(

Endret av Gastaa
Lenke til kommentar
Neida. Mange av oss har bare 42"...

Noen også "bare" 32"...

 

Men noen som kan si noen innstillinger de bruker på Samsung LE**R7* til X360 med komponentkabel?

Jeg klarer ALDRI og bli fornøyd med innstilingene mine!!

7792279[/snapback]

Kjøp deg en Digital Video Essentials dvd og kalibrer til du blir svimmel! Funker meget bra på kvaliteten.

 

de har de på avshop.no f.eks. Guider til hvordan man gjør det kjappt og greit finnes på f.eks avforum.no

Endret av Darth MToffy
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...