anolop Skrevet 22. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2007 (endret) Er det noen som skal spille idag?? Litt sent?(etter kjerringen har lagt seg :!: ) Fikk oppdatering på GOW igår. 7774699[/snapback] Jeg skal spille sent i kveld... Endret 22. januar 2007 av anolop Lenke til kommentar
Teldar Skrevet 22. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2007 Leste at det hadde noe med og redusere shotgun`en. At den ikke ble like effektiv. Men kan ikke merke noe forskjell, eneste jeg merka. Hvis ikke jeg ser feil er at Chainsaw Gunnern er mer effektiv. Ble tatt fort ned hele tiden i stad, tviler på at det var bare Activ Reload sov var i bildet da... 7774676[/snapback] Hvor finner man slik info? Rart en ikke får beskjed om hva slike updates innebærer. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2007 Leste at det hadde noe med og redusere shotgun`en. At den ikke ble like effektiv. Men kan ikke merke noe forskjell, eneste jeg merka. Hvis ikke jeg ser feil er at Chainsaw Gunnern er mer effektiv. Ble tatt fort ned hele tiden i stad, tviler på at det var bare Activ Reload sov var i bildet da... Huff.. min elskede hagle blir rusten? 7774753[/snapback] Da kan nok Shrugz legge inn aarene ja Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 22. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2007 Leste at det hadde noe med og redusere shotgun`en. At den ikke ble like effektiv. Men kan ikke merke noe forskjell, eneste jeg merka. Hvis ikke jeg ser feil er at Chainsaw Gunnern er mer effektiv. Ble tatt fort ned hele tiden i stad, tviler på at det var bare Activ Reload sov var i bildet da... Huff.. min elskede hagle blir rusten? 7774753[/snapback] hehe som sakt, jeg er ikke 100% sikker på dette. Hadde noen helsprø runder nå med et par ameikanere og andre europere på rank match. Det tok helt av! Faktisk! Å jeg merket ikke at Hagla var rusten, faktisk så merket jeg ingen ting. *takk og lov* noen som skal spille i kveld? Shrugs jeg skylder deg et par killlzzzz Lenke til kommentar
Kamikazesmurf Skrevet 22. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2007 Håper inderlig at ikke hagla blir mindre effektiv... Klarer jo fa** ikke å treffe noesomhelst med den som det er! Sniperen derimot kunne de gjort det vanskeligere å headshote med. Ps. Noen som vet hvordan jeg får vite hvor mange jeg har drept med de forskjellige våpnene? Lenke til kommentar
OHell Skrevet 22. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2007 Noen som har planer om å spille nå i nærmeste fremtid? Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 22. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2007 jeg tenker jeg skal spille til fredag! gamertag: stisse2k Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 22. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2007 Sniperen derimot kunne de gjort det vanskeligere å headshote med. Du synes det er for vanskelig og ikke bli truffet altså? ... what about figgin movin! Vanskelig og trefe noen som beveger seg i dette spillet. Melee'en til Snipern kunne godt ha en litt lengre "cooldown".. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 22. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2007 anngående den updaten, er den forholdsvis fersk? Har ikke spilt GeoW siden fredag nå... Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 22. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2007 Jeg fikk den først idag så er vel rimelig fersk. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 22. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2007 Akkurat runda Lost Planet, med å ha drept Giant Worm'en og Giant Moth'en Tipper det blir littegranne GeoW og da snart Lenke til kommentar
Gastaa Skrevet 22. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2007 Ja! Det er sånn det skal låte Lakus! Har ikke spilt med dere på en evighet... Jeg har fri fra skolen imorgen, så det blir nok spilling på meg idag ja :!: Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 22. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2007 Nydelig at det er flere som er med Blir i skikkelig "mose dem" humør av Lost Planet etter noen heftige monster-boss kamper hvor monster-bein og armer flyr rundt! Deilig og bare enkelt kunne trykke inn brystet til ett uheldig offer så hardt med hagla at ryggen smekkes utover veggen Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 22. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2007 (endret) Deilig og bare enkelt kunne trykke inn brystet til ett uheldig offer så hardt med hagla at ryggen smekkes utover veggen Det viste seg å bli meg som ble trøkka inn.... Så depressivt! EDIT: Merker at jeg er en skikkelig dårlig taper når det kommer til GeoW! Endret 22. januar 2007 av Lakus Lenke til kommentar
Gastaa Skrevet 22. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2007 Merker at jeg er en skikkelig dårlig taper når det kommer til GeoW! 7779139[/snapback] Merket det :!: :!: Du sa ikke engang hadet, du bare stakk Var en koselig kveld.. Eneste negative var litt lagg fra min side, men pytt-pytt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-xZFMnIz6 Skrevet 23. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2007 Bli med å spille nå? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 23. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2007 (endret) Opprettet 29/12-2005 : 03:232192 poster Opprettet 21/11-2006 : 13:241856 Poster Hele poenget mitt med dene posten er at vi har snart attt igjen en stoor tråd som har ligget på forumet ett år lengre enn "oss" Ganske meningsløs post egentlig, men alikevel EDIT:Noen som vil spille forresten? Endret 23. januar 2007 av Lakus Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 23. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2007 Denne tråden er helt menigsløs nå. Dere har funnet mange å spille med, så er det bare å ta det over xbox live hvis man vil spille sammen. Lenke til kommentar
Bare Chrissj Skrevet 23. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2007 Synes likevel det er en hyggelig tråd, og hva med å slippe nye stakkarer til? Og litt pjat og prat etter og før matcher er alltid en god ting Ofte har man også ikke noen folk på lista som er online og da er det vanlig å poste her at man har ett spill i gang, og vanligvis blir spillet da ganske raskt fylt opp. Så jeg ser all grunn til å beholde denne tråden, Lenge leve! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 23. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2007 Denne tråden er helt menigsløs nå. Dere har funnet mange å spille med, så er det bare å ta det over xbox live hvis man vil spille sammen. Og hva med alle de som daglig kjøper GeoW? Skal ikke de få enkel tilgang til kamper? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg